Mode & Beauty alle pijlers

Stijltangen!

10-07-2011 13:47 38 berichten
Hallo,

Wie zou het haar stijlen met een stijltang (elkedag) als ie onhandelbaar haar heeft als het gewoon los is?

En als je het niet doet, hoe behandel je het haar dan?

Namelijk erg benieuwt hoe mensen met hun haar omgaan als ze in mijn situatie zaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:duffiej schreef op 10 juli 2011 @ 16:51:

zoiezo is andrelon nooit zo goed als een professioneel kappersmerk, die kan ik je zoiezo wel aanraden en de professionele haarmaskers ook, andrelon en al die drogist zooi helpt je haar voor geen meter..helaas verleiden ze veel meiden met hun veelbelovende producten maar ze maken niks waar. dan maar beter iets meer uitgeven dat je haar wel echt goed doet.Onzin.. Haar is gewoon dood materiaal dus maakt eigenlijk niks uit wat je gebruikt qua shampoo/conditioner/masker.
ik zat er al op te wachten..ik snap wat je bedoeld, maar er zit wel degelijk verschil tussen andrelon of proffesionele haarproducten..ik merk daar iig wel heel erg verschil tussen..me haar is veel zachter met een kwaliteits masker, terwijl ik met een masker van andrelon me haar niet eens kan borstelen omdat het nog stug blijft. het is gewoon zo.
Ik merk nu ook dat ik veel minder haren in mijn borstel vind als ik het geborsteld heb als een tijd geleden, is dat posifief of negatief?

Ik heb nu een grotere borstel, dan staan de pinnetjes verder uit elkaar,

En ik borstel braaf elke avond een kwartier/20 min mijn haar, dan ziet het er veel verzorder uit en die pluizige puntjes worden veel dikker en mooier.

In sprookjes zag je ook altijd dat die prinsjes voor dat ze gingen slapen hun haar honderd keer borstelde, haha.

En het bevorderd de haargroei, het lijkt ook een stuk voller.
borstelen is juist niet zo goed voor je haar toch? ik doe het zo min mogelijk, gewoon voor het douchen borstel er door en klaar..
Niet te vaak borstelen en liefst met een varkensharen borstel. Vooral je haar niet laten snijden bij de kapper als het droog is en wel vol, echt een tip, ik laat het alleen nog met de schaar knippen en het maakt echt verschil.

Soms maakt het kapsel ook uit. Ik heb, wanneer ik laagjes laat knippen veel sneller droog haar. Je kan het ook gedegradeerd laten knippen, zijn ook laagjes maar alleen naar voren toe:

quote:saratje93 schreef op 10 juli 2011 @ 13:47:

Hallo,

Wie zou het haar stijlen met een stijltang (elkedag) als ie onhandelbaar haar heeft als het gewoon los is?

En als je het niet doet, hoe behandel je het haar dan?

Namelijk erg benieuwt hoe mensen met hun haar omgaan als ze in mijn situatie zaten.Zelf heb ik niet zo'n lastig haar, maar een vriendin van mij wel.. ik weet niet hoe jouw haar eruitziet, maar zij had een beetje sto-achtig haar wat heel dik was. Zij heeft het bij de kapper uit laten dunnen en gebruikt nu een silkserum bij het stijlen. Stijlen is voor haar echt een must anders pluist het alle kanten op! Wel is het bij moeilijk haar belangrijk wat voor stijltang je gebruikt.. Wat je zou kunnen doen is naar de zomer productdemonstraties gaan in de Bijenkorf, daar kun je alle type stijltangen, fohns etc van Babyliss uitproberen, zo kun je zelf voelen wat het beste bij je haren past. Ik heb daar zelf een krul/stijltang in 1 gekocht, had ik anders nooit gedaan als ik het niet eerst kon proberen! Die demonstraties zijn nog een aantal weken op zaterdag en zondag geloof ik.. Succes!!
Ik stijl elke dag mijn pony omdat hij anders alle kanten op staat. Ik gebruik wel een serum om het te beschermen, die kun je het beste bij de kapperszaak halen. Ik had er eerst een van John Frieda maar had het idee dat mijn haar daar nog droger van werd.

Ik gebruik een stijltang van Remington. Vind hem zelf erg fijn omdat je verschillende standen kan kiezen, voor mijn pony heb ik namelijk niet de hoogste stand nodig. Heb sinds kort ook een mini stijltang van Remington. Heel grappig hij is niet langer dan mijn flesje water. Voor mijn pony erg geschikt maar om je hele haar nou mee te doen..

Waarom laat je je niet voorlichten bij een kapperszaak? Die hebben vaak ook hele goede producten en weten welk product bij welk haar past.

Misschien ook een idee om aan te vullen met een shampoo en conditioner? Je hebt tegenwoordig shampoos voor
Ik gebruik ook een Remington tang. Wil nooit meer iets anders!
Okee, mijn haar is eraf,

Het is nu ongeveer bob lengte,

Hoe kan ik er voorzorgen dat het normaal groeit?

En natuurlijk snel groeit?
Ik heb kapers shampoo+masker! Ik merk inderdaad dat het beter is! je haar voelt en ziet er veel gezonder uit en veel voller.

Maar ik heb er geen conditenoir bij gekregen of geadiviseert, maar op de fles van de shampoo stond ook niet dat je een conditinoir moest gebruiken, alleen voor optimaal restultaat een gel masker (die heb ik dus) en nog iets verzorgends.

de producten zijn van lorial, niet die van in de winkel, (deze lijn kun je niet kopen in de winkel)
Ik heb kroes haar en kocht uit nieuwsgierigheid ooit een stijltang. Ik heb het in totaal maar 2 keer gebruikt omdat ik bang ben dat mijn haar teveel gaat afbreken terwijl ik het juist wil laten groeien(en insiders weten dat kroes haar superlangzaam groeit).

Voordeel voor mensen met kroes haar die een stijltang gebruiken is dat omdat je de krul eruit trekt dat je haar dan ineens veel langer lijkt.

Toen ik het stijltangde had ik opeens een pony!
Als je van nature krullen hebt moet je dan niet gewoon tevreden zijn met je krullen en wachten tot je haren langer zijn en door de zwaartekracht de krul er uitzakt en je haren vanzelf steil worden?

Dat lijkt mij in jouw geval de meest logische oplossing.
Ik stijl om de dag mijn haar, ik heb krullend haar en vind het verschrikkelijk. Ik doe dit al sinds de stijltang is uitgevonden en mijn haar is nog steeds prachtig mooi glanzend en gezond dus problemen van te lang stijlen geldt dus niet voor iedereen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven