Schoenen bij Flared broek
woensdag 26 mei 2021 om 09:38
Vorig jaar heb ik een rode flared broek gekocht.
Hij is supergaaf en mooie stof, het is een nette broek.
Hier zoek ik schoenen bij.
Ik kom er gewoon niet uit wat voor kleur en wat voor schoenen.
Zwart, wit, beige, laarsjes met een punt, sneakers is een optie, maar niet echt mooi bij deze broek denk ik.
Ik vind een hak sowieso wel mooi hierbij.
Iemand suggestie?
Hij is supergaaf en mooie stof, het is een nette broek.
Hier zoek ik schoenen bij.
Ik kom er gewoon niet uit wat voor kleur en wat voor schoenen.
Zwart, wit, beige, laarsjes met een punt, sneakers is een optie, maar niet echt mooi bij deze broek denk ik.
Ik vind een hak sowieso wel mooi hierbij.
Iemand suggestie?
woensdag 26 mei 2021 om 10:06
woensdag 26 mei 2021 om 10:06
Ik vind het zo grappig dat deze , vind ik lelijke, schoenen in elk schoenentopic worden geadviseerd maar ik zie er dus werkelijk waar zowat nooit iemand op lopen.
woensdag 26 mei 2021 om 10:12
Ik draag deze in jouw ogen lelijke schoenen. En krijg er zelfs complimentjes over.
Ik combineer ze bijvoorbeeld met een lederen plissérok tot enkel of met een skinny jeans met kortere pijp en gaten waar ik dan een netpanty onder draag die dan bij enkel en in de gaten zichtbaar is. Ligt dus geheel aan de stijl waarvoor ik kies.
Ik heb zelf geen flared broek, kan me ook niet goed voor de geest halen hoe dat precies er uit ziet. Maar leek me best een leuke combi.
Smaken verschillen uiteraard.
woensdag 26 mei 2021 om 10:20
Ik houd ook van brogues, maar niet bij mn flares. Door de rondere neus blijft er weinig van over onder zo'n broek met wijdere pijp. Ik draag ze met korte rokjes en dikke panties, heerlijk.Ttroeteltje schreef: ↑26-05-2021 10:12Ik draag deze in jouw ogen lelijke schoenen. En krijg er zelfs complimentjes over.
Ik combineer ze bijvoorbeeld met een lederen plissérok tot enkel of met een skinny jeans met kortere pijp en gaten waar ik dan een netpanty onder draag die dan bij enkel en in de gaten zichtbaar is. Ligt dus geheel aan de stijl waarvoor ik kies.
Ik heb zelf geen flared broek, kan me ook niet goed voor de geest halen hoe dat precies er uit ziet. Maar leek me best een leuke combi.
Smaken verschillen uiteraard.
woensdag 26 mei 2021 om 10:28
Omdat bijna niemand die meer draagt, allemaal tot inzicht gekomen
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
woensdag 26 mei 2021 om 10:29
woensdag 26 mei 2021 om 10:32
Een flared broek en brogues...alleen nog een rode neus en TO kan bij de cliniclowns.MadameJean schreef: ↑26-05-2021 10:20Ik houd ook van brogues, maar niet bij mn flares. Door de rondere neus blijft er weinig van over onder zo'n broek met wijdere pijp. Ik draag ze met korte rokjes en dikke panties, heerlijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 26 mei 2021 om 10:34
Ik heb 1 jeans met flared pants en daar draag ik meestal witte sneakers onder omdat ik dat leuk vind staan. Stan Smiths van Adidas.
Voor iets meer netjes (kantoordag ofzo) heb ik ook een zwarte flared pants en daar draag ik broque enkellaarsjes onder.
beetje dit model, maar dan met een gladde zool en meer zwart er in
Grief is just love with nowhere to go
woensdag 26 mei 2021 om 10:36
woensdag 26 mei 2021 om 10:38
Ja ik vind dat ook mooi met hak! Optisch worden je benen dan langer.
Ik ben alleen geen hakkenmens. Ik kan daar niet de hele dag op.
Of nou ja, ik kán wel hakken, maar dat is weer iets anders
Grief is just love with nowhere to go
woensdag 26 mei 2021 om 10:43
haha ja ik besef net dat de broek ook nog rood is. Op zich heel vet, maar zeker een hak (metallic misschien, of een kleur die bij top past. Zwart vind ik persoonlijk nogal een hard contrast, maar sommige outfits kunnen dat wel hebben).viva-amber schreef: ↑26-05-2021 10:32Een flared broek en brogues...alleen nog een rode neus en TO kan bij de cliniclowns.
woensdag 26 mei 2021 om 10:49
woensdag 26 mei 2021 om 10:54
Het is nog knap lastig om een leuke outfit te vinden met een rode flarebroek. Rood voor een broek is sowieso een ingewikkelde kleur omdat het zo snel clownesk wordt. Je moet daar dan heel bewust tegenin gaan stylen. En flared... tja. De meeste schoenen verdwijnen eronder, tenzij het een cropped model is.