Mode & Beauty alle pijlers

specifieke lippenstift

30-12-2013 19:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zag een tijdje terug in een Schaap&Citroën magazine een kleine advertentie voor een bloedrode lippenstift.

Ik moest meteen aan mijn beste vriendin denken, die graag rode lippenstift draagt, maar ik heb het sindsdien nergens kunnen vinden.

De specificaties die mij bijstaan zijn dat de lippenstift rond de 20 euro kost, en dus bloedrood.

Is er iemand die mij verder kan helpen en/of doorverwijzen naar een online verkoopadres?
Live loud.
Schaap & Citroen als in de juwelier

Of citroen als in auto?
Been there, done that, got the T-shirt.
De juwelier. Ik geloof dat er een speciale actie was over die lippenstift. Het is jammer dat ik dat magazine of de lippenstift niet meer heb kunnen vinden. :(
Live loud.
Weet je niet iets meer behalve de kleur en prijs? Waarom viel het je bv op? Bloedrood is nou niet een unieke kleur.
Ellisfaas.com als het goed is. (Heb even door de online magazines gebladerd en deze kwam ik tegen).
Op de site van schaap -/- citroen vind je magazines. Staat hij daar niet in? Ik kan ze niet inkijken ivm flash
Ellisfaas.com
Naam van de lippenstift is Ellis Red en bij de code SCHAAPCITROEN gebruiken, hoef je geen verzendkosten te betalen. Hij is 25 euro totaal dan.
Wat netjes dat je nog terugkomt om te bedanken, to...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven