Stijltangen!
zondag 10 juli 2011 om 13:58
Ik heb eerder elke dag de steiltangen gebruikt, en dan vaak zonder van die dure producten erbij, > zo uber slecht!
En ik heb gezworen het nooit meer te gebruiken!
Maar toen kwam het fuhnen, net zo slecht, dus gezworen niet meer te gebruiken, (lukt niet altijd, maar dat kan ik direcht aan mijn haar voelen de volgende dag dat ik gefuhnd heb)
Maar ik heb vaak onhandelbaar haar, droog, en vaak pluizig, net iets boven mijn schouders, ga het laten groeien.
Het is nu iets onder mijn schouders, maar er moet een stuk af om dat de puntjes dood zijn.
Maar toen kwam het fuhnen, net zo slecht, dus gezworen niet meer te gebruiken, (lukt niet altijd, maar dat kan ik direcht aan mijn haar voelen de volgende dag dat ik gefuhnd heb)
Maar ik heb vaak onhandelbaar haar, droog, en vaak pluizig, net iets boven mijn schouders, ga het laten groeien.
Het is nu iets onder mijn schouders, maar er moet een stuk af om dat de puntjes dood zijn.
zondag 10 juli 2011 om 14:01
Ik heb hetzelfde haar als jou, In principe is me haar heel dun, maar ik heb wel heeeeel veel haar, en het is een beetje stro achtig. En ik heb bijna alle mogelijke producten gebruikt en niks hielp. Ik heb toen een keratine behandeling laten doen en het is echt heel goed. Alleen het blijft bij mij maar een half jaar goed, en het kost me 210 euro per keer. Maar me haar zit wel altijd goed.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
zondag 10 juli 2011 om 14:05
quote:saratje93 schreef op 10 juli 2011 @ 13:58:
Ik heb eerder elke dag de steiltangen gebruikt, en dan vaak zonder van die dure producten erbij, > zo uber slecht!
Het is nu iets onder mijn schouders, maar er moet een stuk af om dat de puntjes dood zijn.Föhnen
Het is nu iets onder mijn schouders, maar er moet een stuk af om dat de puntjes dood zijn.Föhnen
zondag 10 juli 2011 om 14:06
quote:norma_jeane schreef op 10 juli 2011 @ 14:01:
Ik heb hetzelfde haar als jou, In principe is me haar heel dun, maar ik heb wel heeeeel veel haar, en het is een beetje stro achtig. En ik heb bijna alle mogelijke producten gebruikt en niks hielp. Ik heb toen een keratine behandeling laten doen en het is echt heel goed. Alleen het blijft bij mij maar een half jaar goed, en het kost me 210 euro per keer. Maar me haar zit wel altijd goed.Waar heb je dat laten doen als ik vragen mag? Lijkt me ideaal!
Ik heb hetzelfde haar als jou, In principe is me haar heel dun, maar ik heb wel heeeeel veel haar, en het is een beetje stro achtig. En ik heb bijna alle mogelijke producten gebruikt en niks hielp. Ik heb toen een keratine behandeling laten doen en het is echt heel goed. Alleen het blijft bij mij maar een half jaar goed, en het kost me 210 euro per keer. Maar me haar zit wel altijd goed.Waar heb je dat laten doen als ik vragen mag? Lijkt me ideaal!
Your view of society screws up my mind like you\'ll never know
zondag 10 juli 2011 om 16:12
Een half jaar voor een keratine behandeling is lang hoor! K hoor meiden waar het 3/4 maanden goed blijft zitten. Dus wees er maar blij mee..ligt ook aan aan wie het doet, en salon van john is natuurlijk top! Ik heb ook onhandelbaar haar wordt er soms gek van, dus ik ga ook binnekort de keratine behandeling doen, alleen dan thuis, scheelt hoop geld en resultaat is gewoon net zo goed...vaak nog beter als dat je het bij een algemene kapsalon het zou doen. Is ook nog eens gezond voor je haar!! Hoe mooier wil je het hebben
zondag 10 juli 2011 om 16:16
quote:spitsmuisje schreef op 10 juli 2011 @ 16:12:
Dank! Het is niet in de buurt, maar ik an een bezoek aan de kapper altijd combineren met een dagje shoppen!Nee het was voor mij ook niet in de buurt, maar het is zeker wel de moeite waard. kijk maar op hun website voor de voor en na foto's. En inderdaad normaal blijft het maar 3 tot 5 maanden zitten, maar ik heb geluk ofzo? haha
Dank! Het is niet in de buurt, maar ik an een bezoek aan de kapper altijd combineren met een dagje shoppen!Nee het was voor mij ook niet in de buurt, maar het is zeker wel de moeite waard. kijk maar op hun website voor de voor en na foto's. En inderdaad normaal blijft het maar 3 tot 5 maanden zitten, maar ik heb geluk ofzo? haha
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
zondag 10 juli 2011 om 16:32
btw. ik gebruik ook bijna dagelijks me chi tang..voorheen gebruikte ik gewoon goedkope serum van de kruidvat voordat ik me haar met stijltang wilde stijlen, sinds paar maanden gebruik ik de Chi Silk Infusion voor het stijlen, en ik merk duidelijk verschil, me haar kan het 10x beter aan met de Chi Silk Infusion als met een gewoon goedkoop merk van de drogist..misschien is dat ook een optie?
zondag 10 juli 2011 om 16:44
naja ik ga geen stijltang meer gebruiken, als mijn haar ongeveer iets over mijn schouders hangt is het al meer handelbaar, maar dan heb ik vaak dode puntjes dus dan komt er weer een kappers beurt aan, zoals aankomende week.
Maar als die knip beurt geweest is, laat ik het mooi gezond groeien, ik heb gister andrelon perfecte puntjes gebruikt, maar ik vind de andrelon droog en beschadigt volgens mij toch beter,
Maar ik ga dan even overleggen of een goede kappers shampoo niet beter is.
Maar als die knip beurt geweest is, laat ik het mooi gezond groeien, ik heb gister andrelon perfecte puntjes gebruikt, maar ik vind de andrelon droog en beschadigt volgens mij toch beter,
Maar ik ga dan even overleggen of een goede kappers shampoo niet beter is.
zondag 10 juli 2011 om 16:51
zoiezo is andrelon nooit zo goed als een professioneel kappersmerk, die kan ik je zoiezo wel aanraden en de professionele haarmaskers ook, andrelon en al die drogist zooi helpt je haar voor geen meter..helaas verleiden ze veel meiden met hun veelbelovende producten maar ze maken niks waar. dan maar beter iets meer uitgeven dat je haar wel echt goed doet.
zondag 10 juli 2011 om 17:08
Ik stijl mn haar zo ongeveer elke dag, ik heb van mezelf pluizige krullen. Als jij je haar regelmatig laat knippen en goede producten gebruikt zul je niet teveel aan je haar merken hoor. Ik doe dit nu al 8jr (Ook blondeer ik het) ik heb wel een goede stijltang gekocht want met die goedkope krengen word het minder mooi en verpest je echt je haar (braun , satin hair) en ik gebruik voor het fohnen care en repair creme van andrelon en olie van guhl
Internagelaktisch