Sensation white, moet alles wit?
woensdag 29 februari 2012 om 20:37
75 % van je outfit hoort wit te zijn. De rest maakt niet uit. Maar het leukste is natuurlijk om helemaal in het wit te zijn. Ik slaag er ieder jaar opnieuw in om compleet spierwit gekleed te gaan. Dat is toch een deel van de belevenis dat samenhorigheidsgevoel.
Heel de zaal doet zijn best om helemaal in het wit te zijn. Hier en daar zie je t-shirts met een kleine zwarte tekening, maar het merendeel is maagdelijk wit. Er zijn veel winkels die en sensationhoek hebben ingericht dus het zou ook geen probleem mogen zijn.
Veel succes en have fun!!
Heel de zaal doet zijn best om helemaal in het wit te zijn. Hier en daar zie je t-shirts met een kleine zwarte tekening, maar het merendeel is maagdelijk wit. Er zijn veel winkels die en sensationhoek hebben ingericht dus het zou ook geen probleem mogen zijn.
Veel succes en have fun!!
woensdag 29 februari 2012 om 22:07
woensdag 29 februari 2012 om 23:35
Witte make-up, witte bril, witte handschoenen, witte handtasjes, witte vleugels, witte haaraccessoires, witte schoenen, witte bikini's,.. I've seen it all! Je kunt het zo gek niet bedenken. Dat is net zo leuk. Ik heb zelf lang in het centrum van hasselt in belgië gewoond waar sensation ook komt. Vanaf de middag is kleurt die stad helemaal wit door sensationgangers van over de hele wereld.. Heerlijk gewoon! Er heerst dan echt een speciale sfeer onder de mensen met een kaartje. Er hangt een soort van spanning in de lucht. En als je dan gekleed in het wit andere witte mensen tegenkomt is het net alsof je samen iets speciaals deelt.. Heel bijzonder.
donderdag 1 maart 2012 om 00:57
donderdag 1 maart 2012 om 19:05
quote:flinkie89 schreef op 29 februari 2012 @ 23:35:
Witte make-up, witte bril, witte handschoenen, witte handtasjes, witte vleugels, witte haaraccessoires, witte schoenen, witte bikini's,.. I've seen it all! Je kunt het zo gek niet bedenken. Dat is net zo leuk. Ik heb zelf lang in het centrum van hasselt in belgië gewoond waar sensation ook komt. Vanaf de middag is kleurt die stad helemaal wit door sensationgangers van over de hele wereld.. Heerlijk gewoon! Er heerst dan echt een speciale sfeer onder de mensen met een kaartje. Er hangt een soort van spanning in de lucht. En als je dan gekleed in het wit andere witte mensen tegenkomt is het net alsof je samen iets speciaals deelt.. Heel bijzonder.Wat beschrijf je het leuk
. Klopt inderdaad!
Witte make-up, witte bril, witte handschoenen, witte handtasjes, witte vleugels, witte haaraccessoires, witte schoenen, witte bikini's,.. I've seen it all! Je kunt het zo gek niet bedenken. Dat is net zo leuk. Ik heb zelf lang in het centrum van hasselt in belgië gewoond waar sensation ook komt. Vanaf de middag is kleurt die stad helemaal wit door sensationgangers van over de hele wereld.. Heerlijk gewoon! Er heerst dan echt een speciale sfeer onder de mensen met een kaartje. Er hangt een soort van spanning in de lucht. En als je dan gekleed in het wit andere witte mensen tegenkomt is het net alsof je samen iets speciaals deelt.. Heel bijzonder.Wat beschrijf je het leuk