Shabby Shabbie...
zaterdag 7 januari 2012 om 21:35
Even vraag voor de fashionista's... En dan vooral dames die bekend zijn met Shabbie's Amsterdam. Ik denk er over om een paar te kopen met die rubberen zolen uit een geheel. Maar... ik benieuwd of deze zolen wel lang 'meegaan', en of deze te vervangen zijn indien nodig...
Vast bedankt voor de reacties!
Vast bedankt voor de reacties!
zaterdag 7 januari 2012 om 22:14
zaterdag 7 januari 2012 om 22:27
Ooooh ik lig ZOOOOOO achter... Ik had er nog nooit van gehoord, niet van de laarzen en niet van de jurken..
Maar laarzen zie er best leuk uit. Eenvoudig, maar ja, eenvoud siert... Die jurkjes vind ik minder...
Kan me wel iets voorstellen bij de combinatie... Zou zelf never nooit niet dragen... Te tuttig voor zo'n stoer wijf als ik! Hihi
Maar laarzen zie er best leuk uit. Eenvoudig, maar ja, eenvoud siert... Die jurkjes vind ik minder...
Kan me wel iets voorstellen bij de combinatie... Zou zelf never nooit niet dragen... Te tuttig voor zo'n stoer wijf als ik! Hihi
zaterdag 7 januari 2012 om 22:40
quote:Meds schreef op 07 januari 2012 @ 22:23:
leg me eens uit wat er dan mooi aan is? Ik vind het een doodsimpele laars, maar dan wel een hele dureHet ziet er inderdaad eenvoudig uit maar tegelijkertijd ook chique (ligt er ook aan hoe je het combineert natuurlijk) maar ze lopen heerlijk en je ziet er met die laarzen ook goed uit.
leg me eens uit wat er dan mooi aan is? Ik vind het een doodsimpele laars, maar dan wel een hele dureHet ziet er inderdaad eenvoudig uit maar tegelijkertijd ook chique (ligt er ook aan hoe je het combineert natuurlijk) maar ze lopen heerlijk en je ziet er met die laarzen ook goed uit.