Snor Bleken!
zondag 3 maart 2013 om 19:38
Heb diverse middeltjes geprobeerd,meestal eigenmerk dingen van Kruidvat, Trekpleister. Ze lijken opzich wel te werken maar vind ze geen wondermiddel. Citroen sap ( ga er niet mee in de zon ) werkte voor mij en is relatief goedkoop.
Ik had niet echt een hele zichtbare snor, maar op een gegeven moment had ik er genoeg van. Ik ging uiteindelijk voor de dure optie, maar dan heb je ook resultaat.
Laserepilatie, bij de huidtherapeut, 80 euro per keer. Ik had wel vier keer ofzo nodig om er definitief van af te komen. Dit is natuurlijk geen bleken, maar wel een optie om van die haartjes af te komen
Ik had niet echt een hele zichtbare snor, maar op een gegeven moment had ik er genoeg van. Ik ging uiteindelijk voor de dure optie, maar dan heb je ook resultaat.
Laserepilatie, bij de huidtherapeut, 80 euro per keer. Ik had wel vier keer ofzo nodig om er definitief van af te komen. Dit is natuurlijk geen bleken, maar wel een optie om van die haartjes af te komen
zondag 3 maart 2013 om 22:39
Oh wat erg haha... ik dacht eerst dat het een post van een man was en dacht welke vent wil er nu een blonde snor? Toen ik doorhad dat t geen man was dacht ik o jee ik loop weer eens achter, daar bedoelen ze schaamhaar mee... en toen viel t kwartje.... Sorry off topic maar ik moest m'n stommiteit ff delen