Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen combineren

16-08-2012 19:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag heb ik een hele leuke maar niet noodzakelijk aankoop gedaan, het paar schoenen nummer zo veel, maar nu breek ik mijn hoofd over hoe ik ze het beste kan combineren met mijn kleding. Wat doe ik er bij aan en wat vooral niet?

Volgens mijn vriend staat het niet med mijn chino-achtige broek omdat dat te veel nadruk op mijn benen legt, dus wie heeft er raad over hoe ik deze het beste kan combineren?

zwarte smalgesneden broek? zeg maar 'cigarette pants? Met hele bruine benen en een korter rokje?
Met iets heel langs wat er overheen valt
quote:Star schreef op 16 augustus 2012 @ 20:01:

Ik heb ze in zandwit en draag ze bij rokjes. Krijg er veel complimenten over, ze worden als zeer apart gezien. Het is een beetje retrolook jaren 70, daar zou je ook iets mee kunnen doen.
Met de doos waarin ze zaten?

Nu serieus: een casual jurkje.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Star schreef op 16 augustus 2012 @ 20:01:

Dan kan ik niet meer lopen of ik zie er uit als een wandelend gordijn

cateautje, zeer apart? serieus? Ik vind ze juist zo leuk omdat het net een beetje anders is dan de rest van die open sandalen. Retro kan ik eens op gaan zoeken op internet!

Maar met een skinny jeans en een tuniek-achtig iets zou het ook kunnen?
Je kan ze haast bij alles dragen. En ze lopen zo lekker, je kan er op naar China.
quote:Tickel schreef op 16 augustus 2012 @ 20:16:

Met de doos waarin ze zaten?

Nu serieus: een casual jurkje.Dit!
quote:Cateautje schreef op 16 augustus 2012 @ 20:53:

Je kan ze haast bij alles dragen. En ze lopen zo lekker, je kan er op naar China.Als 60-jarige loop je niet zomaar tot China hoor!
quote:nephthys schreef op 16 augustus 2012 @ 21:00:

[...]

Als 60-jarige loop je niet zomaar tot China hoor!Dan blijf je lekker op je togus zitten.
Oh leuk! Ik heb die ook vandaag gekocht maar dan in slangenprint. Ik heb ze net ingewreven met leerverzorger en ingespoten zodat ik ze morgen meteen aan kan. Ik kan niet wachten!

Ik ga ze morgen denk ik combineren met een fladderig gebloemd zomerjurkje

Verder denk ik dat ze zeker onder een lange en driekwart broek kunnen, onder shorts, rokjes. Nouja alles eigenlijk

Veel plezier met je superschoenen!
Ter inspiratie hier wat mogelijke setjes waar jou schoenen prima bij zouden kunnen passen.

Om het makkelijk te maken heb ik er even nummers bij gezet.

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

Nummer 4

Nummer 5

Nummer 6

Nummer 7

Nummer 8

Nummer 9

Nummer 10

Nummer 11

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven