Mode & Beauty alle pijlers

Shabbies, hoe combineren?

23-06-2016 16:11 46 berichten
Hallo,

Afgelopen winter heb ik de hoge Shabbies (cognac) weten te bemachtigen voor een mooie prijs, maar aangezien het hier nu te warm voor is, heb ik de enkellaarsjes op het oog.

Ik ga de korte Shabbies als het goed is dit weekend ophalen, maar ik twijfel hoe ik het kan combineren. Zelf draag ik wel eens een jeans en ik neem aan dat de laarsjes daar prima onder kunnen, maar hoe zit het met een jurkje? Zijn ze te 'stoer' voor een jurk of niet? Zo ja, welke jurkjes passen er nou bij? Ook qua kleur. Ik draag maat xs/s en ik draag bij voorkeur jurken van ongeveer rond de knie.

Graag jullie mening, zodat ik fatsoenlijk over straat kan.

link naar de Shabbies: http://www.schoenenwinkel ... -beige-enkellaars-met-hak
Alle reacties Link kopieren
ik zou dat nooit onder een jurkje dragen maar wie ben ik
Kan toch prima onder een jurk. Mooie laarsjes trouwens, niet zo'n 'vaas' model.
Leuk!
Alles met blokhak is echt verschrikkelijk.... zo ontzettend studentikoos en/of boerentrienig wat mij betreft.
Ik heb dezelfde, zijn super fijne laarsjes, ik draag ze soms zelfs met blote voeten zo heerlijk zitten ze.

Ik draag ze met een skinny jeans en dan dus de laarsjes erover heen.

Ik moet zeggen dat ik ze met deze temperaturen niet draag.

Ik zou ze niet onder een jurkje doen.

Het leer droogt trouwens erg snel uit koop dus een goede leer vet en vet ze iedere week in dat hebben ze echt nodig om mooi te blijven!

Het is ander leer dan de meeste schoenen
Ik draag dat rustig onder een jurk. In de zomer bijna nooit (met panty en luchtig zomerjurkje vind ik het te 'zwaar'), maar verder heel vaak.

En schijnbaar ben ik studentikoos en boerentrienenig hoor ik nu
quote:spectral schreef op 23 juni 2016 @ 16:22:

Alles met blokhak is echt verschrikkelijk.... zo ontzettend studentikoos en/of boerentrienig wat mij betreft.Vind jij
In de herfst/winter onder een jurk met maillot gaat het nog maar met blote benen in de zomer vind ik het een gekke combinatie. Net zoals cowboylaarzen maar ik zie het vaak genoeg.
Keep on, keep keepin' on....
Erg leuke laarsjes voor onder een broek.

Met een jurkje wordt het deze look en daar zag ik er de laatste jaren honderden door Amsterdam fietsen:

Spectral: smaken verschillen gelukkig. De blokhak struikel ik absoluut niet over. Ik ken lompere schoenen.

Flits: bedankt voor de tip! Welk leervet heb je? Ik moet nog even langs de schoenmaker, dus dan kan ik het daar ook even navragen.

Hoelahorpla: klopt! In de zomer zou ik het ook niet doen. Dan heb ik ballerina's en loafers, maar het najaar zou ik ze misschien wel aan willen met een jurkje als dat staat.

Tea_bee: ik bedoel inderdaad met een maillot en misschien een donkere panty. Met blote benen vind ik ze niet zo mooi.

Nog tips qua kleuren jurk? En modellen?
quote:Appeltje-- schreef op 23 juni 2016 @ 16:38:

Spectral: smaken verschillen gelukkig. De blokhak struikel ik absoluut niet over. Ik ken lompere schoenen.

Flits: bedankt voor de tip! Welk leervet heb je? Ik moet nog even langs de schoenmaker, dus dan kan ik het daar ook even navragen.

Hoelahorpla: klopt! In de zomer zou ik het ook niet doen. Dan heb ik ballerina's en loafers, maar het najaar zou ik ze misschien wel aan willen met een jurkje als dat staat.

