sendra laarsjes
woensdag 4 april 2018 om 18:55
woensdag 4 april 2018 om 20:22
Wat wel is, is dat de schacht heel smal is. Daarom wordt hij ook gebruikt voor paardrijden. Maar ik heb ook wel stevige kuiten. Bij die vriendin van me blijft er wel wat ruimte over. Maar bij mij sluit hij volledig aan op m’n kuiten.
En het hoort dat je er moeilijk in komt. En savonds krijg je ze met moeite uit. Soms worden ze zelfs geleverd met zakken die je om je voeten moet doen zodat ze makkelijker aan gaan. Vriendin gaat er niet in zonder boterhamzakjes.
Ik kan er wel in zonder.
En het hoort dat je er moeilijk in komt. En savonds krijg je ze met moeite uit. Soms worden ze zelfs geleverd met zakken die je om je voeten moet doen zodat ze makkelijker aan gaan. Vriendin gaat er niet in zonder boterhamzakjes.
donderdag 5 april 2018 om 10:19
https://www.vanarendonk.nl/dames/sendra-damesschoenen/anoniemmm09 schreef: ↑04-04-2018 22:53bedankt voor alle reacties! ik heb nog een vraagje, waar hebben jullie ze gekocht? bij ons zijn, zo ver ik weet, de enige opties albert noten en gaudi
en ze hebben ook Sendra's met korting jeeeeeeeeeeeeeej!
Love live laugh
donderdag 5 april 2018 om 19:11
Ik ben een travestiet!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.