strijkijzer kopen
zondag 7 maart 2010 om 17:13
Geen idee of ik dit hier kan vragen, maar...ik heb een nieuw strijkijzer nodig. En ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb nu een snoerloze stoomstrijkbout van Moulinex, deze is helaas niet meer te koop. De snoerloze strijkijzers die er nu zijn, zijn van een onbekend merk. Dus moet ik op zoek naar een nieuwe bout, of zo'n generatording.
Wil je me jouw ervaringen vertellen?
Bedankt!
Ik heb nu een snoerloze stoomstrijkbout van Moulinex, deze is helaas niet meer te koop. De snoerloze strijkijzers die er nu zijn, zijn van een onbekend merk. Dus moet ik op zoek naar een nieuwe bout, of zo'n generatording.
Wil je me jouw ervaringen vertellen?
Bedankt!
zondag 7 maart 2010 om 17:45
Ik had een Philips en heb nu weer een Philips (ging samenwonen en de nieuwe heeft het gewonnen van mijn oudje van 9 jaar die overigens niet stuk is)
Zo'n strijksysteem is alleen maar handig als je veel strijk hebt. Anders maakt het niet uit dat er zoveel water in past.
Kijk gewoon eens in een winkel, pak er wat uit het schap en voel hoe zwaar ze zijn. Bedenk ook dat er nog water bij in moet, maar dat je hem ook niet constant op hoeft te tillen. Let op hoe ze ontkalkt moeten worden en het gemak van bedienen.
Succes
Zo'n strijksysteem is alleen maar handig als je veel strijk hebt. Anders maakt het niet uit dat er zoveel water in past.
Kijk gewoon eens in een winkel, pak er wat uit het schap en voel hoe zwaar ze zijn. Bedenk ook dat er nog water bij in moet, maar dat je hem ook niet constant op hoeft te tillen. Let op hoe ze ontkalkt moeten worden en het gemak van bedienen.
Succes
zondag 7 maart 2010 om 17:53
Ik kan geen snoerloze vinden......
Rowenta is van de zelfde (failliet gegane) groep.
Strijkijzer test Duitse Consumentenbond januari 2009
januari 11th, 2009 | Huishoudapparatuur test
Beste uit de test is de Rowenta Focus DZ5020.
Beste koop zijn tevens de Siemens TB11308 en de Tefal Aquaspeed FV5260 strijkijzer.
http://www.vergelijk.nl/s ... eed_ultracord_260/review/
Voor de andere 2 heb ik geen reviews kunnen vinden.
Rowenta is van de zelfde (failliet gegane) groep.
Strijkijzer test Duitse Consumentenbond januari 2009
januari 11th, 2009 | Huishoudapparatuur test
Beste uit de test is de Rowenta Focus DZ5020.
Beste koop zijn tevens de Siemens TB11308 en de Tefal Aquaspeed FV5260 strijkijzer.
http://www.vergelijk.nl/s ... eed_ultracord_260/review/
Voor de andere 2 heb ik geen reviews kunnen vinden.
anoniem_89694 wijzigde dit bericht op 07-03-2010 21:48
Reden: Duitse testen toegevoegd
Reden: Duitse testen toegevoegd
% gewijzigd
zondag 7 maart 2010 om 19:19
Ik heb een Tefal stoomstrijkijzer. De paarse Zo'n generator lijkt me alleen maar heel onhandig. Groot ding op je strijkplank en zoveel strijk ik nou ook weer niet. Hiervoor had ik er 1 van een tientje van Tristar. Deed het nog goed, maar Senseo was stuk en toen een goedkopere uitgekozen. Had dus geld over en moest dat meteen besteden, dus maar een nieuw strijkijzer gekocht. Deze die ik nu heb heeft wel een betere strijkzool, dat scheelt wel bij de knoopjes enzo. Ik zou gewoon in de winkel even gaan kijken en voelen. Ik heb deze op kleur uitgekozen hihi, ik strijk toch alleen maar spijkerbroeken en overhemden.
zondag 7 maart 2010 om 20:49
zondag 7 maart 2010 om 21:15
Ik heb zo'n generator en ik wil nooit meer een andere, anders gezegd: sinds ik er een heb vindt ik strijken bijna leuk. Het gaat zoveel sneller en makkelijker dan met een 'gewone'. Alle kreukeltjes gaan haast zonder moeite weg.
Dit is al mijn 2e.
Waar je wel op moet letten is dat je er een andere (speciale)strijkplank voor moet hebben.
Bij mijn eerste generator gebruikte ik mijn oude strijkplank (zo een met samengeperste houtsnippers als plank) nog, maar die was snel kapot omdat het stoom doordrong in de plank.
Toen ik mijn 2e generator kocht was ie in de aanbieding met de juiste plank samen.
Daar past het strijkijzer ook goed op.
Dit is al mijn 2e.
Waar je wel op moet letten is dat je er een andere (speciale)strijkplank voor moet hebben.
Bij mijn eerste generator gebruikte ik mijn oude strijkplank (zo een met samengeperste houtsnippers als plank) nog, maar die was snel kapot omdat het stoom doordrong in de plank.
Toen ik mijn 2e generator kocht was ie in de aanbieding met de juiste plank samen.
Daar past het strijkijzer ook goed op.
zondag 7 maart 2010 om 21:34