Mode & Beauty alle pijlers

shabbies

17-07-2015 08:52 33 berichten
Hoi,

Ik sta op het punt om shabbies aan te schaffen, online (kan ruilen hoor)

Snap dat het per model verschilt maar vroeg me af wat jullie ervaring is van de enkellaars, vallen ze groot of normaal?

Bedankt alvast
die doen pijn
Gemini, ik zag ook mooie exemplaren op MP, maar niet in de buurt.. en opsturen vind ik best wel link hoor voor zo`n prijs ..maar fijn dat het bij jou gelukt is
Even een update.

Ik heb zojuist de versie met de slangenprint binnen, maar ik vind het echt helemaal niks.

De slangenprint bevalt niet en de schoenen zijn trouwens ook verkleurd..

Maar wat me ook opvalt is dat ze heel los zitten rond mijn enkels..

Nu heb ik vandaag geen broek aan en zal ik ze veelal dragen met een skinny jeans, maar ik vind de bovenkant erg losjes en niet erg stevig.

Ik ben benieuwd hoe dat andere model is.

Ze zitten wel heel lekker trouwens..
Het zijn ook een beetje nonchalante schoenen, ze horen niet strak om de enkel te zitten. Ik draag mijn skinnies in de schacht. Het zijn inderdaad geen schoenen waar je veel steun van kan verwachten, omdat ze zo losjes zijn. De pasvorm is echter wel zo gemaakt dat je hiel stevig op zijn plek hoort te blijven zitten als je loopt.
Het is aan de bovenkant inderdaad loszittend materiaal en daar moet ik even aan wennen.. Had iets anders verwacht.. Ik vind de vorm van de schoen wel mooi.. even die andere afwachten en dan beslis ik of het wel wat voor mij is.
Ik heb de beige lederen gehouden en ben erg tevreden en blij mee.

Voor de shabbie liefhebbers, hoe behandelen jullie ze?

Ik heb ze ingespoten tegen vocht en vuil.. maar kan ik ook ledervet gebruiken? Aangezien ze het van verschillende soorten leer is gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefzoontje83 schreef op 24 juli 2015 @ 12:51:

Ik heb de beige lederen gehouden en ben erg tevreden en blij mee.

Voor de shabbie liefhebbers, hoe behandelen jullie ze?

Ik heb ze ingespoten tegen vocht en vuil.. maar kan ik ook ledervet gebruiken? Aangezien ze het van verschillende soorten leer is gemaakt.

Ja ik gebruik eigenlijk altijd gewoon kleurloos leervet uit zo'n blikje (van de Hema geloof ik..?) en dat gaat eigenlijk prima.

Leuk dat je blij bent met je schoenen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liefzoontje83 schreef op 18 juli 2015 @ 08:25:

Hahaha schoenmaat onelegant? Ze ogen stoer, i like

``vroeger`` liep ik in dr Martens en cowboylaarzen, die zijn pas onelegant

ghegh ...mijn lievelings schoeisel is mijn paar wandel schoenen...

daarbij vergeleken zijn die shabbies best wel chique ; ))

hmm hema leervet is een goeie tip...
escape to the country met jonnie irwin, allistair, jules , nikki, denise 16 hr bbc1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven