Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen bij Flared broek

26-05-2021 09:38 57 berichten
Vorig jaar heb ik een rode flared broek gekocht.
Hij is supergaaf en mooie stof, het is een nette broek.
Hier zoek ik schoenen bij.
Ik kom er gewoon niet uit wat voor kleur en wat voor schoenen.
Zwart, wit, beige, laarsjes met een punt, sneakers is een optie, maar niet echt mooi bij deze broek denk ik.
Ik vind een hak sowieso wel mooi hierbij.

Iemand suggestie?
Wat trek je van boven er op aan?
Ik zou het denk ik daarmee combineren, of dezelfde kleur rood misschien

Ik zou voor een pump gaan
Alle reacties Link kopieren
een goeie pump of sandalen met hak, staan prima (het wordt beter weer, dus blote enkels kan weer)
Een broque misschien?
Hoe lang is de broek? Heb je hakken nodig of juist niet? Ik houd er van als de pijp deels over de hak heenvalt en je dan een stukkie hak en een puntige neus ziet. Dus draag zelf graag met een cowboylaarsje of kitten heel/sandaal, hoogte 5-7 cm.
Ttroeteltje schreef:
26-05-2021 10:01
Een broque misschien?
Ik vind het zo grappig dat deze , vind ik lelijke, schoenen in elk schoenentopic worden geadviseerd maar ik zie er dus werkelijk waar zowat nooit iemand op lopen.
Ik vind iets met een puntneus altijd mooi staan onder flared.

Afbeelding
Grief is just love with nowhere to go
Ik draag altijd vans/nikes er onder maar dat is ook meer mijn stijl, vriendin van mij draagt laarzen met een hak eronder. Vind beide mooi, net wat bij je past.

Vind hakken met kleine punt vaak mooi!
dolfje schreef:
26-05-2021 10:06
Ik vind het zo grappig dat deze , vind ik lelijke, schoenen in elk schoenentopic worden geadviseerd maar ik zie er dus werkelijk waar zowat nooit iemand op lopen.
Ik draag deze in jouw ogen lelijke schoenen. En krijg er zelfs complimentjes over.

Ik combineer ze bijvoorbeeld met een lederen plissérok tot enkel of met een skinny jeans met kortere pijp en gaten waar ik dan een netpanty onder draag die dan bij enkel en in de gaten zichtbaar is. Ligt dus geheel aan de stijl waarvoor ik kies.

Ik heb zelf geen flared broek, kan me ook niet goed voor de geest halen hoe dat precies er uit ziet. Maar leek me best een leuke combi.

Smaken verschillen uiteraard.
Ttroeteltje schreef:
26-05-2021 10:12
Ik draag deze in jouw ogen lelijke schoenen. En krijg er zelfs complimentjes over.

Ik combineer ze bijvoorbeeld met een lederen plissérok tot enkel of met een skinny jeans met kortere pijp en gaten waar ik dan een netpanty onder draag die dan bij enkel en in de gaten zichtbaar is. Ligt dus geheel aan de stijl waarvoor ik kies.

Ik heb zelf geen flared broek, kan me ook niet goed voor de geest halen hoe dat precies er uit ziet. Maar leek me best een leuke combi.

Smaken verschillen uiteraard.
Ik houd ook van brogues, maar niet bij mn flares. Door de rondere neus blijft er weinig van over onder zo'n broek met wijdere pijp. Ik draag ze met korte rokjes en dikke panties, heerlijk.
Ik draag deze laarsjes bij een flared jeans, vind ik erg leuk staan. Of het qua stijl past bij jouw broek vind ik wel lastig in te schatten.

Afbeelding
Ik zou in elk geval kiezen voor een puntige neus. Kan kittenheel zijn, laarsje of pump, net hoe hoog je ze wil hebben.
Geen ronde neus want dat doet me bij een flared broek denken aan de disco-jaren zeventig-bolle neuzen-mode.
dolfje schreef:

Omdat bijna niemand die meer draagt, allemaal tot inzicht gekomen :proud:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
De vorige keer dat flares in waren droeg ik ze vaak met puntige laarsjes of cowboy boots. Nu meestal met sneakers. Ligt er ook aan waar ik de broek mee combineer.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MadameJean schreef:
26-05-2021 10:20
Ik houd ook van brogues, maar niet bij mn flares. Door de rondere neus blijft er weinig van over onder zo'n broek met wijdere pijp. Ik draag ze met korte rokjes en dikke panties, heerlijk.
Een flared broek en brogues...alleen nog een rode neus en TO kan bij de cliniclowns.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
MarindaH schreef:
26-05-2021 10:29
De vorige keer dat flares in waren droeg ik ze vaak met puntige laarsjes of cowboy boots. Nu meestal met sneakers. Ligt er ook aan waar ik de broek mee combineer.
Ik heb 1 jeans met flared pants en daar draag ik meestal witte sneakers onder omdat ik dat leuk vind staan. Stan Smiths van Adidas.
Voor iets meer netjes (kantoordag ofzo) heb ik ook een zwarte flared pants en daar draag ik broque enkellaarsjes onder.

beetje dit model, maar dan met een gladde zool en meer zwart er in

Afbeelding
Wat draag je er op?

Als je er een zwarte blouse op draagt zou ik gaan voor n zwarte pump (met punt) als je t netjes wil.

Alles kan, ik zou altijd voor iets met een fatsoenlijk hak gaan.

Al heb ik nu werkschoenen onder mn bootcut aan :rofl: (ook charmant)
Been there, done that, got the T-shirt.
Afbeelding

Afbeelding
Apatura schreef:
26-05-2021 10:36

Alles kan, ik zou altijd voor iets met een fatsoenlijk hak gaan.
Ja ik vind dat ook mooi met hak! Optisch worden je benen dan langer.
Ik ben alleen geen hakkenmens. Ik kan daar niet de hele dag op.

Of nou ja, ik kán wel hakken, maar dat is weer iets anders :rofl:
viva-amber schreef:
26-05-2021 10:32
Een flared broek en brogues...alleen nog een rode neus en TO kan bij de cliniclowns.
haha ja ik besef net dat de broek ook nog rood is. Op zich heel vet, maar zeker een hak (metallic misschien, of een kleur die bij top past. Zwart vind ik persoonlijk nogal een hard contrast, maar sommige outfits kunnen dat wel hebben).
Maar even.. pumps.. wie draagt er nog pumps??
dolfje schreef:
Ik heb zelfs meerdere paren. In het goud en zilver, met plateauzool. Ik houd ervan.
MarindaH schreef:
26-05-2021 10:46
Maar even.. pumps.. wie draagt er nog pumps??
zelfs mijn 21jarige en haar vriendinnen
Het is nog knap lastig om een leuke outfit te vinden met een rode flarebroek. Rood voor een broek is sowieso een ingewikkelde kleur omdat het zo snel clownesk wordt. Je moet daar dan heel bewust tegenin gaan stylen. En flared... tja. De meeste schoenen verdwijnen eronder, tenzij het een cropped model is.
Ik heb het in de gate...ik ben een modeflater! :shame: :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven