Mode & Beauty alle pijlers

Scheren benen

23-09-2016 11:35 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Wij lachen wielrenners met behaarde benen altijd uit. Die gaan vast niet hard. Als je je sport een beetje serieus neemt, maak je je dus niet druk over hoe het er in een gewone korte broek uitziet. Waarschijnlijk valt het niemand op.
Stom. Een man hoort haar op zijn benen te hebben. Tenzij je elke week een paar keer gemasseerd wordt en dan nog.....
Maar TO, ga je nog opheldering geven wat er zo praktisch uitziet bij harige mannenbenen?
quote:Tr0tter schreef op 23 september 2016 @ 13:41:

Maar TO, ga je nog opheldering geven wat er zo praktisch uitziet bij harige mannenbenen?Beschermt je tegen de kou. Als ik ga fietsen als het wat kouder is merk ik dat mijn benen kouder aanvoelen terwijl de spieren liever warm zijn. Als de spieren koud zijn dan is de kans op blessures groter.
Dat een man zijn benen scheert voor zijn sport, prima!

Het feit dat hij er een topic voor opent, absolute afknapper.
quote:MarkLI schreef op 23 september 2016 @ 14:21:

Beschermt je tegen de kou. Als ik ga fietsen als het wat kouder is merk ik dat mijn benen kouder aanvoelen terwijl de spieren liever warm zijn. Als de spieren koud zijn dan is de kans op blessures groter.Het ging er toch om dat het er (volgens jou) 'minder praktisch uitziet' als je met geschoren benen in een korte broek loopt? Als het zo warm is dat je een korte broek draagt hoef je voor kou niet zo bang te zijn lijkt me.
Ben je bang dat vrouwen in de sauna je geschoren benen kunnen zien?
quote:MinkeDeWit schreef op 23 september 2016 @ 12:57:

Wij lachen wielrenners met behaarde benen altijd uit. Die gaan vast niet hard. Als je je sport een beetje serieus neemt, maak je je dus niet druk over hoe het er in een gewone korte broek uitziet. Waarschijnlijk valt het niemand op.Wij lachen wielrenners met kale benen altijd uit. Die gaan zeker niet hard. Als je je sport een beetje serieus neemt maak je je niet druk over een paar haartjes op je benen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Als het voor jou fijn voelt om je benen te scheren, dan moet je dat vooral doen. Wat maakt het uit wat de (azijnpissende) vrouwen hierover denken? Geniet lekker van je sport en sta achter je beslissing, mensen die het raar vinden en jou erom veroordelen zijn jou ook niet waard, daar heb je niks aan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Als jij het fijner vindt, moet je het gewoon doen. Ik zal er niet naar kijken of er opmerkingen over hebben. Vind dat men het ook maar moet accepteren dat ik als vrouw mét beenhaar en korte broek loop, dus waarom zou ik me wat van jouw onbehaarde benen aantrekken?

Als het me al op zou vallen.

Ik dacht trouwens dat mijn vader z'n benen schoor, bleek ie gewoon heel weinig beenhaar te hebben (híj wel)
Later is nu
Jee jij denkt echt dat iedereen naar jou kijkt hè? In een sauna voel je je begluurd en in je korte broek op straat ook. Newsflash: vrijwel niemand kijkt goed genoeg om het haar op je benen of de afwezigheid daarvan op te merken. Ik in elk geval niet. Dus leef je uit. Of blijf gewoon lekker thuis in je achtertuin waar niemand je ziet.

Oh ja, hoe ziet iets er praktisch uit (of niet)? Die snap ik ook niet.
The owls are not what they seem
Ik ben omgeven door fietsende mannen, en geschoren benen is de standaard. Ik vind het zelf ook mooier als mijn vriend met gladde benen een short draagt versus van die harige benen.
Scheren benen of benen scheren?

Hoe dan ook, geschoren benen zijn enorm lelijk. Ik hoop voor je dat het haar weer aangroeit. Voor nu, zo snel mogelijk een fietsbroekje met lange pijpen kopen.
Dat was ook mijn eerste vraag, wat is 'er minder praktisch uitzien voor een man' en waarom?

