Shoppen Roermond
maandag 22 april 2013 om 18:32
Hallo Dames,
Binnenkort een dagje Roermond. Wie komt er vaker bij de outlet? Tips? Als ik het goed lees (heb al gegoogelt) is de binnenstad op loopafstand? Winkeltjes die ik echt niet mag missen?
Leuk eettentje voor de lunch is ook welkom
Voor ons een eind rijden, vandaar dat ik enigszins wat voorbereidend werk probeer te doen.
Binnenkort een dagje Roermond. Wie komt er vaker bij de outlet? Tips? Als ik het goed lees (heb al gegoogelt) is de binnenstad op loopafstand? Winkeltjes die ik echt niet mag missen?
Leuk eettentje voor de lunch is ook welkom
Voor ons een eind rijden, vandaar dat ik enigszins wat voorbereidend werk probeer te doen.
maandag 22 april 2013 om 19:54
Ik vind het wel een leuke stad.
De outlet vind ik wel nog een beetje tegenvallen maar daar kun je bij de bodyshop en hunkemoller echt goed inslaan als je iets nodig hebt. In roermond zelf zitten in de zijstraatjes wel wat leuke onbekende winkels waar je dan tegen iets leuks aanlopen.
Voor het eten zou ik of op het plein gaan zitten of een echte aanrader is aan de Roerkade bij Zo, eten en drinken.
De outlet vind ik wel nog een beetje tegenvallen maar daar kun je bij de bodyshop en hunkemoller echt goed inslaan als je iets nodig hebt. In roermond zelf zitten in de zijstraatjes wel wat leuke onbekende winkels waar je dan tegen iets leuks aanlopen.
Voor het eten zou ik of op het plein gaan zitten of een echte aanrader is aan de Roerkade bij Zo, eten en drinken.
maandag 22 april 2013 om 19:58
Roermond, Outlet tsja je moet er van houden om in het Duits aangesproken te worden. Roermond zelf. Tsja
Maar centrum op loopafstand, Parkeren is goedkoop. Outlet is leuk een keer gezien te hebben. Lunch. Ik kan je geen goede tip geven. Maar in het outlet zit meer dan genoeg en in het centrum ook.
Wel leuk een grote Kringloop waar je nog leuke dingen kunt vinden (ligt tegenover de sappi papierfabriek)
Als ik in het diepe zuiden ergens heen moest gaan werd het Maastricht of Sittard of zelfs Heerlen.
Roermond nee niet mijn ding. (ik heb een paar jaar in Roermond gewerkt. )
Maar centrum op loopafstand, Parkeren is goedkoop. Outlet is leuk een keer gezien te hebben. Lunch. Ik kan je geen goede tip geven. Maar in het outlet zit meer dan genoeg en in het centrum ook.
Wel leuk een grote Kringloop waar je nog leuke dingen kunt vinden (ligt tegenover de sappi papierfabriek)
Als ik in het diepe zuiden ergens heen moest gaan werd het Maastricht of Sittard of zelfs Heerlen.
Roermond nee niet mijn ding. (ik heb een paar jaar in Roermond gewerkt. )
maandag 22 april 2013 om 20:44
Ik vind Roermond dan juist weer wel leuk, oké Maastricht is nog leuker.
De Outlet is maar net waar je voor gaat, voor mij niet echt voor mijn vriend en zoontje juist wel.
De stad (inderdaad loopafstand) vind ik wel gezellig, wel redelijk veel van de gangbare winkels.
@Sgaaaaaaaapie, leuke tip van de kringloop, ga ik ook onthouden. Gek op de kringloop. Is 't deze: Kringloopwinkel Bis-Bis -
Mijnheerkensweg 31a in Roermond?
De Outlet is maar net waar je voor gaat, voor mij niet echt voor mijn vriend en zoontje juist wel.
De stad (inderdaad loopafstand) vind ik wel gezellig, wel redelijk veel van de gangbare winkels.
@Sgaaaaaaaapie, leuke tip van de kringloop, ga ik ook onthouden. Gek op de kringloop. Is 't deze: Kringloopwinkel Bis-Bis -
Mijnheerkensweg 31a in Roermond?
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
maandag 22 april 2013 om 21:36
Ik vind de outlet steeds leuker worden, bij the body shop, alle sportwinkels (nike, adidas), bij vans en fred perry slaag ik altijd. Verder vind ik the watch shop te gek (echt betaalbare merkhorloges) en mijn grote liefde Michael Kors. Je betaalt nog zo'n 200 euro voor een tas, maar normaal gesproken kosten ze het dubbele. Verder heeft Roermond binnenstad een Sephora in de V&D (nog tot 1 juni) en vind ik Roermond sowieso wel een gezellig stadje. Maastricht is inderdaad nog mooier.... Veel plezier!
zondag 3 november 2013 om 17:48
Aan de Roerkade zitten diverse leuke restaurantjes/eetcafé's en aan het stationsplein ook. Verder zijn Het Gesprek, Tof en De Gelegenheid goede restaurants (Google maar eens).
Veel plezier, ik vind Roermond een heel leuke en gezellige stad waar je ook goed kunt winkelen (naar mijn mening beter in het centrum dan in de outlet, maar ieder z'n ding).
Veel plezier, ik vind Roermond een heel leuke en gezellige stad waar je ook goed kunt winkelen (naar mijn mening beter in het centrum dan in de outlet, maar ieder z'n ding).
zondag 3 november 2013 om 22:48
quote:Superhuisvrouw schreef op zondag 03 november 2013 19:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Bergje65 in "Shoppen Roermond"" class="messagelink">Bergje65 schreef op 03 november 2013 @ 18:22</a>:</b>
[...]
Hou je van Italiaans?</div></blockquote>Ja zeker.
In een zijstraatje van de Roerkade (Koolstraat) is een fantastische Italiaan gevestigd. Bijzondere inrichting en heerlijke keuken. Wel even reserveren vooraf. Het is er nl altijd vol.
Wat shoppen betreft zou ik even door het outlet lopen, maar daarna lekker de stad ingaan.
[...]
Hou je van Italiaans?</div></blockquote>Ja zeker.
In een zijstraatje van de Roerkade (Koolstraat) is een fantastische Italiaan gevestigd. Bijzondere inrichting en heerlijke keuken. Wel even reserveren vooraf. Het is er nl altijd vol.
Wat shoppen betreft zou ik even door het outlet lopen, maar daarna lekker de stad ingaan.