Mode & Beauty alle pijlers

Schoenen net te groot

04-04-2019 08:39 14 berichten
Ik heb dus vorig jaar ballerina's van Gabor gekocht die nét te groot zijn. Een maat kleiner was weer net te klein dus ik dacht dat dit wel kon.

Maar ik loop er mijn hakken helemaal kapot op omdat ik er een beetje in schuif.

Heeft iemand een tip zodat ze iets kleiner worden?

Het gaat om deze schoenen.
Afbeelding
Zooltjes.
Alle reacties Link kopieren
Zooltjes of zo'n plakker alleen in de hak.

https://www.omoda.nl/inspiratie/3-oplos ... L0002.html
Zooltjes erin, of andere schoenen kopen. ;-)
Plakker in de hak en zo'n doorzichtig ding voor de bal voor je voet tegen schuiven.
Half zooltje voorin.
Party Feet van Scholl. Voorkomt ook naar voor glijden met je voet.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb al van alles geprobeerd met verkeerd gekochte schoenen, maar er is niets wat echt lekker werkt. Niet meer doen dus. Als ze niet passen gelijk terug sturen..
https://tamaris.com/nl-NL/leder-halbsoh ... color=S999
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Gehoord van een schoenmaker dat je beter een half zooltje voorin kunt leggen dan die plakkers achterin.
MinkeDeWit schreef:
04-04-2019 12:29
Ik heb al van alles geprobeerd met verkeerd gekochte schoenen, maar er is niets wat echt lekker werkt. Niet meer doen dus. Als ze niet passen gelijk terug sturen..
En dit!!
Bedankt voor de tips! Er zit een uitneembaar voetbed in en als ik daar naar mijn voetafdruk naar kijk, dan zijn de schoenen precies passend maar schuif ik er in.

Ik ga kijken naar een half voetzooltje. Ik kwam ook nog hielbeschermers tegen van Lady's Secret. Iemand daar ook ervaring mee?
Littlebell schreef:
05-04-2019 09:00
Bedankt voor de tips! Er zit een uitneembaar voetbed in en als ik daar naar mijn voetafdruk naar kijk, dan zijn de schoenen precies passend maar schuif ik er in.

Ik ga kijken naar een half voetzooltje. Ik kwam ook nog hielbeschermers tegen van Lady's Secret. Iemand daar ook ervaring mee?
Ik zou beginnen met een halve zool. Als je dan nog steeds schuift, dan pas dingen in de hiel gaan plakken.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Kijk of je een ander paar schoenen hebt met een los zooltje erin.
Dan kun je deze even in je ballerina s stoppen om te kijken of het helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven