Mode & Beauty alle pijlers

SPOED: wijde combatbroek

14-03-2012 13:51 14 berichten
Ze zijn momenteel niet in de mode maar ik heb vóór morgenavond een wijde combatbroek of soortgelijke broek nodig. Eentje die niet nauw om de benen spant dus. Liefs in het zwart of een andere donkere kleur, maar het model is belangrijker. Iemand enig idee waar ik zou kunnen kijken? Ik kan winkelen in Den Haag, Leiden of Haarlem.
Alle reacties Link kopieren
Dumpzaak?

Lijst met dumpzaken in Den Haag
legerdump, 2ehands kledingwinkel of kringloop
Ik heb het liefst een nieuwe, maar zal de legerdump in het achterhoofd houden als laatste toevluchtoord. Ik ben ook bang dat ze daar alleen grote (mannen)maten hebben, terwijl het voor mijn eigen maat 36/38 bedoeld is.
Bij de legerdump bij ons verkopen ze ook nieuw spul (eigenlijk alleen maar)
Misschien bij een winkel met outdoor kleding? Bever, Perry of zo?
Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig WAAR je deze broek voor nodig hebt met zo'n spoed

.. niet dat ik een nuttige bijdrage kan leveren aan dit topic..
Legerdump is je beste kans, dus zou er niet je laatste toevluchtsoord van maken. Bovendien verkopen ze daar gewoon nieuw spul.
Website van Legerdump: www.benscore.com
quote:laylalala schreef op 14 maart 2012 @ 14:03:

Ik ben nu wel heel erg nieuwsgierig WAAR je deze broek voor nodig hebt met zo'n spoed

Haha, dat snap ik, maar kan ik wegens herkenbaarheid helaas niet melden.

Dank iedereen voor de input. Bij Perry Sport ben ik al geweest, bij Bever nog niet. Dat doe ik vandaag. Mocht ik er niet slagen, dan rijd ik morgen langs een legerdump. Zeker nu ik weet dat ze er ook nieuwe broeken verkopen (heb niet meer de mogelijkheid om te wassen, vandaar dat ik liever geen gebruikte wil).
quote:Bammetjebam schreef op 14 maart 2012 @ 14:22:

Website van Legerdump: www.benscore.comHm, hier zie ik wel wat maar dat zit in Rotterdam, dat ga ik niet halen.
Ik weet dat er in Naaldwijk een legerdump zit, dat is (met de auto) ongeveer 20 minuutjes van Den Haag af.. Hij zit aan de Kleine Woerdlaan, naast de dierenwinkel!
Legerdump zijn volgens mij kleren die nooit gedragen en zijn en 'over' zijn van het leger e.d.. Dus nieuw. Ik kocht er vroeger kisten en die waren echt niet gebruikt. Kan je dus gerust proberen. Heb je wel de authentieke look meteen te pakken!
Life is too short not to be chique!
Klopt, maar ik wil dan weer liefst geen camouflagelook, maar een effen broek. Maar dat hebben ze vast ook wel. Ik denk inderdaad dat de dump de beste gok is, hoewel ik ook leuke dingen zie bij Bever en Carl Denig. Maar die zijn weer wat aan de dure kant. Dilemma's dilemma's...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven