Mode & Beauty alle pijlers

shabbies

08-11-2009 18:33 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

ik zit er aan te denken om Shabbies te kopen. Maar ik heb stevige kuiten. Weet iemand of je met stevige kuiten ook de hoge Shabbies past? Ik meen me te herinneren dat hier in het verleden ook een topic over is geweest, maar kan deze nergens meer vinden.
heb ook shabbies, slanke kuiten en ze zwemmen om mijn benen! ik vind ze dus echt heel wijd vallen! voet toont breed maar valt idd smal. mijn kleine tenen vonden het in begin ook geen feest maar gelukkig geen blaren gehad.
In sommige winkels slaat `A walk in the park` ook heel erg aan, maar ik vind de neuzen van die laarzen soms zo raar (misschien ligt het aan het plaatje):

Viva naar de knoppen.
Heb zojuist ook mijn kuiten maar eens opgemeten, 30 cm...dus dan zitten die shabbies echt wel heel ruim.

Maar verder lopen ze heerlijk!

De mijne zijn overigens groen/grijs.
Ik dacht dat ik smalle kuiten heb, maar mijne zijn 35 cm (breedste plek). Dus dan kan dit wel kloppen.
Mijn kuiten zijn ook 35, 36 cm...(breedste plek) en ik vind van mezelf dat ik beste kuiten heb!

Ik heb 2 paar shabbies, hoge en een lage enkelmodel, ik heb ze laten afknippen en dat is toch wel een verlichting hoor... op die hoge shabbeis krijg ik toch last van een afgekneld gevoel , helemaal als ik er een broek in draag! Met een legging of mailoot is het eigenlijk wel prima te doen.
Hallo dames

Ik heb leren shabbies gekocht maar ze zitten super strak, mijn kuiten zijn 41 cm

Ik ben al bij een schoenmaker geweest en die zegt dat de schacht max 1 a 2 cm opgerekt kan worden.

Maar ik lees hier op het forum dat de schacht wel tot 47 cm kan worden opgerekt.

Bij welke schoenmaker zijn jullie geweest dan???

Ik kon er wel een elastiekje tussen laten zetten maar dat kan altijd nog en ik vind het eigenlijk zonde.

Ik hoop dat jullie een goed adres voor me hebben.

Ik woon in de buurt van Enschede.
Shabbies zijn on sale via o moda!

Ik vind ze ook heel mooi. En op marktplaats bied iemand een wit en cognac kleurige Shabbie aan voor een leuke prijs!

Voor mij nog te duur op dit moment, helaas. Maar heb wel al twee Fred tassen en die blijven mooi, dus dat zal voor de laarzen ook wel zo zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven