schoenadvies
donderdag 15 december 2011 om 08:19
Ik heb zaterdag een feestje dus heb eea aangeschaft...
Een leuk rokje van mex (boven knie), rode top (waterval hals), zwart kort jasje en mooie panty.. Nu dacht ik daar mijn zwarte laarzen onder te dragen (vrij hoog qua schacht, met een omslag, platte hak)..maar nu ga ik twijfelen.. Kan ik er niet beter andere schoenen onder doen ? Zijn platte laarzen niet te plat (echt minimale hak)..
Ik kan geen hoge hakken aan omdat mijn partner korter is dan ik , maar de twijfel slaat toe zeg maar.. Ik heb ook nog eens een grote maat (41/42) dus voel me nogal uhh.. lomp ? Ik ben wel lang (1.80) en niet een slank poppetje.. draag maat 42/44) voor een soort schoenen dragen jullie onder een rokje ?
dit is het rokje http://www.mexx.nl/women/ ... -n1me3901/?ColourCode=004
topje lijkt hierop http://www.msmode.nl/-/To ... Size=16&FFElement=12%2C00
jasje is gewoon kort zwart
Een leuk rokje van mex (boven knie), rode top (waterval hals), zwart kort jasje en mooie panty.. Nu dacht ik daar mijn zwarte laarzen onder te dragen (vrij hoog qua schacht, met een omslag, platte hak)..maar nu ga ik twijfelen.. Kan ik er niet beter andere schoenen onder doen ? Zijn platte laarzen niet te plat (echt minimale hak)..
Ik kan geen hoge hakken aan omdat mijn partner korter is dan ik , maar de twijfel slaat toe zeg maar.. Ik heb ook nog eens een grote maat (41/42) dus voel me nogal uhh.. lomp ? Ik ben wel lang (1.80) en niet een slank poppetje.. draag maat 42/44) voor een soort schoenen dragen jullie onder een rokje ?
dit is het rokje http://www.mexx.nl/women/ ... -n1me3901/?ColourCode=004
topje lijkt hierop http://www.msmode.nl/-/To ... Size=16&FFElement=12%2C00
jasje is gewoon kort zwart
donderdag 15 december 2011 om 08:58
Mijn man is ruim 5 cm kleiner dan ik, ik ben 186 cm. Heeft me er nooit van weerhouden om hakken te dragen (geen stiletto's van 13 cm, maar dat heeft meer met onderstaande maten van mijn verdere lichaam te maken). En jouw schoenmaat lomp? Ik heb 43, maar met de juiste schoen hoeft dat helemaal niet lomp te zijn (sleehakken maken trouwens bij mij mijn voeten altijd kleiner, doordat de schacht meestal wat breder is). En dan je kledingmaat... ik heb 46 en kan er uitzien als een model (oke, plussizemodel, maar toch ).
Je combi ziet er leuk uit, denk dat platte laars er bést leuk bij staat, maar meer voor gewoon doordeweeks, maar dat een mooi hakje het wel meer áf maakt, feestelijker.
Je combi ziet er leuk uit, denk dat platte laars er bést leuk bij staat, maar meer voor gewoon doordeweeks, maar dat een mooi hakje het wel meer áf maakt, feestelijker.
donderdag 15 december 2011 om 09:02
sleehak mmmm dat is idd ook een optie.. Ik draag natuurlijk wel een hak.. loop niet op platte schoenen..maar niet een HAK zeg maar .. jullie snappen me..
Het is overigens een bedrijfsfeest in kerstfeer.. Nou dat wordt nog een spoedbezoek aan de schoenenwinkel ..
Fijn dames ! Bedankt weer.. ik ga vanmiddag schoen-shoppen..
Het is overigens een bedrijfsfeest in kerstfeer.. Nou dat wordt nog een spoedbezoek aan de schoenenwinkel ..
Fijn dames ! Bedankt weer.. ik ga vanmiddag schoen-shoppen..
donderdag 15 december 2011 om 10:02
donderdag 15 december 2011 om 10:09
Mijn man is precies even lang als ik, maar heb op onze trouwdag echt gewoon hakken aan gedaan hoor! Dan is ie maar wat kleiner, dat weerhoudt me er ook niet van om met em te trouwen. Ik zou dus idd wel een mooie pump met hak(je) aan doen. Of anders misschien een ballerina, als je echt geen hak wil. Ik heb voor de kerst een paar suede-look ballerinas gekocht bij van haren. Die staan ook nog wel leuk vind ik.
donderdag 15 december 2011 om 10:18
donderdag 15 december 2011 om 10:22
Ik zou hier zeker rode schoenen met hak bij kiezen.
Niet zo erg hoog, daar kan ik niet op lopen, maar zoiets als dit.
Dit model hak staat ook iets forsere vrouwen mooi.
Plaatje doet het niet, de link hopelijk wel.
rode suede pumps
Rood vind ik er veel sprekender bij dan zwart.
Korte rode laarsjes (met hak uiteraard) zouden er ook leuk bij staan.
Niet zo erg hoog, daar kan ik niet op lopen, maar zoiets als dit.
Dit model hak staat ook iets forsere vrouwen mooi.
Plaatje doet het niet, de link hopelijk wel.
rode suede pumps
Rood vind ik er veel sprekender bij dan zwart.
Korte rode laarsjes (met hak uiteraard) zouden er ook leuk bij staan.
donderdag 15 december 2011 om 11:01
Als je grote voeten hebt, kun je ook kiezen voor een trechterhak, die maakt je voeten kleiner. Ik vind zelf altijd dat een sleehak (behalve als je echt een hoge neemt) je voeten zo lang maakt.
Een trechterhakpump (7 cm bijv) met een mooie ronde neus (puntige neuzen maken je voeten weer groter en staan minder mooi bij stevige mensen, vind ik tenminste: ben zelf ook stevig, maar wel klein), van suede in kobaltblauw, anthraciet of zwart vind ik altijd mooi. Of donkerpaars, zeer gedurfd bij rood.
Een trechterhakpump (7 cm bijv) met een mooie ronde neus (puntige neuzen maken je voeten weer groter en staan minder mooi bij stevige mensen, vind ik tenminste: ben zelf ook stevig, maar wel klein), van suede in kobaltblauw, anthraciet of zwart vind ik altijd mooi. Of donkerpaars, zeer gedurfd bij rood.
donderdag 15 december 2011 om 11:01
quote:poldervrouw schreef op 15 december 2011 @ 10:28:
mmm... rood.. voor schoenen.. niet helemaal mijn ding.. die ik ga ik daarna nooit meer dragen.. zwart kan ik vaker dragen..
Gekleurde schoenen kunnen een outfit juist helemaal opfleuren en afmaken ! Geeft menige outfit een kick.
Ik ben lang en veel forser dan jij en heb schoenen in allerlei kleuren.
Met hak(je). Rode, groene, turquoise, paarse, donkerroze, zilver, brons.
mmm... rood.. voor schoenen.. niet helemaal mijn ding.. die ik ga ik daarna nooit meer dragen.. zwart kan ik vaker dragen..
Gekleurde schoenen kunnen een outfit juist helemaal opfleuren en afmaken ! Geeft menige outfit een kick.
Ik ben lang en veel forser dan jij en heb schoenen in allerlei kleuren.
Met hak(je). Rode, groene, turquoise, paarse, donkerroze, zilver, brons.
donderdag 15 december 2011 om 11:31
quote:Lucifer1983 schreef op 15 december 2011 @ 10:02:
Ik zou dus niet voor een laars gaan, want dat maakt het allemaal wat compact. Je kunt beter voor een pump gaan, dan lijken je benen langer. Ik heb even gekeken naar iets met een lage hak.
Ze is al best lang he... dus zo compact zal het niet worden, zeker niet met de lengte van haar rok.
En die schoenen met een band over de wreef staan werkelijk geen enkele vrouw mooi. 8-jarige meisjes wel.
Ik zou dus niet voor een laars gaan, want dat maakt het allemaal wat compact. Je kunt beter voor een pump gaan, dan lijken je benen langer. Ik heb even gekeken naar iets met een lage hak.
Ze is al best lang he... dus zo compact zal het niet worden, zeker niet met de lengte van haar rok.
En die schoenen met een band over de wreef staan werkelijk geen enkele vrouw mooi. 8-jarige meisjes wel.
donderdag 15 december 2011 om 12:36
quote:emaille schreef op 15 december 2011 @ 11:31:
[...]
En die schoenen met een band over de wreef staan werkelijk geen enkele vrouw mooi. 8-jarige meisjes wel.Daar valt nog over te twisten. Het hangt van de type band af, die brede vind ik persoonlijk ook niet zo mooi. Maar hé, voor iedereen zijn smaak is er wat, toch?
[...]
En die schoenen met een band over de wreef staan werkelijk geen enkele vrouw mooi. 8-jarige meisjes wel.Daar valt nog over te twisten. Het hangt van de type band af, die brede vind ik persoonlijk ook niet zo mooi. Maar hé, voor iedereen zijn smaak is er wat, toch?
donderdag 15 december 2011 om 13:20
Poldervrouw, ik ben 5 cm langer dan mijn man maar draag ook weleens een hakje (max. 6 cm), al voel ik me dan wel erg groot, maar dat komt meer omdat iedereen om me heen klein is.
Leuk rokje trouwens, voor een feestje zou ik een pump wel leuker vinden. Het hoeft toch niet meteen een hele hoge hak te zijn. Met dat rokje kun je veel kanten op, ook sportief en dan wel met een platte laars.
Tja, en die band over de wreef, ik heb noodgedwongen niet anders. Zonder zo'n band stap ik er zo uit. In mijn maat (43 en extra smal, D/E leest) is nauwelijks iets leuks te vinden en wat er is in een grote maat is veel te wijd, dus ook nog opvullen met inlegzolen.
Leuk rokje trouwens, voor een feestje zou ik een pump wel leuker vinden. Het hoeft toch niet meteen een hele hoge hak te zijn. Met dat rokje kun je veel kanten op, ook sportief en dan wel met een platte laars.
Tja, en die band over de wreef, ik heb noodgedwongen niet anders. Zonder zo'n band stap ik er zo uit. In mijn maat (43 en extra smal, D/E leest) is nauwelijks iets leuks te vinden en wat er is in een grote maat is veel te wijd, dus ook nog opvullen met inlegzolen.