Mode & Beauty alle pijlers

styling tips gevraagd..kan dit?

17-10-2009 17:24 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit jurkje in een andere kleur.

Ik heb leggings voor eronder maar ik vraag me af of een broek, basic model in bijpassende kleur, ook kan eventueel. Ben namelijk een erge koukleum dus als het echt gaat vriezen is een legging te koud.

Aan de ene kant heb ik zoiets van misschien kan het maarja ik weet het dus niet zeker.
Wat mij betreft wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ja kan...niet te wijde pijpen, skinny is leuker hieronder
als dat niet kan loop ik al tijden voor l*l

bij mij staan leggings niet... maar die langere tuniekjes enzo juist wel.. en die combineer ik dan met een simpele, liefst niet te wijde, broek
Geen probleem, als je maar geen wijde broek aantrekt.
Je ziet veel moslimmeiden wel zoiets dragen: een jurkje als overgooier met ene broek eronder en met hoofddoek. Dan snap ik wel dat het functioneel is en als je aan lichaamsbedekkingsregels wilt houden, wel een van de leukere combi's is.

Maar als je geen hoofddoek draagt, vind ik het al snel overkomen alsof je heel onzeker bent over je lijf en dat je daarom die broek nodig hebt. En dat terwijl je lichaam er minder goed uit gaat zien door die extra bulk die een broek met zich meebrengt. Blijkbaar draag jij die broek om andere redenen, maar dat kan ik niet zien dus ik zal waarschijnlijk denken dat je onzeker bent....

Ik zou je aanraden om een dikke maillot met evt een lange thermolegging eronder te dragen en laarzen. Een broek is meestal echt geen succes.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Ben ik niet met je eens Sing, een goede strakke broek kan zeker wel, staat vaak nog beter dan een legging of maillot.
quote:zusenzo schreef op 17 oktober 2009 @ 17:34:

Ben ik niet met je eens Sing, een goede strakke broek kan zeker wel, staat vaak nog beter dan een legging of maillot.

Heb jij er goede voorbeeldplaatjes bij?

Ik geef toe dat het afhankelijk is van het jurkje, de schoenen en de broek én degene die het draagt. Maar mijn eerste gedachte is: niet doen! Misschien kun je me het tegendeel bewijzen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Pfff, als je het zelf leuk vindt staan, dan draag je het toch gewoon? Wat kan het jou nou schelen wat een stel mensen op een forum er van denkt? Bij de 1 staat het wel, bij de ander niet, dat kan ik vanachter mijn pc niet bepalen hoor!

(ik snap dit soort vragen nooit zo: als ik het leuk vind om mijn wijde-pijpen-broek hier onder te dragen, dan doe ik dat toch? Zelfs als het hele viva-forum dat stom vindt? Ik loop er in, zij niet...)
niet flatteus:

Kan als je fors bent leuk zijn, ben je dun en klein: niet doen of je mist je hoofddoek

mwah, niet geweldig, maar gered door de caphuchon

Jurkje is veel leuker zonder broek!

Ligt ook wel aan je benen hoor, trouwens, ik ga ff zoeken
Leuk jurkje+ lelijke broek= ramp

Ten eerste wat een geweldig jurkje! Waar heb je die vandaan?

Als je een koukleum bent kun je zeker weg een broek eronder doen, bijvoorbeeld een donkerblauwe of een witte skinny. En dan laarsen erover heen of schoenen met een hak, flatjes en gympen vind ik persoonlijk niet zo leuk erbij.

Zo iets bedoel ik maar dan de broek nog meer aansluitend.
Bedankt voor het advies. Ga het gewoon eens passen voor de spiegel met die broek en als ik dan zoiets heb van nee dan doe ik het niet en doe ik het gewoon niet aan als het te koud is naar mijn idee.

Maillot lijkt me niet echt een goed idee want het jurkje is van wol/acryl en als ik dan zo'n maillot eronder doe word het volgens mij harstikke statisch.
quote:Keroppi schreef op 17 oktober 2009 @ 17:47:

Bedankt voor het advies. Ga het gewoon eens passen voor de spiegel met die broek en als ik dan zoiets heb van nee dan doe ik het niet en doe ik het gewoon niet aan als het te koud is naar mijn idee.

Maillot lijkt me niet echt een goed idee want het jurkje is van wol/acryl en als ik dan zo'n maillot eronder doe word het volgens mij harstikke statisch.thermoleggings zijn echt geweldig....
Hoe je hem ook draagt, ik vind een broek onder een rokje of jurkje (bijna) altijd lelijk, tenzij ie zo skinny is dat het net een legging lijkt. Dan vind ik t wel weer leuk.
Het kan, maar het maalt jezelf niet eleganter.
Zonde!

nee

nee

nee, ook al is het Trinny (of Suzanna)

nee

neeeee

Ook nee, maar de beste tot nu toe (hoewel een broek helemaal niet bij het sjieke jurkje past)

zo, nu ga ik echt iets doen wat ik aan het uitstellen ben
nee! Geen spijkerbroek.

Het is net alsof die mensen niet kunnen kiezen. "Doe ik mijn zomerjurkje aan of mijn favo spijkerbroek? Oh, wacht, ik doe ze gewoon alle twee aan." Niet doen dus!

wel een leuk jurkje trouwens. Gewoon dragen met laarzen en maillot of dikke panty. Is niet koud.
Godsgruwelijk lelijk, meer kan ik er niet over zeggen.
quote:singalala schreef op 17 oktober 2009 @ 17:41:

niet flatteus:

[afbeelding]

Kan als je fors bent leuk zijn, ben je dun en klein: niet doen of je mist je hoofddoek

[afbeelding]

mwah, niet geweldig, maar gered door de caphuchon

[afbeelding]

Jurkje is veel leuker zonder broek!

[afbeelding]Nou, ik vind dat wel flatteus en leuk staan (foto 1), loop er zelf ook wel eens zo bij. Ik vind het minder mooi als je stevig/dik bent of heel lang. Maar als je klein en slank bent is het leuk. Moslimmeiden zien er vaak juist heel mooi uit vind ik. Hier in Belgie dan toch. Moet je maar eens letten op de kleurencombinaties die zij maken met kleding en hoofddoek. Ik zou bijna een hoofddoek willen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven