Mode & Beauty alle pijlers

sieraden?

07-08-2010 18:13 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje vreemd volgens mij, ik hou namelijk niet van sieraden terwijl de meeste vrouwen er toch wel van houden.

Als ik zo eens om mij heen kijk hebben veel vrouwen sieraden, tenminste een horloge, en dat heb ik ook niet.

Het irriteert mij dat er iets om mijn polsen zit of in mijn oren of bungelt er iets om mijn hals.

Zijn er meer vrouwen die niet van sieraden houden?
Ja dat heb ik ook! Het enige wat ik draag is in elk oor twee kleine oorringetjes. De rest vind ik irritant hangen, schuren, jeuken of botsen tegen tafels enzo. Ik kan sieraden wel heel mooi vinden trouwens, just not for me
Vind ik niet zo vreemd hoor. Ik heb ook alleen oorringetjes, en soms een (korte) ketting, maar ik vind zoiets al heel gauw irritant. Wel leuk om te zien bij anderen trouwens, dat wel. En ik heb ook een hele verzameling, ook armbandjes, maar draag ze bijna nooit.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Aan horloges heb ik echt een hekel.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Yep, ik heb een koffertje vol met mooie sieraden, maar draag ze nooit.

Soms draag ik nog wel eens oorbellen, maar als ik ze dan sávonds af heb gedaan, vergeet ik ze de volgende morgen weer in te doen.

Ik heb wel zo mijn periodes dat ik het leuk vind, maar die duren altijd maar kort.
Het enige wat ik draag is oorbellen en soms een ketting...
Een feest om te herkennen dat er meer vrouwen zijn die niet van sieraden houden.

Waarom ik dit eigenlijk vraag, eerlijk gezegd, was van de week met een man uit eten en die zei eigenlijk dat hij het een beetje saai vond dat ik geen sieraden droeg. Saai dus. Zelf droeg hij wel alleen een horloge. Zijn opmerking dat ik er saai uitzag gaf mij te denken, vandaar dit topic
ik draag enkel oorbellen, dat vind ik wel mooi en heb geen last ervan.

ik kan niet goed tegen armbanden (als je armen even steunt om te typen oid, dan voel je die armband meteen irriteren en kettingen (gaan vaak klitten in mijn haar in mijn nek.)

Ik heb geen mooie handen, dus ringen ook liever niet.
Ik hou alleen van dure sieraden dus ik heb ook maar weinig...

Ik hou ook niet zo van sieraden. Sommigen mensen hebben bij iedere outfit passende kettingen, oorbellen en armbanden, maar ik hou het liever bij 1 mooi horloge, 1 diamanten ring en 1 ketting en dit draag ik dan ook iedere dag.
Heb er ook niks mee. Armbanden zitten irritant, mijn gaatjes zijn allang weer dichtgegroeid en ringen vind ik helemaal verschrikkelijk. Het enige wat ik soms draag is een ketting. Ik zie vaak wel leuke oorbellen trouwens maar vond dat gebungel zo irritant en m'n dreads (die ik nu niet meer heb) bleven er steeds in hangen.
de enige sieraden die ik draag zijn mijn piercings. En dat zijn er best veel hihi. Het enige waar ik geld aan uitgeef qua sieraden zijn tunnels en pluggen voor mijn opgerekte oorlellen. Mijn laatste paartje kostte 60 euro
Ik hou er ook niet van. Kettingen vind ik irritant zitten, net als horloges.

Een armband kan wel, kan ik ook leuk vinden, maar die gaan altijd kapot bij mij, of ik doe ze weer af omdat ik ze te irritant vind.

Het enige dat ik 'overleef' zijn ringen. Maar die heb ik ook al jaren niet gedragen.

Ik wil me gewoon vrij kunnen bewegen en dat kan niet met sieraden.
Ik draag ook nooit sieraden. Als ik oorbellen in doe worden mijn oorlellen in een mum van tijd vuurrood, en van horloges/armbanden krijg ik altijd jeuk op mijn polsen, tot bloedens toe.

Enkele keer heb ik wel eens een kettinkje om maar liever niet...

Enige sierraad dat ik al jaren draag is mijn piercing
anoniem_72600 wijzigde dit bericht op 07-08-2010 19:18
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ik heb zo mijn periodes. Soms ben ik opgedoft als een kerstboom, soms draag ik niet eens een horloge
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Oorringetjes en mn trouwring, dat is alles.

Ik vind heel veel mooi maar als ik het aandoe gaat het toch irriteren.
Ik herken het wel een beetje. Als ik een sieraad af moet doen dan vergeet ik het, en ben ik het dus kwijt. Heb tijdens mijn studententijd een groot aantal horloges in sportcentra en naast wasbakken laten liggen, dus dat heb ik opgegeven. Kettingen vind ik irritant, dus die draag ik al helemaal nooit. Daarbij heb ik ook een dure smaak, dus koop ik bijna nooit iets bij. Ik heb nu een vaste zet sieraden die nergens voor afhoeven, me niet irriteren, tijdloos zijn en overal bijpassen. Die draag ik altijd, en gaan nooit af. Dat is eigenlijk ook best saai, nu ik erover nadenk, haha.

Mijn vaste zet bestaat uit een simpel zilveren armbandje om beide polsen, aan elke hand een witgouden ring en zilveren oorringetjes waar ik zonder problemen mee kan slapen. Ik ben hier heel erg tevreden mee en heb totaal geen behoefte meer aan extra sieraden. Saai, maar praktisch.

Wat raar om je saai te vinden als je geen sieraden draagt! Je hoeft toch geen sieraden om om er leuk en verzorgd uit te kunnen zien? Ben eigenlijk wel benieuwd wat je verder dan aan had, dat het saai werd (of dat hij het saai vond, want dat hoeft helemaal niet hetzelfde te zijn).

Soms doe ik trouwens wel een broche of speldje op mijn trui of vest, als de outfit anders te saai wordt (draag veel zwart en grijs). Heb ik verder geen last van, maar dan heb ik wel een sieraad om die de boel wat opfleurt.
quote:glowinthedark schreef op 07 augustus 2010 @ 18:32:

Een feest om te herkennen dat er meer vrouwen zijn die niet van sieraden houden.

Waarom ik dit eigenlijk vraag, eerlijk gezegd, was van de week met een man uit eten en die zei eigenlijk dat hij het een beetje saai vond dat ik geen sieraden droeg. Saai dus. Zelf droeg hij wel alleen een horloge. Zijn opmerking dat ik er saai uitzag gaf mij te denken, vandaar dit topic

Ik heb die opmerking ook een keer gekregen maar dan van vrouwelijke collega's. (type kerstboom)

Ik heb toen geantwoord:Ik heb geen sieraden nodig want ík ben al mooi van mezelf. En ze dan gewoon strak blijven aankijken.

Het werkt! Ze voelden zich erg ongemakkelijk
Wat een geluk nogmaals, er zijn heel wat vrouwen die er niks aan vinden om wat voor redenen, jippie

Madieken het gekke is van die man, van het etentje, dat hij een tijdje erna zegt dat hij mij knap vind, ik zeg toen nog," maar wel saai een saaie uitstraling zonder sieraden?"

Man is stom

Weet niet wie het schreef hier, maar wat zijn tunnels? in de oren???
Draag wel overwegend zwarte kleding en ook zwarte schoenen maar dat is toch geen reden om mij saai te benoemen?
quote:Suze2 schreef op 07 augustus 2010 @ 18:47:

Ik hou alleen van dure sieraden dus ik heb ook maar weinig...

Ik ook, het worden er langzaam aan toch steeds meer.

Ik heb alleen nooit oorbellen in en een horloge om.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Op de leeftijd dat iedereen gaatjes nam durfde ik dat niet eens - nu ja ik had/heb er ook geen echte behoefte aan, anders had ik het waarschijnlijk toch nog wel gedaan.
Bijzonder wel, oorlellen zonder gaatjes!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
ik heb gaatjes van 2 centimeter in doorsnede
Ik ben niet echt een sieraden liefhebber.

Ik heb maar 1horloge, wel altijd oorbellen in maar ik heb wel tunnels.

Verder geen ringen, armbanden, kettingen en weet ik veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven