Syoss Moisture Intensive Care
vrijdag 29 april 2011 om 21:02
vrijdag 29 april 2011 om 21:08
Als je Buzzer bent: daar zijn al andere topics over, bijv. op Digi en op Mode en Beauty.
Ik vind de shampoo trouwens prima, m'n haar wordt lekker glad, maar het ruikt absoluut niet heerlijk tijdens gebruik. En na gebruik ruik ik gewoon helemaal niets (gelukkig).
Verder denk ik dat ik een betere kapper heb dan jij, aangezien wassen met Syoss mij bij lange na geen kapperservaring geeft.
Ik vind de shampoo trouwens prima, m'n haar wordt lekker glad, maar het ruikt absoluut niet heerlijk tijdens gebruik. En na gebruik ruik ik gewoon helemaal niets (gelukkig).
Verder denk ik dat ik een betere kapper heb dan jij, aangezien wassen met Syoss mij bij lange na geen kapperservaring geeft.
vrijdag 29 april 2011 om 21:12
Waarom zo'n flutverhaaltje? Als je buzzer bent kun je dat gewoon zeggen en vragen naar andere ervaringen. Je kunt natuurlijk ook kijken of er al een topic over is.
En verder geloof ik niets van je verhaal. Ik ben ook buzzer maar ik waag me er niet aan om het aan te raden. Wat een flutproducten zeg. Het doet echt niets voor mijn haar en ik krijg er jeuk van.
En verder geloof ik niets van je verhaal. Ik ben ook buzzer maar ik waag me er niet aan om het aan te raden. Wat een flutproducten zeg. Het doet echt niets voor mijn haar en ik krijg er jeuk van.
vrijdag 29 april 2011 om 23:05
vrijdag 29 april 2011 om 23:06
vrijdag 29 april 2011 om 23:28
Ik word ook niet blij van syoss. Hoewel een uitzondering, de anti-roosversie krijgt een mager 6je, omdat het wel tegen roos helpt en ik er zowaar geen jeuk op mijn kop van krijg. Wel redelijk slap haar waar ik weer een hoop stylingmeuk in moot smeren om het goed in model te krijgen.. Mijn haar word er wel droog van, het voelt plasticachtig aan, en van alle andere versies krijg ik jeuk.
Ik gebruik nu Motions shampoo. Dat is eigenlijk bedoeld voor kroeshaar, maar dat komt nog het meest in de buurt van het kappersgevoel, en mijn haar is tenminste niet meer zo droog.
Ik gebruik nu Motions shampoo. Dat is eigenlijk bedoeld voor kroeshaar, maar dat komt nog het meest in de buurt van het kappersgevoel, en mijn haar is tenminste niet meer zo droog.