Shein
zaterdag 22 mei 2021 om 20:12
Wat staat er bij de tracking?Lollypop68 schreef: ↑22-05-2021 19:51Ik heb 1,5 maand geleden wat besteld en dat is nog steeds niet binnen.
zaterdag 22 mei 2021 om 20:33
Wij bestellen voor onze dochter regelmatig.
Shirts vallen ruim. Blijven allemaal mooi. Ook spijkerbroeken blijven mooi.
Ik meet wel altijd haar maten op. Dan kies ik de maat in het maten tabel die het dichtst zit bij haar gemeten maat.
Daarbij kijk ik naar de foto's van de andere kopers. Ik lees de reviews. Je kunt zelfs reviews selecteren op je maat die je moet hebben. Je kunt dan reviews lezen van mensen met bijvoorbeeld allemaal maat l.
Bikini's zijn leuk en goed.
Voor 1 seizoen prima!
Mijn dochter haat winkelen dus Shein is heel fijn. Ze hebben ook erg goede iPhone kabels. iPhone hoesjes kei leuk.
Wij zijn erg enthousiast. Ik heb pas 1 ding terug hoeven sturen.
Je stuurt het volgens mij terug naar een distributiecentrum in België. Je geeft online aan dat je iets retour wilt sturen en ontvangt dan een retour bon. Deze print je uit. En plakt het op het pakje. Verder spaar je ook punten waarmee je korting krijgt.
Ook voor inloggen verdien je punten.
Foto's en reviews plaatsen verdien je ook punten mee. Achteraf betalen is mogelijk.
Dus een dikke aanrader voor tieners die winkelen haten.
Shirts vallen ruim. Blijven allemaal mooi. Ook spijkerbroeken blijven mooi.
Ik meet wel altijd haar maten op. Dan kies ik de maat in het maten tabel die het dichtst zit bij haar gemeten maat.
Daarbij kijk ik naar de foto's van de andere kopers. Ik lees de reviews. Je kunt zelfs reviews selecteren op je maat die je moet hebben. Je kunt dan reviews lezen van mensen met bijvoorbeeld allemaal maat l.
Bikini's zijn leuk en goed.
Voor 1 seizoen prima!
Mijn dochter haat winkelen dus Shein is heel fijn. Ze hebben ook erg goede iPhone kabels. iPhone hoesjes kei leuk.
Wij zijn erg enthousiast. Ik heb pas 1 ding terug hoeven sturen.
Je stuurt het volgens mij terug naar een distributiecentrum in België. Je geeft online aan dat je iets retour wilt sturen en ontvangt dan een retour bon. Deze print je uit. En plakt het op het pakje. Verder spaar je ook punten waarmee je korting krijgt.
Ook voor inloggen verdien je punten.
Foto's en reviews plaatsen verdien je ook punten mee. Achteraf betalen is mogelijk.
Dus een dikke aanrader voor tieners die winkelen haten.
zondag 23 mei 2021 om 04:16
Deze ervaring deel ik met je vriendin!Airesopure schreef: ↑22-05-2021 17:48Ik zie het ook vaak voorbij komen bij google shopping, maar het leek me een twijfelachtige site. Maar ik hoorde laatst van een vriendin dat het echt een prima betrouwbare webshop is waar zij veel bestelt.
Wel ervaringen gehad dat ik voor mijn dochters verschillende dingen bestelde in hun maat, maar het de ene keer goed zat qua maat de andere keren veel te groot, of te klein.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
zondag 23 mei 2021 om 18:56
Ik twijfel al heel lang om daar eens te bestellen maar nog niet gedaan omdat ik geen zin heb om ook nog invoerrechten te betalen omdat het volgens mij ook uit China komt en omdat het uit China komt leek retourneren me ook lastig maar las in dit topic dat ze ook een adres hebben in België. Maar goed dan nog vind ik het zonde als ik dan bijvoorbeeld een leuke jurk zie, ik dan nog ruim 12 euro ofzo moet betalen voor invoerrechten, dan kan ik net zo goed naar de H&M of Primark.
zondag 23 mei 2021 om 19:04
Nog nooit over nagedacht dat je weleens invoerrechten zou moeten betalen. Is mij ook nog niet overkomen moet ik zeggen, laatste keer dat ik besteld heb was boven de 60 euro.TsumTsum schreef: ↑23-05-2021 18:56Ik twijfel al heel lang om daar eens te bestellen maar nog niet gedaan omdat ik geen zin heb om ook nog invoerrechten te betalen omdat het volgens mij ook uit China komt en omdat het uit China komt leek retourneren me ook lastig maar las in dit topic dat ze ook een adres hebben in België. Maar goed dan nog vind ik het zonde als ik dan bijvoorbeeld een leuke jurk zie, ik dan nog ruim 12 euro ofzo moet betalen voor invoerrechten, dan kan ik net zo goed naar de H&M of Primark.
zondag 23 mei 2021 om 19:11
Ja dat hoor ik vaker maar ik lees online ook verhalen dat mensen dat wel moesten betalen. Ik ken wel webwinkels buiten Europa die bestellingen in bulk naar Europa sturen en vanaf daar verder versturen. Dan heb je geen invoerrechten want je pakket komt uit Europa. Maar of Shein ook zo'n constructie gebruikt weet ik niet en met Google kom ik daar ook niet achter helaas.
zondag 23 mei 2021 om 20:06
Neem contact op met de customer service
Let’s go Brandon!
zondag 23 mei 2021 om 20:13
Heb je de app? Ik zie op de tracking altijd exact waar iets is. Voorbeeldje; https://ibb.co/p3N9Zqg
zondag 23 mei 2021 om 20:15
Ik kan de chatfunctie op de site steeds niet vinden haha. Waar staat die?
zondag 23 mei 2021 om 20:16
Ah nee, dat kan ik even downloaden. Volgens de site is hij op 10 april aangemeld in een warehouse in België. DHL heeft hem echter nog steeds niet ontvangen.Sjulia schreef: ↑23-05-2021 20:13Heb je de app? Ik zie op de tracking altijd exact waar iets is. Voorbeeldje; https://ibb.co/p3N9Zqg
zondag 23 mei 2021 om 20:17
Aan de prijs en oorsprong te zien wil je dat eigenlijk liever niet weten.SjaanRoeispaan schreef: ↑23-05-2021 19:58Waar worden die kleren eigenlijk gemaakt en vooral door wie?
zondag 23 mei 2021 om 21:26
zondag 23 mei 2021 om 22:27
Mee eens hoor. Ik koop dit soort kleding niet maar ik heb bijvoorbeeld wel een iPhone. Daar zou ook nog wel eens bloed aan kunnen kleven.SjaanRoeispaan schreef: ↑23-05-2021 21:26.
Ik wel.
https://www.ad.nl/binnenland/het-is-bel ... gle.com%2F