Snowboots?
maandag 21 december 2009 om 10:39
Wist ff niet waar ik dit topic moest plaatsen, maar omdat het toch enigszins mode-gerelateerd is, doe ik het maar hier
Met dit weer durf ik nauwelijks op de fiets te gaan, omdat de straten zo glad zijn (er is hier ook superslecht gestrooid dus alles is spekglad), dus ik loop veel. Maar al mijn schoenen zijn of met een hoge hak of met een gladde zool, dus dat is ook geen succes. Iemand tips over wat je nu het beste kunt dragen?
maandag 21 december 2009 om 10:48
Ik heb van die moonboots van zwart nepbont. Zien er heel geinig uit hoor, maar je glijdt er wel op uit en ze hebben totaal geen voetbed.
Stevige hoge wandelschoenen met een goed profiel en die ook nog waterafstotend zijn vind ik het fijnst op te wandelen met dit weer.
Met hakken in de sneeuw vind ik niet zo erg, maar ik vind het wel zonde van mijn hakken om door die vieze bruine prut te lopen.
Stevige hoge wandelschoenen met een goed profiel en die ook nog waterafstotend zijn vind ik het fijnst op te wandelen met dit weer.
Met hakken in de sneeuw vind ik niet zo erg, maar ik vind het wel zonde van mijn hakken om door die vieze bruine prut te lopen.
maandag 21 december 2009 om 11:28
quote:AgentL schreef op 21 december 2009 @ 11:08:
Ik ben gisteren met mijn regenlaarzen naar de stad gegaan. Enorm dikke gebreide kniekousen erin. Ging prima.
Maar ik heb dan ook nog eens hele hippe regenlaarzen waarvan ik blij was dat ik ze een keer aan kon
[afbeelding]Ik ook! Ideaal. En blijft droog in de sneeuw. Die zijn ook niet zo duur.
Ik ben gisteren met mijn regenlaarzen naar de stad gegaan. Enorm dikke gebreide kniekousen erin. Ging prima.
Maar ik heb dan ook nog eens hele hippe regenlaarzen waarvan ik blij was dat ik ze een keer aan kon
[afbeelding]Ik ook! Ideaal. En blijft droog in de sneeuw. Die zijn ook niet zo duur.
maandag 21 december 2009 om 12:17
maandag 21 december 2009 om 12:57
dinsdag 22 december 2009 om 20:33
quote:Dolce schreef op 22 december 2009 @ 17:32:
Ik heb vandaag snowboots bij scapino gekocht.
Lekker door de sneeuw gebanjerd, zijn ze niet waterdicht!
Ik had harstikke natte voeten!
Miskoop dus.
Volgende keer koop ik toch een paar fatsoenlijke boots.Nou daar zou ik toch echt mee terug gaan. Snowboots horen toch waterdicht te zijn!
Ik heb vandaag snowboots bij scapino gekocht.
Lekker door de sneeuw gebanjerd, zijn ze niet waterdicht!
Ik had harstikke natte voeten!
Miskoop dus.
Volgende keer koop ik toch een paar fatsoenlijke boots.Nou daar zou ik toch echt mee terug gaan. Snowboots horen toch waterdicht te zijn!