Mode & Beauty alle pijlers

Shoppen herenkleding

22-04-2022 18:36 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wie heeft hier tips voor een leuke, betaalbare winkel(keten) voor (zomer)kleding voor mannen? Ik moet zo’n beetje mijn hele zomer garderobe aanschaffen en heb geen idee wat ik wil, wat me goed staat, etc. dus ik wil graag naar fysieke winkels toe.

Ik ga over een paar weken shoppen met m’n moeder, waarschijnlijk in Almere Centrum. Daar zitten zo’n beetje alle bekende winkels wel, maar het kost echt teveel tijd als we die allemaal af moeten gaan.

Ik wil korte broeken, t-shirts, overhemden met leuke printjes, dat soort kleding. Ik kan altijd de H&M inlopen, maar misschien heeft iemand hier een leuke tip. Waar jouw vriend of man hele leuke kleding scoort misschien?

Alvast bedankt! :)
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Jack & Jones
The Sting
We
H&M

Tenminste, daar ga ik samen met vriend heen voor zijn garderobe.

Ik zie dat Only ook herenkleding heeft (ik shop zelf bij ook bij Only), maar of dat nou alleen online is weet ik niet zeker.
Grappig, ik dacht altijd dat je een vrouw was.
Verder geen tips. Succes met zoeken!
Primark, C&A, Pull & Bear, America Today, Wam Denim, GENTS, Open32, Shoeby Fashion, Koopman, The Sting en volgens mij heeft Costes en Zara ook een mannen afdeling.
Je bent een vrouw toch? Dus wellicht ook wat andere vormen/maten?
Pull & Bear heeft idd leuke mannenkleding!
Ik (vrouw) ben voor blouses/tshirts een aantal keer goed geslaagd bij de We. Jack & Jones zelfs een keer een hele fijne broek weten te scoren (ik ben klein en heb best wat heup dus dat is een uitdaging).
Heel wisselend. Peek en cloppenburg, WE, Bijenkorf, Zara
TsumTsum schreef:
22-04-2022 18:58
Primark, C&A, Pull & Bear, America Today, Wam Denim, GENTS, Open32, Shoeby Fashion, Koopman, The Sting en volgens mij heeft Costes en Zara ook een mannen afdeling.

En Primark en Pull&Bear inderdaad, die was ik nog vergeten :-)
WE
Gekopbloemen schreef:
22-04-2022 18:52
Grappig, ik dacht altijd dat je een vrouw was.
Verder geen tips. Succes met zoeken!
Dat is (was?) ook zo
Mika2022 schreef:
22-04-2022 19:41
Dat is (was?) ook zo
Oh , dan had ik het toch goed. Kortzichtig van mij dan waarom een vrouw niet op zoek kan zijn naar mannenkleding.
Mijn man koopt bijna alles bij C&A. Betaalbaar en leuke kleding vind ik :)
Mijn man shopt graag bij WE. Is netjes casual, wel zo passend bij zijn leeftijd (49).
Hoe oud ben je?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
The Sting!
Dank voor de reacties en tips so far :) Ik ben agender (valt onder de non-binair kapstok) en draag liever mannenkleding. Ik heb inmiddels een redelijk uitgebreide winter garderobe waar ik me heel comfortabel in voel, maar dat is makkelijker met jeans en hoodies. Zomerkleding is lastiger, want ik heb nu eenmaal heupen en een smallere taille, waardoor de meeste t-shirts bijvoorbeeld niet passen. Daarom wil ik ook graag naar fysieke winkels, zodat ik direct kan zien hoe het staat.

Oh, en ik ben begin 30.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Als je bij de Koopman gaat kijken raad ik aan ook even bij de koopjes te kijken, meestal in de kelder. Daar hebben ze nu rekken vol afgeprijsde zomerkleding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven