slipper tip!
zaterdag 1 mei 2010 om 20:20
ik heb van de week deze toffe nep birkenstocks gekocht, van orange babies voor nelson en ben er super blij mee!
normaal koop ik nooit de neppe, want die vind ik een stuk lelijker (alsof dat nog mogelijk is) maar voor deze maakte ik een uitzondering
kon het ook leuk brengen aan mn man:
schat, ik heb vandaag een baby gered
- o echt? hoe?
nou van AIDS.
-???
en toen kreeg ik deze slippers er gratis bij leuk zijn ze he
ik heb ze in t zwart
normaal koop ik nooit de neppe, want die vind ik een stuk lelijker (alsof dat nog mogelijk is) maar voor deze maakte ik een uitzondering
kon het ook leuk brengen aan mn man:
schat, ik heb vandaag een baby gered
- o echt? hoe?
nou van AIDS.
-???
en toen kreeg ik deze slippers er gratis bij leuk zijn ze he
ik heb ze in t zwart
zaterdag 1 mei 2010 om 20:43
Volgens mij zijn ze van orangebabies
Orange Babies is een stichting die als voornaamste doel heeft zwangere vrouwen met hiv en hun baby's in Afrika te helpen. Ook biedt Orange Babies steun aan kinderen die geïnfecteerd zijn met het virus of er direct mee te maken hebben.
Orange Babies is een stichting die als voornaamste doel heeft zwangere vrouwen met hiv en hun baby's in Afrika te helpen. Ook biedt Orange Babies steun aan kinderen die geïnfecteerd zijn met het virus of er direct mee te maken hebben.
anoniem_52617 wijzigde dit bericht op 01-05-2010 20:44
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
zaterdag 1 mei 2010 om 20:43
zaterdag 1 mei 2010 om 20:51
quote:AnneDaisyMay schreef op 01 mei 2010 @ 20:43:
Orange Babies is een stichting die als voornaamste doel heeft zwangere vrouwen met hiv en hun baby's in Afrika te helpen. Ook biedt Orange Babies steun aan kinderen die geïnfecteerd zijn met het virus of er direct mee te maken hebben.Ja dat klopt, ik zie net dat ik dat gedeelte HELEMAAL ben vergeten te vermelden
sorry
Orange Babies is een stichting die als voornaamste doel heeft zwangere vrouwen met hiv en hun baby's in Afrika te helpen. Ook biedt Orange Babies steun aan kinderen die geïnfecteerd zijn met het virus of er direct mee te maken hebben.Ja dat klopt, ik zie net dat ik dat gedeelte HELEMAAL ben vergeten te vermelden