Mode & Beauty alle pijlers

Snor Bleken!

03-03-2013 19:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar forums gelezen over je snor bleken en ik wil het graag doen maar welke gebruiken jullie en vinden jullie het beste werken? Of hebben jullie nog tips voor het snor bleken?

x
Heb diverse middeltjes geprobeerd,meestal eigenmerk dingen van Kruidvat, Trekpleister. Ze lijken opzich wel te werken maar vind ze geen wondermiddel. Citroen sap ( ga er niet mee in de zon ) werkte voor mij en is relatief goedkoop.

Ik had niet echt een hele zichtbare snor, maar op een gegeven moment had ik er genoeg van. Ik ging uiteindelijk voor de dure optie, maar dan heb je ook resultaat.

Laserepilatie, bij de huidtherapeut, 80 euro per keer. Ik had wel vier keer ofzo nodig om er definitief van af te komen. Dit is natuurlijk geen bleken, maar wel een optie om van die haartjes af te komen
Harsen!!
Bleken? Je wil een witte snor????

Gewoon harsen met koude hars/wax strips.
Ik bleek met iets van Veet, maar dat is niet meer in de handel, en mijn potjes zijn bijna leeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik gebruik ontharingsspray, een tot twee x per maand. Prima.
quote:sri schreef op 03 maart 2013 @ 19:52:

Harsen!!Ja, werkt prima, vind het alleen wel pijnlijk.
Ik heb geen snor.
Oh wat erg haha... ik dacht eerst dat het een post van een man was en dacht welke vent wil er nu een blonde snor? Toen ik doorhad dat t geen man was dacht ik o jee ik loop weer eens achter, daar bedoelen ze schaamhaar mee... en toen viel t kwartje.... Sorry off topic maar ik moest m'n stommiteit ff delen
Epileren met n touwtje..

Weg ermee..
Oeps, let je goed op de tijd als je dat doet? Vriendin van mij bleekt wel eens maar als ze het per ongeluk te lang laat intrekken dan is het helemaal rauw of heeft ze witte puntjes in haar huid

Ik zou harsen..
Moekie, ik had hetzelfde hoor. Ik dacht dat een man verdwaald was, een man die zo´n foute jaren ´80 snor wil laten groeien en er ook nog even een blonde spoeling tegenaan gaat gooien.

Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven