Mode & Beauty alle pijlers

Shabby Shabbie...

07-01-2012 21:35 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even vraag voor de fashionista's... En dan vooral dames die bekend zijn met Shabbie's Amsterdam. Ik denk er over om een paar te kopen met die rubberen zolen uit een geheel. Maar... ik benieuwd of deze zolen wel lang 'meegaan', en of deze te vervangen zijn indien nodig...

Vast bedankt voor de reacties!
Ik snap niet waarom mensen die laarzen willen. Ze zien er niet uit, lopen ze extreem lekker ofzo?
Heb je al wel King Louie jurkjes en een fietsmand met bloemen?
Ze leopen heerlijk! Maar volgens mij kun je ze niet vervangen. Maar bij mij slijten ze ook niet snel!
Ze lopen heerlijk en slijten een stuk minder snel dan mijn andere schoenen. En ik vind shabbies erg mooi de meeste dan.
Ja precies, bloemetjesrok/jurk en bakfiets met kinderen erin. Mijn man is meteen impotent
Haha hier geen bakfietsen en bloemetjesjurken gelukkig
quote:Meds schreef op 07 januari 2012 @ 21:53:

Ja precies, bloemetjesrok/jurk en bakfiets met kinderen erin. Mijn man is meteen impotentMijn man ook van jouw profielfoto
Hier ook absoluut geen bloemetjesjurk of wat dan ook! Waar komt dat vooroordeel dan vandaan?!!
Nou ja vooroordeel...noem het gerust een feit.

Andere standaard kledingcombinaties met de Shabbie; de legging, een tuniek van Dept, een broek van Esprit, een spijkerjasje, de bolero.
quote:Meds schreef op 07 januari 2012 @ 21:36:

Ik snap niet waarom mensen die laarzen willen. Ze zien er niet uit, lopen ze extreem lekker ofzo?Shabbies zien er niet uit? Het zijn gewoon mooie leren laarzen. En ze lopen heel goed, het zijn ook goeie laarzen.
Oei, ik droeg mijn shabbies altijd graag, maar toch zeker niet met hierbovengenoemde combi's. Ik vind ze fijn, wel wat duur voor wat je krijgt.
Waar wonen jullie? Ik zie zo vaak KL jurken bakfietsen en Shabbies maar nooit in die combinatie :-S.
Laat staan dat ik hier bakfietsen zie.
leg me eens uit wat er dan mooi aan is? Ik vind het een doodsimpele laars, maar dan wel een hele dure
Ooooh ik lig ZOOOOOO achter... Ik had er nog nooit van gehoord, niet van de laarzen en niet van de jurken..

Maar laarzen zie er best leuk uit. Eenvoudig, maar ja, eenvoud siert... Die jurkjes vind ik minder...

Kan me wel iets voorstellen bij de combinatie... Zou zelf never nooit niet dragen... Te tuttig voor zo'n stoer wijf als ik! Hihi
Misschien zie ik die combinatie vaak, omdat Fred de la B. 100 meter van mijn huis is.

Ik zie de Shabbie-slachtoffers dikwijls voorbij komen.
Shabbies: ja

KL jurkjes: nee
Love...miss..will never forget you..
Ach smaken verschillen nu eenmaal en dat is maar goed ook!
quote:Meds schreef op 07 januari 2012 @ 22:23:

leg me eens uit wat er dan mooi aan is? Ik vind het een doodsimpele laars, maar dan wel een hele dureHet ziet er inderdaad eenvoudig uit maar tegelijkertijd ook chique (ligt er ook aan hoe je het combineert natuurlijk) maar ze lopen heerlijk en je ziet er met die laarzen ook goed uit.
Leg jij eens uit wat lelijk aan die laarzen is trouwens :D
1. het is een simpele laars, model zie je overal alleen dan voor minder geld

2. iedereen loopt op die laars, met name trutterig ogende moeders met bloemetjesjurken
Ik vind de laarzen ook wat lomp en vrij duur. Maar ik vind Uggs ook veredelde sloffen. Dat is ook half Nederland niet met mij eens waarschijnlijk

On topic: geen ervaring dus mee TO
je bedoeld die zwarte laarzen TO met die grove onder profiel?

ik kan er niet inkomen, alleen met een plastic zakje, daar er geen rits in zit

echt vervelend
Ik vind het een chique wellington boot

Niet lelijk maar wel erg saai.
Ah know`t, tha shunt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven