Mode & Beauty alle pijlers

shabbies

17-07-2015 08:52 33 berichten
Hoi,

Ik sta op het punt om shabbies aan te schaffen, online (kan ruilen hoor)

Snap dat het per model verschilt maar vroeg me af wat jullie ervaring is van de enkellaars, vallen ze groot of normaal?

Bedankt alvast
Alle reacties Link kopieren
Normaal. Ik heb 'gewoon' mijn maat 38 in Shabbies.

Heb ze wel moeten inlopen btw!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Vond toen ik enkellaarsjes ko ht ze ruim vallen. Ook breed.

Mijn zus die vondt ze juisr weel klein vallen. Verschilt denk ik per model.

Tip:

Als je het leer goed behandeld gaan ze veel langer mee. Ik gebruikte kleurloze ledervet. Als het vet gedroogt was dan spoot ik ze in met een beschermlaag. Dit herhaalde ik om de 3 maanden. Mochten ze een beetje verkleuren kan je ook gekleurde ledervet gebruiken.
Ik heb de shabbies met donsvoering een maatje groter moeten kopen. Shabbies zijn fantastisch, loop er heerlijk op!
Bedankt voor de reacties.

Ik vind ze ook zooo leuk.

Wel enorm duur, maar zo te horen het geld wel waard?
Ik vind ze niet lekker zitten maar wellicht verschilt dat per model
Ik vind ze niet lekker zitten, achterlijk duur en het geld niet waard

Bovendien vind ik ze te grof en niét elegant
ik heb grijze/ beige met slangenprint besteld in de aanbieding, van 250 voor 135

ben benieuwd
Ik heb in september shabbies aangeschaft, gevoerd met bont, en ik heb de schoenmaat welke ik altijd heb. Aan het begin kreeg ik de shabbies wel wat lastig aan, maar dit was al snel anders. Ik hoop dat je veel plezier hebt van je shabbies, ik ben benieuwd!
Tnx olivers , lopen ze nu wel lekker?
Ik heb meerdere paren en uit ervaring kan ik zeggen dat het per paar/model verschilt hoe ze vallen. Dat is echt heel wisselend. Ze lopen wel fantastisch.
En welke kleuren zijn jullie favoriet? en is de te combineren met andere kledingstukken?

Ik vind blauwe erg gaaf, maar die hadden ze niet meer in mijn maat.. lijkt me ook moeilijk te combineren.

Nu heb ik grijze met slangenprint besteld, maar ik vraag me af of ik slangenprint wat vind, dus moet ze eerst echt zien.

Voor de zekerheid heb ik er beige gladde bij besteld, kan ik kiezen en het andere paar terug sturen.
Ik vind de bruine met hak het mooist.

Als je vaak een jeans draagt is dat een mooie combinatie
Bij mij vallen ze normaal en vind ze lekker lopen. Zonder hak vind ik er weinig aan.
Nee die zonder hak vind ik wat weg hebben van uggs.. en ik hou niet van uggs.

Ik heb maat 41, dus schoenen zonder hak zien er al snel groot en log uit.

Inderdaad bij een jeans staat bruin/ beige of grijs wel stoer..
Waar heb je ze besteld liefzoontje? Heb je de korte of met hak?
ze zittten heerlijk ...en heerlijk onelegant ook
escape to the country met jonnie irwin, allistair, jules , nikki, denise 16 hr bbc1
Bij omoda.nl

Waren laatste paar maten in de aanbieding en heb kortingscode, dus voor ¤135 per paar

Ik heb de (hoge) enkellaarzen met 6 cm hak..
Hahaha schoenmaat onelegant? Ze ogen stoer, i like

``vroeger`` liep ik in dr Martens en cowboylaarzen, die zijn pas onelegant
Ik heb ze jaren geleden eens gekocht.

Ze liepen voor geen meter en ze waren slecht te combineren. Ze zijn super onvrouwelijk en lomp. Nergens staat het leuk bij. Ze zijn bij mij op Marktplaats gegaan. Slechte koop.
Dank je!
Laatst had ik mazzel op marktplaats. Een vrouw had ze te koop staan, de bruine met hak en rits. Ze had ze voor 219¤ gekocht en maar 1x gedragen, ze vond ze echt niet fijn.

Dus gekocht voor ¤65!! En ik vind ze fantastisch!😄
Zijn shabbies eigenlijk nog wel zoo in?

Volgens is is het een beetje op an retour ?
Wat maakt het uit of iets in of uit is, als je het zelf leuk vindt en het nog altijd te koop is?

Sendra boots zijn ook niet in, maar ik vind ze nog superleuk. Die draag ik ook.

Je iets aantrekken van wat uit of in is, is iets voor 15-jarigen, niet iets voor volwassen vrouwen.
In of uit de mode, dat interesseert me echt helemaal niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven