Shoppen herenkleding
vrijdag 22 april 2022 om 18:36
Hoi,
Wie heeft hier tips voor een leuke, betaalbare winkel(keten) voor (zomer)kleding voor mannen? Ik moet zo’n beetje mijn hele zomer garderobe aanschaffen en heb geen idee wat ik wil, wat me goed staat, etc. dus ik wil graag naar fysieke winkels toe.
Ik ga over een paar weken shoppen met m’n moeder, waarschijnlijk in Almere Centrum. Daar zitten zo’n beetje alle bekende winkels wel, maar het kost echt teveel tijd als we die allemaal af moeten gaan.
Ik wil korte broeken, t-shirts, overhemden met leuke printjes, dat soort kleding. Ik kan altijd de H&M inlopen, maar misschien heeft iemand hier een leuke tip. Waar jouw vriend of man hele leuke kleding scoort misschien?
Alvast bedankt!
Wie heeft hier tips voor een leuke, betaalbare winkel(keten) voor (zomer)kleding voor mannen? Ik moet zo’n beetje mijn hele zomer garderobe aanschaffen en heb geen idee wat ik wil, wat me goed staat, etc. dus ik wil graag naar fysieke winkels toe.
Ik ga over een paar weken shoppen met m’n moeder, waarschijnlijk in Almere Centrum. Daar zitten zo’n beetje alle bekende winkels wel, maar het kost echt teveel tijd als we die allemaal af moeten gaan.
Ik wil korte broeken, t-shirts, overhemden met leuke printjes, dat soort kleding. Ik kan altijd de H&M inlopen, maar misschien heeft iemand hier een leuke tip. Waar jouw vriend of man hele leuke kleding scoort misschien?
Alvast bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
vrijdag 22 april 2022 om 19:41
Dat is (was?) ook zoGekopbloemen schreef: ↑22-04-2022 18:52Grappig, ik dacht altijd dat je een vrouw was.
Verder geen tips. Succes met zoeken!
zaterdag 23 april 2022 om 06:46
Dank voor de reacties en tips so far
Ik ben agender (valt onder de non-binair kapstok) en draag liever mannenkleding. Ik heb inmiddels een redelijk uitgebreide winter garderobe waar ik me heel comfortabel in voel, maar dat is makkelijker met jeans en hoodies. Zomerkleding is lastiger, want ik heb nu eenmaal heupen en een smallere taille, waardoor de meeste t-shirts bijvoorbeeld niet passen. Daarom wil ik ook graag naar fysieke winkels, zodat ik direct kan zien hoe het staat.
Oh, en ik ben begin 30.
Oh, en ik ben begin 30.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.