Shabby Shabbie...
zaterdag 7 januari 2012 om 21:35
Even vraag voor de fashionista's... En dan vooral dames die bekend zijn met Shabbie's Amsterdam. Ik denk er over om een paar te kopen met die rubberen zolen uit een geheel. Maar... ik benieuwd of deze zolen wel lang 'meegaan', en of deze te vervangen zijn indien nodig...
Vast bedankt voor de reacties!
Vast bedankt voor de reacties!
zaterdag 7 januari 2012 om 23:35
Jemig... Had geen idee wat ik aanhaalde...
WAS het maar een uniform Iris, dan werd er misschien nog iets vergoed Als ik zo dan bij types als Meds en haar man uit de buurt kan blijven heb ik het er voor over.
Het gaat om die lichte zool, zonder profiel. Hassike simpel inderdaad, maar daar houd ik van.
WAS het maar een uniform Iris, dan werd er misschien nog iets vergoed Als ik zo dan bij types als Meds en haar man uit de buurt kan blijven heb ik het er voor over.
Het gaat om die lichte zool, zonder profiel. Hassike simpel inderdaad, maar daar houd ik van.
zondag 8 januari 2012 om 00:59
zondag 8 januari 2012 om 01:01
Lelijke laarzen, leuke jurkjes (maar ik ben sowieso wel van de jurkjes, in de wintr vaak gecombineerd met een hele wijde broek. Ben ik ook de enige in geloof ik). Wat is er mis met een bakfiets trouwens? Ik vind 'm errug handig nu ik vaak geen auto ter beschikking heb en wel 2 a 3 kinderen en de weekbodschappen te vervoeren.... En hij heeft nog stippels, bloemetjes en vlindertjes ook nog.
zondag 8 januari 2012 om 16:58
zondag 8 januari 2012 om 19:36
quote:raccoon schreef op 08 januari 2012 @ 16:58:
[...]
Hoe hoog is de hak ongeveer, kun je dit model in de meeste winkels krijgen? Ik zit te overwegen om me een paar te kopen, mits ze lekker lopen natuurlijk..
De hak is zo'n 7 - 8 cm hoog. Volgens mij is er ook een versie met iets minder hoge hak.
Die van mij zijn gevoerd en zitten heerlijk zacht.
Dit zijn ze ongeveer, maar dan dus gevoerd.
[...]
Hoe hoog is de hak ongeveer, kun je dit model in de meeste winkels krijgen? Ik zit te overwegen om me een paar te kopen, mits ze lekker lopen natuurlijk..
De hak is zo'n 7 - 8 cm hoog. Volgens mij is er ook een versie met iets minder hoge hak.
Die van mij zijn gevoerd en zitten heerlijk zacht.
Dit zijn ze ongeveer, maar dan dus gevoerd.