Mode & Beauty alle pijlers

Super CP (copper peptides) Serum

16-03-2010 10:12 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste beauty's,

Ik lees op de site van NCN 2 generaties van Copper peptides.

Ze adviseren met de Copper Peptide Serum te beginnen, de Super CP Serum schijnt de volgende fase te zijn.

Nu is mijn huid niet echt gevoelig en het liefst begin ik dan meteen met het 'sterkere'product.

Wie heeft ervaring? Kan ik direct met de super CP serum beginnen of is dit niet aan te bevelen.

Thanks
ik ben ook met de 2e versie ooit begonnen.

begin dan met 1x per dag.

maar mag ik je een goeie tip geven dan zeg ik, koop de cp accelerator,de creme die je erbij maar ook alleen kunt gebruiken, die doet veel meer dan de copper peptides, die heb ik anderhalf tot 2 jaar gebruikt en toen kwam die cp accelerator uit en heb ik die eens gebruikt, nu al 2 jaar en het werkt veel beter zonder die dp serums, mijn huid werd daar ook veel droger van wat weer niet bevordelijk is voor je huidstructuur qua aanzien.

je doet er veel langer mee en het is goedkoper.

het zit boordevol goeie ingredienten , o.a beta glucaan en nog veel meer dat wat ook in Bergman creme zit a 430 euro.

de cp is 34 dollar, ik ben laaiend enthousiast over deze creme en ik stap er nooit meer vanaf , durf ik niet!!!!!

ook de hyaluron serum is erg lekker erbij te gebruiken.

als basis
Domme vraag misschien, maar wat doet dit met je?

Waar koop je het?
het maakt je huid strakker en mijn rimpeltjes die ik bv op mijn wang had zijn weg, na een tijdje het gebruikt te hebben.

je koopt het bij www.ncnproskincare.com
Oké, thnx!
Sarah..je adviseert dus de CP accelerator ipv het CP serum.

Bedankt voor je advies, altijd fijn te horen vanuit ervaringen.

Ik ben erg druk zoekende naar goede produkten, altijd de basis cremes gebruikt. Maar stoor me nu erg aan de rimpels en wil er iets mee gaan doen. Ben begonnen met Microdermabrassie, even afwachten wat dat gaat doen.

Mag ik je vragen welke cremes/serums jij gebruikt?

Wanneer? s'ochtends/ s'avonds?

Hoe frequent?

Doe je dingen over elkaar?

Ik ben ook geinteresseerd in fruitzuren of peelings. Heb jij daar ervaringen mee?

Zo ja, welke en wat doen ze?

Gebruik je dat bijv. 1x per week?

Je merkt het al...veel vragen

Ik heb Nanci van NCN inmiddels ook een mail gestuurd en advies gevraagd. Ben benieuwd. Toch hecht ik meer waarde aan advies van mensen die ervaringen hebben met cremes dan het 'verkoop'praatje
Ik gebruik de cp accelerator al meer dan een jaar. En wil niets anders meer. Mn huid wordt er steviger van..

Ik gebruik het ´s avonds onder de emu olie. Tevens is het mijn oogcreme..
Hoe doen jullie dat met de betalingen?

Heb je perse een creditcard nodig (dan zal ik die van mijn vriend moeten lenen )

Daaromniet, werkt het ook tegen rimpels (ja die dingen zitten me behoorlijk dwars...nieuwe obsessie -(
Ja je moet betalen met een creditcard.

Ik weet niet of het helpt tegen rimpels. Die heb ik alleen onder mn ogen. De creme verzacht ze wel, vind ik.

Je kunt je ook blindstaren op die rimpels he! Waarschijnlijk vind jij ze erger dan dat anderen er naar kijken. Of probeer ik mijzelf te overtuigen ?
ik gebruik ook CP. Ik ben net begonnen met het serum. Ik heb er nooit last van gehad om aan te wennen zeg maar.

Die CP accelerator is idd superspul. Je huid wordt echt strakker. Heb 1 potje gehad, ik gebruik nu alleen de CP want de accelerator vind ik niet echt nodig. Heb nog geen rimpels.
Daaromniet, klopt.....ik kan me erop blindstaren momenteel.

Ach zo is er altijd wel een ' obsessie' ...houdt me bezig...ha ha ha ha.

Nee hoor, het is geen drama. Maar ben er even mee bezig nu, om goede keuzes in cremes ed te maken.
missken, als je Nancy mailt, wat een schat is hoor, maar dan ben je nog lang niet klaar en zoveel producten als zij aangeeft is helemaal niet nodig.

ik gebruik de cp

hyaluron serum,

een dag of nachtcreme wissel ik af tussen babor en de bio creme van nancy, die is heel heel lekker ook.

(ook in samplemaatjes verkrijgbaar )kun je het eerst proberen.

ik ben begonnen met de fruitzuurpeeling van Nancy, en later overgegaan op tca

http://www.makeupartistsc ... talog/TCA_Peels-22-1.html

tca heb je voor acne, maar ook voor rimpeltjes.

zo een behandeling kost mega in een salon en kun je best zelf doen.

wel opbouwen.

ik gebruik wel heel trouw altijd een factor op mijn gezicht .

30 factor
Cp accelerator gebruik je smorgens en savonds onder je make up?
Jammer dat dit topic al een jaar oud is!

Heb net gekeken op de site van makeupartistschoice, en ben heel erg benieuwd naar de TCA peeling.

Hoop dat sarah2ndlife dit nog leest, zou heel graag weten hoe dit werkt.

Hoe te gebruiken, moet ik mijn huid nog voorbereiden met een pre peeling oid, wat moet ik erna gebruiken?

Met de 8% beginnen, of met 12.5%? Heb niet een heel gevoelige huid. Tegen alle agressieve acne producten kan mijn huid ook heel goed. Maar kan me voorstellen dat je hiermee wel heel voorzichtig moet zijn, en het langzaam moet opbouwen.

Alvast bedankt!
Ja jammer he......ben daar ook gisteren even weze kijken ik wil ook de TCA peeling doen

Op de site staat in Engels beginnen met 8% dus......ik zelf gebruik al glycol zuur 30% en Pumpkin peel eveneens 30% dus ik denk dat ik gelijk naar 12,5% of hoger kan doorstromen

Weet trouwens ook niet of TCA dezelfde sterkte heeft als bv glycol en pumpkin peel
Sarah2ndlife zit niet meer op viva.

Je kan makeupartistschoice mailen met je vragen.

Als je huid iid al wat gewent is aan glycol, enz. dan kan je wel met een hogere beginnen. Wel voorzichtig en niet te lang op je gezicht, maar je krijgt er ook een gebruiksaanwijzing bij.

Over de cp was ik trouwens niet zo enthousiast.
in 2007 verscheen hier in een onderwerp over rosacea ook al gunstige reacties ivm met copper peptides

hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven