Mode & Beauty alle pijlers

shitseido

09-08-2010 09:17 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer eens gedacht laat ik eens wat anders proberen in plaats van chanel, lancome, clarins.

Kreeg er een tasje bij met mini's dus dacht ik neem de shiseido gezichtscreme.

Valt zwaar tegen bah. Volgende keer maar niet meer eigenwijs zijn en me houden bij datgeen wat wel wat voor mn huid doet.
Dus........
Nou.
Wat wil je met dit topic?

Wat voor de een wel werkt, werkt voor de ander niet of minder. Ik gebruik zelf gewoon etos eigen huis merk producten. Werkt goed, is goedkoop en het belangrijkste van alles, het wordt niet op dieren getest, ook de ingrediënten niet.
Nou, bedankt voor de informatie
is ook niet zo voor de EU huid.

Kost zeker een berg, geef het aan een ander of smeer op je
Vind je topic titel ook niet heel erg ok trouwens

Dat jij van jezelf baalt dat je je door een verkooptrucje hebt laten verleiden is niet ons probleem toch?

Wie weet bevalt ons de crème wel super goed
De creme werkt voor mij perfect!!
Ja en? Wat moeten wij met deze info?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
je weet toch dat er niets iets voor je huid doet he..... dat het allemaal gebakken lucht in een potje is toch?
Ik ga zo de goedkope fijne Aldi creme weer op doen

...maar daar kreeg ik dan weer geen tasje met mini's bij ....
Vroegah kocht ik ook regelmatig Shiseido en ik vond het altijd wel fijn spul. De enige reden waarom ik het niet meer koop is de hoge prijs. Ik hou het nu bij goedkopere merken wat er in de aanbieding is, bijv. Nivea, Oil of Olaz etc. en idd soms koop ik ook creme van de Aldi, prima hoor.
Ik gebruik ook creme van de Aldi, prima spul voor 2 euro nog wat
quote:nikkinuts schreef op 09 augustus 2010 @ 09:41:

Ja en? Wat moeten wij met deze info?

zo kan het ff wat vriendelijker? als je dit een oninteressant topic

vind waarom lees je het dan??

ze mag dat toch ff kwijt als ze dat wil?
quote:Missphoebe schreef op 09 augustus 2010 @ 11:18:

[...]

zo kan het ff wat vriendelijker? als je dit een oninteressant topic

vind waarom lees je het dan??

ze mag dat toch ff kwijt als ze dat wil?

Het is toch een nutteloos topic op deze manier!?

Wat hebben wij er aan om te weten dat de crème bagger is, terwijl we verder niks over haar huid of wat dan ook weten. Misschien is hij wel alleen geschikt voor mensen met een vette huid en heeft zij een droge huid....
SHITseido.... Heerlijk.
Volgende keer gewoon een proefje vragen voordat je je door marketingtrucjes in de luren laat leggen TO. En mss kun je de crème nog verkopen via marktplaats of zo (als het geen potje is).
MissPhoebe, ik mag dat toch zeker ook kwijt als ik dat wil.

Vertel jij me dan maar wat wij moeten met deze info.
Ach het was eigenlijk ook een beetje frustatie afreageren. Kwam opeens op shitseido dus een topic was gauw geboren.

Ja heb me laten verleiden door o.a. wat erbij zat oke geef het toe beetje zwak.

Tja aldi creme prima als het voor jouw werkt maar het trekt mij niet rap genoeg in.

Daar komt bij ik deel het potje met mijn vriend. Hij heeft een erg lastige huid die goed op lancome heeft gereageerd. En dit doet amper iets voor hem en voor mij.

Had ooit lancome staan en zijn huid is snel droog en rood. Ging meneer lancome smeren; zijn huid knapte er echt van op.

Maar wachten op een actie van lancome.
quote:nikkinuts schreef op 09 augustus 2010 @ 13:30:

MissPhoebe, ik mag dat toch zeker ook kwijt als ik dat wil.

Vertel jij me dan maar wat wij moeten met deze info.

geen zak, geen reet en geen bal (daar zijn de reten, de zakken en de ballen weer , angel niet boos worden...) maar ik vond dat je dat een beetje onaardig zei....

tis idd. handiger de volgende x als je eerst wat proefjes vraagt.

je kan het trouwens denk ik gewoon terugbrengen. daar doen parfumeries nooit zo moeilijk over omdat ze het terugsturen naar het merk.

er is trouwens sinds vandaag een actie van Lancome, bij Douglas verzorgingsweken, ondermeer Lancome. zonder card 10% en met 20%
Ok, misverstand dus.

Zeepsop, werkt het ook niet bij je vriend dan?

Laat je hem lekker met die shit smeren en koop je zelf weer je oude vertrouwde merk.
quote:zeepsop schreef op 09 augustus 2010 @ 14:07:

Ach het was eigenlijk ook een beetje frustatie afreageren. Kwam opeens op shitseido dus een topic was gauw geboren.

Ja heb me laten verleiden door o.a. wat erbij zat oke geef het toe beetje zwak.

Tja aldi creme prima als het voor jouw werkt maar het trekt mij niet rap genoeg in.

Daar komt bij ik deel het potje met mijn vriend. Hij heeft een erg lastige huid die goed op lancome heeft gereageerd. En dit doet amper iets voor hem en voor mij.

Had ooit lancome staan en zijn huid is snel droog en rood. Ging meneer lancome smeren; zijn huid knapte er echt van op.

Maar wachten op een actie van lancome.Welke is het?
zeepzop, nogmaals, er is vandaag bij Douglas

een lancome actie gestart. zie vorige berichtje
Yepperdepep zeep gaat naar douglas. That's for sure.

Mijn vriend heeft vroeger hormoonzalf gehad. Is niet zo goed voor de huid. Dus die lancome was toch wel eureka voor hem.

Cremes irriteren hem gewoon snel.

De mensen die ik geirriteerd heb sorry pms.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven