Spataders laseren
woensdag 22 april 2020 om 10:17
Ik heb last van takkebossenvenen (van die hele fijne maar vele lijntjes) en zie steeds weer dat dit niet vergoed wordt (je hebt er immers geen last van). Helaas willen behandelaars ook niet garanderen dat het weg blijft dus zal ik het maar moeten accepteren. Ik heb geen zin om zelf veel geld in een ingreep te investeren die misschien over een tijdje voor niets blijkt te zijn omdat het is terug gekomen.
woensdag 22 april 2020 om 10:27
Cosmetisch.
Ze zijn heel klein maar wel ontsierend vind ik zelf.
Ik heb nooit echt zorgeloos kunnen genieten van mijn benen want kreeg ze al heel jong.
Wil nu toch eens kijken of ik er wat aan kan laten doen!
Goed om te horen dat het bij jou weg is gebleven!
woensdag 22 april 2020 om 10:29
Oke.
Vind het wel belangrijk dat het minimaal 2 jaar wegblijft vind het ook niet erg om het daarna eventueel weer te moeten doen.
Dat heb ik er wel voor over.
Het is inderdaad cosmetisch.
woensdag 22 april 2020 om 10:31
Bij mij zijn ze groenig hahawinkelfanaat schreef: ↑22-04-2020 10:12Blauwe spataders kunnen niet gelaserd worden (zegt degene waar ik kom)
Alleen de paarsige kleintjes kunnen met de laser.
De blauwe moeten met een naaldje weggespoten worden.
Ik lees verder even mee. Ben op zoek naar een betaalbaar adres![]()
De methode maakt me ook niet uit als de spataders maar verdwijnen
woensdag 22 april 2020 om 10:34
Ja het is inderdaad een gok denk ik, maar wil wel in ieder geval een poging wagen en als het weer snel terugkomt blijf ik ook niet aan de gang.DeeDee76 schreef: ↑22-04-2020 10:17Ik heb last van takkebossenvenen (van die hele fijne maar vele lijntjes) en zie steeds weer dat dit niet vergoed wordt (je hebt er immers geen last van). Helaas willen behandelaars ook niet garanderen dat het weg blijft dus zal ik het maar moeten accepteren. Ik heb geen zin om zelf veel geld in een ingreep te investeren die misschien over een tijdje voor niets blijkt te zijn omdat het is terug gekomen.
woensdag 22 april 2020 om 10:49
dat is iets anders dan die kleine blauwe lijntjes laten laseren
woensdag 22 april 2020 om 11:04
woensdag 22 april 2020 om 11:47
Dat is couperose. Goed insmeren met een factor 50. Zo’n maakt couperose erger.Sjulia schreef: ↑22-04-2020 11:04Nee niet met dit specifieke probleem, maar ik heb wel kleine rode aders in gezicht (bij neusvleugels bijvoorbeeld) en spider naevus laten weg laseren en dat werkt super. Er komen wel weer nieuwe terug, niet dezelfde. Ik ga het elk jaar laten doen. Zo duur is het niet.
Waar laat je het doen?
woensdag 22 april 2020 om 11:51
Nee ik heb niet echt couperose.. Geen rode huid. Soms blijft er een rood adertje achter na bijvoorbeeld een puistje. Bij de dermaclinic. Ik smeer altijd factor 50. Maar die spider neavus schijnt door hormonen te ontstaan. Die gaan heel makkelijk weg wel, gelukkig.winkelfanaat schreef: ↑22-04-2020 11:47Dat is couperose. Goed insmeren met een factor 50. Zo’n maakt couperose erger.
Waar laat je het doen?