Verder: geen haar op mijn hoofd die zich er druk om zou maken of een man zijn benen scheert of niet.

Moet hij zelf weten; zijn lichaam dus zijn keuze.
Geschoren benen of niet vind ik niet zo boeiend. Maar die pakjes die ze dragen: afzichtelijk en sneu tegelijk. Helemaal als het geen donkere broek is. Volgens mij zit de boel aardig klem op zo'n zadel, het ziet er niet uit!
quote:boylichtenstein schreef op 23 september 2016 @ 20:20:

Scheren benen of benen scheren?

Hoe dan ook, geschoren benen zijn enorm lelijk. Ik hoop voor je dat het haar weer aangroeit. Vind ik ook en verbaas mij nog steeds hoe braaf het gros aan vrouwen hun benen scheren. Ik ben er mee gekapt, en ja, het groeit gewoon weer terug gelukkig!
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
[quote]Chevron schreef op 23 september 2016 @ 12:14:

Vreselijk die wielrenners met geschoren benen en ja meestal zijn dat egoïstische waaghalzen. Bleh. Wij noemen dat MAMIL. middle aged man in lycra.[/quote]

Aangezien ik in een schijnbaar zeer populaire omgeving woon voor de weekendwielrenner ben ik ietwat negatief beïnvloed ahum. Ik heb mij altijd afgevraagd wat die paar haartjes nou op het totaal uitmaken. Zeker bij die figuren die eruit zien alsof ze een bierton hebben ingeslikt.

In onze omgeving noemt men de MAMIL doorgaans 'oogzweer' of 'vliegende Hollanders'.
quote:MarkLI schreef op 23 september 2016 @ 14:21:

[...]

Beschermt je tegen de kou. Als ik ga fietsen als het wat kouder is merk ik dat mijn benen kouder aanvoelen terwijl de spieren liever warm zijn. Als de spieren koud zijn dan is de kans op blessures groter.Dan moet je gewoon een panty aantrekken. Geeft meer warmte dan je denkt.
quote:IBAOHI schreef op 23 september 2016 @ 21:58:

[...]

Vind ik ook en verbaas mij nog steeds hoe braaf het gros aan vrouwen hun benen scheren. Ik ben er mee gekapt, en ja, het groeit gewoon weer terug gelukkig!

Duhu als dat niet zo zou zijn dan was 1 keer scheren genoeg geweest. En had niemand er een probleem mee gehad.

Ik fiets zelf ook (hence my name) en scheer ook. Maar dat is ook als ik een panty draag, kom op haren onder een panty ziet er niet uit.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:Skaep schreef op 23 september 2016 @ 14:31:

Ben je bang dat vrouwen in de sauna je geschoren benen kunnen zien?Scheert hij tot z'n zwembroek of ook daaronder...
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 24 september 2016 @ 10:54:

[...]

Scheert hij tot z'n zwembroek of ook daaronder...Even loepen, TO heeft wat issues met de sauna...
Ik vind het er goed uitzien.
quote:lemoos2 schreef op 23 september 2016 @ 22:55:

[quote]Chevron schreef op 23 september 2016 @ 12:14:

Vreselijk die wielrenners met geschoren benen en ja meestal zijn dat egoïstische waaghalzen. Bleh. Wij noemen dat MAMIL. middle aged man in lycra.[/quote]

Aangezien ik in een schijnbaar zeer populaire omgeving woon voor de weekendwielrenner ben ik ietwat negatief beïnvloed ahum. Ik heb mij altijd afgevraagd wat die paar haartjes nou op het totaal uitmaken. Zeker bij die figuren die eruit zien alsof ze een bierton hebben ingeslikt.

In onze omgeving noemt men de MAMIL doorgaans 'oogzweer' of 'vliegende Hollanders'.Haha en dan kleding met imaginaire sponsoren erop!
quote:Antoon69 schreef op 24 september 2016 @ 13:29:

[...]

Haha en dan kleding met imaginaire sponsoren erop!Dit ja! Zo'n fietsclub die dan kleding gesponsord krijgt door de plaatselijke bikeshop, waar ze toch allemaal al hun spullen kopen want enige in wijde omgeving.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven