Mode & Beauty alle pijlers

spray tanning??

21-05-2012 11:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag met een vriendin een spray tanning doen, gewoon voor een keer eens kijken of het wat is.

Nu zit er een op de Kinkerstraat Amsterdam -west..... heef iemand ervaring met deze salon?

of weet iemand echt een aanraad adresje in Amsterdam?

ik hoor het graag
http://spraytandisasters.com/
Het blijft de hele week nog mooi zonnig weer!
Om nog maar te zwijgen van vlekken en vegen.....

Het ziet er niet uit!
@ mamalola .... is t serieus zo erg?

@ tiadalma... ja maar we willen NU bruin haha, en geduld is er niet echt bij

@cateautje ik ga ff surfen thnx
Dat ga je toch niet echt doen? Zonde van je geld!!!!!!!
quote:chiclo schreef op 21 mei 2012 @ 11:40:

@ tiadalma... ja maar we willen NU bruin haha, en geduld is er niet echt bijIs meer oranje dan toch? Duur grapje wel meen ik, en wat doet het met je huid als je deze week wel lekker verder in de zon gaat lopen en liggen? Is een goede zelfbruiner annex zonnebrand van de drogist niet net zo fijn?
quote:chiclo schreef op 21 mei 2012 @ 11:40:

@ mamalola .... is t serieus zo erg?

@ tiadalma... ja maar we willen NU bruin haha, en geduld is er niet echt bij

@cateautje ik ga ff surfen thnxJe bedankt me te snel meid.
En met mijn best wel lichte huid en gewoon normaal smeren met een goede hydraterende zonnebrand was ik met een dag of wat echt wel lekker verkleurd!

Ik zou het er niet voor over hebben, maar dat was je vraag niet
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:43:

[...]

Je bedankt me te snel meid. Jij zegt het Caat, ik dacht het
Je wordt er niet bruin van, maar oranje.

Maar als jij van wortels houdt en alvast in de EK stemming wilt komen, dan moet je het doen.
Wat een domme reacties. Een goede spraytan maakt je echt niet oranje - iig niet na 1x. Het ziet er juist heel natuurlijk uit, maar het eindresultaat is wel afhankelijk van je eigen huid. Bij mij geeft het echt een heel subtiel tintje (ben van mezelf echt heeeel wit, bijna doorzichtig ), terwijl het bij een vriendin best donker wordt.

Ik zou het gewoon een keer proberen, maar let wel op dat het niet heel snel is. Je moet vooraf goed scrubben om vlekken te voorkomen, en het nadien goed laten drogen + eerste dag niet douchen. Maar daarover kan de salon je meer vertellen.
quote:Tia.Dalma schreef op 21 mei 2012 @ 11:45:

[...]

Jij zegt het Caat, ik dacht het Als ik zaken lees als, orange, the new brown, dan val ik gierend van mijn stoel.
Ik heb pas 2 goeie verhalen gehoord over spray tan. Waar weet ik niet, maar volgens mij wordt je er niet (meer) oranje van hoor.

Ik wil het ook een keer proberen over een paar weken.

Ben ook wit en wordt ook nooit bruin, dus vandaar dat het me wel wat lijkt.

Gewoon een keer proberen!
Als je graag als een wortel met psoriasis erbij wilt lopen, vooral doen!
Als ik dat woord zie, spray tanning, dan moet ik altijd aan Ross denken (Friends).

Overigens is oranje (dus niet zon-bruin) aantrekkelijker. Stond vorig jaar in zo'n psychologie-/wetenschapsblad. Maar dan het oranje wat je krijgt als je onnoemelijk veel wortels e.d. eet, waar caroteen in zit.
quote:schnitzel schreef op 21 mei 2012 @ 11:48:

Wat een domme reacties. Een goede spraytan maakt je echt niet oranje - iig niet na 1x. Het ziet er juist heel natuurlijk uit, maar het eindresultaat is wel afhankelijk van je eigen huid. Bij mij geeft het echt een heel subtiel tintje (ben van mezelf echt heeeel wit, bijna doorzichtig ), terwijl het bij een vriendin best donker wordt.

Ik zou het gewoon een keer proberen, maar let wel op dat het niet heel snel is. Je moet vooraf goed scrubben om vlekken te voorkomen, en het nadien goed laten drogen + eerste dag niet douchen. Maar daarover kan de salon je meer vertellen.

Waarom nou gelijk weer dóm.

Het is toch geen geheim danwel nergens op gebaseerd dat het toch wel heel erg vaak níet goed gaat en, zeker voor dat risico, nogal dúúr is? Ik ben ook van mezelf 'echt heeeel wit' (op het rossige af) maar niets dat een dagje werken in de tuin of varen op een bootje niet op kan lossen
quote:isabon schreef op 21 mei 2012 @ 12:00:

Als je graag als een wortel met psoriasis erbij wilt lopen, vooral doen!

Dan maar wit. Ik ben vast de enige niet.
Oranje valt best mee, als je niet wekelijks gaat geloof ik.
quote:Tia.Dalma schreef op 21 mei 2012 @ 12:04:

[...]

Ik ben ook van mezelf 'echt heeeel wit' (op het rossige af) maar niets dat een dagje werken in de tuin of varen op een bootje niet op kan lossen

Ik ben ook erg wit, in de zon verbrand ik al-tijd. Bruin ben ik nooit geweest eigenlijk. Het is bij mij wit of rood.

Maar aan de spraytan waag ik me maar niet, ik hoor er ook weinig goeds over.
Ach, als het niks is, het verdwijnt toch na een week.
quote:Bammetjebam schreef op 21 mei 2012 @ 12:16:

Ach, als het niks is, het verdwijnt toch na een week.Dan moet je een hele week onder je bed schuilen en het wordt zulk lekker weer.
quote:carenza schreef op 21 mei 2012 @ 11:41:

Dat ga je toch niet echt doen? Zonde van je geld!!!!!!!ik vind het goor
quote:carenza schreef op 21 mei 2012 @ 11:41:

Dat ga je toch niet echt doen? Zonde van je geld!!!!!!!ik vind het goor
Hartstikke leuk om een keertje te proberen hoor! Heb het ook wel eens gedaan voor een vakantie. Heel fijn om vanaf dag 1 saint tropez bruin te zijn in je zomerse outfits.

Het is niet echt duur (15e) ofzo, maar wel bewerkelijk inderdaad. Eerste middag/avond zie je er niet uit: je mag nog niet douchen, je bent vies bruin en je plakt :-)

De 4-5 dagen daarna ben je mooi bruin (tint hangt af van je natuurlijke kleur) en daarna gaat het eraf en wordt het vlekkerig.

Vanwege die vlekkerigheid zou ik het niet nog een keer doen. Maar een leuke ervaring was het zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven