Mode & Beauty alle pijlers

spray tanning??

21-05-2012 11:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag met een vriendin een spray tanning doen, gewoon voor een keer eens kijken of het wat is.

Nu zit er een op de Kinkerstraat Amsterdam -west..... heef iemand ervaring met deze salon?

of weet iemand echt een aanraad adresje in Amsterdam?

ik hoor het graag
Wow wat een reacties hahaha, ik begin wel een beetje de twijfels te krijgen... En heel duur is t niet hoor.. Tenminste 25 euro vind ik nog meevallen.

Ik wil het voor de fun gewoon een x proberen..

De twijfel slaat deels wel toe vanwege de vlekken die je overhoudt na een paar dagen.

Ach tis geen ramp allemaal, maar dacht laat ik het hier eens vragen.

Woe ochtend gaan we... Of toch maar niet :-)
De reacties in de trant van je wordt er oranje van, zijn echt wel een beetje achterhaald. Als je naar een professionele salon gaat dan wordt je echt niet oranje, maar heel mooi natuurlijk bruin.

Ik doe het zelf regelmatig in de zomer, en heb ervaringen met zowel salons als met de spray tan cabine (Californian Spray Tan) en de mobiele spraytan (er komt dan iemand bij je thuis met zo'n apparaat en een soort uitklapbaar tentje waar je dan in moet gaan staan. Tip: zorg dat je vriend/man niet thuis is want het hele tafereel en de poses die je moet aannemen zijn niet bepaald sexy ).

De tint is inderdaad wel afhankelijk van je huidskleur; als je heel wit bent, dan wordt je niet ineens heel erg bruin. Wel als je meerdere keren achter elkaar gaat zodat de kleur kan opbouwen, maar zoals hier ook al werd gezegd, het is best wel duur dus dat wordt dan een vrij prijzige aangelegenheid. Dat is het trouwens sowieso wel aangezien de kleur ook redelijk snel weer vervaagd door douchen, zwemmen, etc. Hoewel je het wel zelf kunt bijhouden met zelfbruinsprays van bv. Garnier of L'Oreal.
quote:chiclo schreef op 21 mei 2012 @ 15:30:

De twijfel slaat deels wel toe vanwege de vlekken die je overhoudt na een paar dagen.

Vlekken krijg je niet als je je goed houdt aan de voorschriften (scrubben van te voren, binnenkant handen en voetzolen insmeren met creme die je daar krijgt, netje over je haren, en na de behandeling donkere en niet te strakke kleren dragen ivm afgeven, en dus vlekken).
Hoe lang blijft het eigenlijk zitten?

En hoe zit het met je bed? Komen daar vlekken op ivm niet douchen de eerste dag? Is het makkelijk eruit te krijgen?
Ja, er komen vlekken in je bed, die krijg je er wel makkelijk uit. Het blijft ongeveer een week zitten. Maar je moet er niet mee van de glijbaan roetsjen, want dan word je wit op de schuurplekken :-) . Het ziet er best natuurlijk uit, behalve dat ik van nature nooit bruin ben op mijn billen... of op mijn buik.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-05-2012 11:47
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven