Simpele langere basic effen shirts zonder stretch.
zaterdag 30 mei 2015 om 18:45
Ik dacht dat het makkelijk was om ze te vinden maar helaas blijkt het nog niet zo simpel. In de meesten zit toch iets van stretch waardoor ze mooi (als je geen vetrollen hebt die je wilt verbergen) aansluiten maar ik zoek dus gewoon een simpel shirt wat een beetje wijder zit en niet zo aansluitend waardoor je alles ziet zitten. Bij shirts met print is het vaak geen probleem maar ik ben nog geen shirts tegen gekomen waarvan ik denk nou die print vind ik leuk. Verder heb ik het liefst katoen, korte mouw en hooguit 15 euro per stuk maar goedkoper mag ook.
Iemand die tips heeft? Ben al bij de C&A, Hema, V&D en H&M geweest. Ik heb nog best een aantal shirts van Primark liggen maar daar zit ook allemaal stretch in. Ik heb maar 44/46.
Iemand die tips heeft? Ben al bij de C&A, Hema, V&D en H&M geweest. Ik heb nog best een aantal shirts van Primark liggen maar daar zit ook allemaal stretch in. Ik heb maar 44/46.
zaterdag 30 mei 2015 om 19:17
Bonprix! Heb net mooie lange singlets gekocht, vijf voor 30 euro, 100% katoen en niet strak om je lichaam. En ze hebben meer sets shirts en tops voor weinig die mooi blijven na wassen. Ik koop nu alle shirts en ondergoed daar. Ook de jeans zijn mooi, voor mijn vriend een mooie broek gekocht, in een grote maat maar het zit wel prima.
Als je bij zoeken 'set' invult, krijg je alle sets shirts op een rij, daar staan ook die singlets bij. Ik vind het zelf niet altijd mooi, strakke shirts, dus ik ben er blij mee.
Als je bij zoeken 'set' invult, krijg je alle sets shirts op een rij, daar staan ook die singlets bij. Ik vind het zelf niet altijd mooi, strakke shirts, dus ik ben er blij mee.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.