Tea_bee: ik bedoel inderdaad met een maillot en misschien een donkere panty. Met blote benen vind ik ze niet zo mooi.

Nog tips qua kleuren jurk? En modellen?i rest my case....
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 16:37:

Met een jurkje wordt het deze look en daar zag ik er de laatste jaren honderden door Amsterdam fietsen:

[img]http://petersmulders.nl/500px/Jun2009/M ... 080882.JPG[/img]Hiervan zie ik er in Amsterdam inderdaad massa's rondfietsen. Bakfietsje erbij, King Louie jurkje, helemaal leuk
Winter is coming...
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 16:37:

[img]http://petersmulders.nl/500px/Jun2009/M ... 080882.JPG[/img]Die look bedoel ik en ik snap er geen moer van: is het eindelijk zomer en trek je je zomerjurkje uit de kast..... Doe je zulke bedekkende/zware/warme laarzen eronder. Vraag me dan altijd af of ze haar sandalen, slippers, instappers of sneakers niet kon vinden.
quote:winterqueen schreef op 23 juni 2016 @ 16:48:

[...]

Hiervan zie ik er in Amsterdam inderdaad massa's rondfietsen. Bakfietsje erbij, King Louie jurkje, helemaal leuk Wat mij betreft kunnen dit soort hoge laarzen nooit onder een jurkje... ook niet in de winter.
quote:Tea_bee schreef op 23 juni 2016 @ 16:49:

[...]

Die look bedoel ik en ik snap er geen moer van: is het eindelijk zomer en trek je je zomerjurkje uit de kast..... Doe je zulke bedekkende/zware/warme laarzen eronder. Vraag me dan altijd af of ze haar sandalen, slippers, instappers of sneakers niet kon vinden. Ze denkt vast dat ze zo heel losjes oogt en dat is ze ook als je haar 3 kinderen (Vlinder, Sterre en Tyl) en haar man Floris-Jan wegdenkt .
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 16:53:

[...]

Ze denkt vast dat ze zo heel losjes oogt en dat is ze ook als je haar 3 kinderen (Vlinder, Sterre en Tyl) en haar man Floris-Jan wegdenkt .
Zijn dit geen winterlaarzen?
quote:winterqueen schreef op 23 juni 2016 @ 16:48:

[...]

Hiervan zie ik er in Amsterdam inderdaad massa's rondfietsen. Bakfietsje erbij, King Louie jurkje, helemaal leuk Leuk als iedereen hetzelfde draagt, maar niet heus Ik vind het niks.
quote:Gisselle schreef op 23 juni 2016 @ 16:57:

[...]

Leuk als iedereen hetzelfde draagt, maar niet heus Ik vind het niks.Las je de ironie niet? Het spatte er vanaf .
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 17:02:

[...]

Las je de ironie niet? Het spatte er vanaf .

Hahha nee

Ik vind die laarzen trouwens wel mooi (heb zelf ook shabbies) maar onder zo'n KL jurkje echt vreselijk
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 16:53:

[...]

Ze denkt vast dat ze zo heel losjes oogt en dat is ze ook als je haar 3 kinderen (Vlinder, Sterre en Tyl) en haar man Floris-Jan wegdenkt . Waarheid als een koe.
Hahaha oké dat is duidelijk: geen jurkje icm Shabbies. Dan trek ik een jeans aan met de Shabbies en ga ik op jacht naar leuke schoenen voor onder een jurkje.

Dragen jullie in de winter geen jurkjes? Ik had namelijk een maillot voor ogen + Shabbies. Dus als het de temperatuur van vandaag is trek ik uiteraard geen Shabbies aan (misschien onduidelijk geformuleerd).
Ik vind het leuk! Qua kleur kan vrijwel alles wel denk ik, mits het niet al te donker is, dan wordt het zo'n groot contrast met de schoenen.
Shabbies zijn belachelijk duur!

Ze kunnen prima onder een jurk.

Alleen is mij dat te heet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven