Schoenen combineren
donderdag 16 augustus 2012 om 19:50
Vanmiddag heb ik een hele leuke maar niet noodzakelijk aankoop gedaan, het paar schoenen nummer zo veel, maar nu breek ik mijn hoofd over hoe ik ze het beste kan combineren met mijn kleding. Wat doe ik er bij aan en wat vooral niet?
Volgens mijn vriend staat het niet med mijn chino-achtige broek omdat dat te veel nadruk op mijn benen legt, dus wie heeft er raad over hoe ik deze het beste kan combineren?
Volgens mijn vriend staat het niet med mijn chino-achtige broek omdat dat te veel nadruk op mijn benen legt, dus wie heeft er raad over hoe ik deze het beste kan combineren?
donderdag 16 augustus 2012 om 20:48
quote:Star schreef op 16 augustus 2012 @ 20:01:
Met iets heel langs wat er overheen valt
Dan kan ik niet meer lopen of ik zie er uit als een wandelend gordijn
cateautje, zeer apart? serieus? Ik vind ze juist zo leuk omdat het net een beetje anders is dan de rest van die open sandalen. Retro kan ik eens op gaan zoeken op internet!
Maar met een skinny jeans en een tuniek-achtig iets zou het ook kunnen?
Met iets heel langs wat er overheen valt
Dan kan ik niet meer lopen of ik zie er uit als een wandelend gordijn
cateautje, zeer apart? serieus? Ik vind ze juist zo leuk omdat het net een beetje anders is dan de rest van die open sandalen. Retro kan ik eens op gaan zoeken op internet!
Maar met een skinny jeans en een tuniek-achtig iets zou het ook kunnen?
donderdag 16 augustus 2012 om 21:53
Oh leuk! Ik heb die ook vandaag gekocht maar dan in slangenprint. Ik heb ze net ingewreven met leerverzorger en ingespoten zodat ik ze morgen meteen aan kan. Ik kan niet wachten!
Ik ga ze morgen denk ik combineren met een fladderig gebloemd zomerjurkje
Verder denk ik dat ze zeker onder een lange en driekwart broek kunnen, onder shorts, rokjes. Nouja alles eigenlijk
Veel plezier met je superschoenen!
Ik ga ze morgen denk ik combineren met een fladderig gebloemd zomerjurkje
Verder denk ik dat ze zeker onder een lange en driekwart broek kunnen, onder shorts, rokjes. Nouja alles eigenlijk
Veel plezier met je superschoenen!
vrijdag 17 augustus 2012 om 09:30