Mode & Beauty alle pijlers

Shabbies, hoe combineren?

23-06-2016 16:11 46 berichten
Hallo,

Afgelopen winter heb ik de hoge Shabbies (cognac) weten te bemachtigen voor een mooie prijs, maar aangezien het hier nu te warm voor is, heb ik de enkellaarsjes op het oog.

Ik ga de korte Shabbies als het goed is dit weekend ophalen, maar ik twijfel hoe ik het kan combineren. Zelf draag ik wel eens een jeans en ik neem aan dat de laarsjes daar prima onder kunnen, maar hoe zit het met een jurkje? Zijn ze te 'stoer' voor een jurk of niet? Zo ja, welke jurkjes passen er nou bij? Ook qua kleur. Ik draag maat xs/s en ik draag bij voorkeur jurken van ongeveer rond de knie.

Graag jullie mening, zodat ik fatsoenlijk over straat kan.

link naar de Shabbies: http://www.schoenenwinkel ... -beige-enkellaars-met-hak
Je laarsjes zijn super leuk en je kunt altijd nog voor de Daisy Duke look gaan .
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 16:37:

Erg leuke laarsjes voor onder een broek.

Met een jurkje wordt het deze look en daar zag ik er de laatste jaren honderden door Amsterdam fietsen:

[img]http://petersmulders.nl/500px/Jun2009/M ... 080882.JPG[/img]Ik weet dat het vloeken in de viva kerk is, maar ik vind dit wel leuk! Zou het zo aantrekken. Maar goed, ik heb dan ook een bakfiets en, o hell, zelfs een paar kl jurkjes.
Met plastic bloemenslinger? Of is dat uit?
-Prmethium: bedankt voor je reactie. Weer een punt voor wel een jurk!

-Lindaatje1960: uiteraard doe ik ze nu niet aan met dit weer. Het is veel te warm.

Iris1969: fijn! Altijd nog een plan b achter de hand (ze zien me aankomen, haha).
Hahaha doe gewoon wat je zelf leuk vindt. Wie weet zie ik er uit als Ma Flodder .
Als ik ze heb, ga ik gewoon kijken hoe het staat en dan zie ik het wel. Mocht iemand nog leuke jurkjes hebben gezien houd ik me aanbevolen!
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 17:31:

Met plastic bloemenslinger? Of is dat uit? Er zijn grenzen he!
quote:Tmaar schreef op 23 juni 2016 @ 18:37:

[...]

Er zijn grenzen he!Oh en ik maar denken dat dat het KL jurkje was .
In geen 229 jaar!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Volgens mij kan je ze met bijna alles combineren, inclusief cowboykleren.

Ik vind ze wel aardig maar niet echt stunning.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:iris1969 schreef op 23 juni 2016 @ 18:42:

[...]

Oh en ik maar denken dat dat het KL jurkje was .
Ik draag ze alleen in de winter. Ook onder een rok of jurk. Ze lopen heerlijk.

Heb na twee jaar nog geen last van droog/lelijk leer, ook al smeer ik er niets op. Alleen de hak houdt niet van zout en is daardoor wat verkleurd aan de onderkant.
.
Ik vind ze leuk, heb ook zoiets (non-merk) en draag ze ook gerust onder een jurkje. Met maillot of panty. Nu word ik nooit meer serieus genomen op Viva (if ever ) maar ja, wat moet dat moet.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik draag enkellaarsjes ook onder een jurk hoor. Leuk juist.
Shabbies kun je echt niet dragen bij een jurkje, daar zijn ze veel te stoer voor. Alleen bij een spijkerbroek kan dat en als je blote benen wilt hebben, misschien dan in combinatie met een tuinbroek. Tuinbroeken zijn weer helemaal weer in. Wisten jullie dat toevallig?
quote:boylichtenstein schreef op 23 juni 2016 @ 22:59:

Shabbies kun je echt niet dragen bij een jurkje, daar zijn ze veel te stoer voor. Alleen bij een spijkerbroek kan dat en als je blote benen wilt hebben, misschien dan in combinatie met een tuinbroek. Tuinbroeken zijn weer helemaal weer in. Wisten jullie dat toevallig?

Lukt prima hoor.

Ennehhh... tuinbroeken?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Streepsokjes wel dan? Daarentegen zijn teensokken weer helemaal terug! Zie de herfst- en wintercollecties 2016 van YSL, Prada en Marc Jacobs
Chirpy: wat voor jurken en/of rokken draag je bij de Shabbies?

Brb33: mijn hoge Shabbies (nog steeds verliefd) draag ik vaak onder een jurkje en dat is inderdaad erg leuk!

Streepjessokken: ik hoef niet te vragen wat voor sokken je draagt in de Shabbies, maar wat voor jurk trek jij bij de (soort van) Shabbies aan?
quote:streepjessokken schreef op 23 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Lukt prima hoor.

Ennehhh... tuinbroeken? Ja van spijkerstof zal ze bedoelen? Die zijn we leuk maar met shabbies eronder? Mwaa
Ik heb speciaal even voor je opgelet TO en het stikt hier nog steeds van dames met hoge of enkellaarsjes onder hun bloemetjesjurk of -rok.

Ik mag het dan niets vinden, maar het is dus nog steeds enorm in de mode.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven