Mode & Beauty alle pijlers

Syoss shampoo

11-09-2014 14:56 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello lady's,

Ik was al tijden opzoek naar een nieuwe shampoo omdat mijn haar nogal pluizig en droog aanvoelt. Nou zag ik dat de shampoo van Syoss in de aanbieding was. Kunnen jullie mij deze aanraden?

Welk cijfer geef jij Syoss shampoo?

Totaal aantal stemmen: 17

1 (35%)
2 (12%)
3 (6%)
4 (18%)
5 Geen stemmen
6 (6%)
7 Geen stemmen
8 (12%)
9 (6%)
10 (6%)
Ah nee, dat is troep. Droog en pluizig haar bestrijd je met een goede shampoo tegen droog haar (ik gebruik zelf de Argan shampoo van Dr. Organic, te krijgen bij de Tuinen) en een goed serum of olie (in mijn geval de Argan haarolie van De Tuinen).
Vreselijke shampoo. Ik heb het eens gekocht en mijn haar bleef enorm vet. Ik zou het niet doen.
Mijn dochter heeft droog haar sinds ze met zwemles is begonnen. Ik gebruik voor haar de syoss en dan voor droog en beschadigd haar en bij haar werkt het perfect. Niet meer dat bosje stro gevoel ....
Ik werk ook niet aan onderzoekjes mee.
I would rather shit in my hands and clap
Ik heb hem ook geprobeerd, maar ik was er matig tevreden over. M'n haar werd niet snel vet maar de pluis werd er ook niet beter op. Ik gebruikte hem ook na het zwemmen. Voordeel is dat de shampoo vaak in de aanbieding is en het grote flessen zijn, handig wanneer je halve team shampoo wil lenen
aan onderzoekjes werk ik niet mee....
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Mijn haar werd nog vetter dan vet, leek wel of ik het niet uitgespoeld kreeg.

Gebruik gewoon weer de 7 kruiden shampoo en een goed haarmasker.
Apart wel, eerst vertel je dat je een onderzoek doet en daarom onze mening wil, en nu ben je ineens op zoek naar een goede shampoo?

Waarom vraag je dan niet naar de shampoo die ons het beste bevalt?
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Huh? Je OP aangepast? Net deed je nog een onderzoekje...
onderzoekje? Nou dan haal ik mijn reactie even weg...

Als je al niet eens de regels wil lezen..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Halve OP is mijn aandacht niet waard.
quote:Sense-1970 schreef op 11 september 2014 @ 16:07:

onderzoekje? Nou dan haal ik mijn reactie even weg...

Als je al niet eens de regels wil lezen..Oh, dat heb ik ook niet gelezen idd.
I would rather shit in my hands and clap
O een onderzoekje dus.

Nou ja, Syoss mag best weten dat ze een flutshampoo maken. Mijn haar had er nog nooit zo slecht uitgezien en ik heb de nog bijna volle fles weggegooid.
Ik moest ook eens zo'n onderzoekje doen. Kreeg doos vol flessen Syoss. Heb het eerst zelf geprobeerd en heb ze toen wel weggegeven, maar wel steeds eerlijk bij gezegd, dat ik het een baggerproduct vond.
Bijzondere poll......
Ik gebruik nu al een maand of drie brandnetelshampoo, zonder kunstmatige toevoegingen dus. Mijn haar heeft er nog nooit zo goed uitgezien. het is even doorbijten, maar mijn haar is me zeer dankbaar.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ik gooi echt nooit iets weg maar van deze shampoo heb ik een bijna volle fles weggegooid. Wát een baggerzooi is dat!
Mies die shampoo is net pies.
Ik dacht dat Syoss gewoon op je haar moest werken. Bij een vriend van me deed hij het heel erg goed maar mij mij deed hij niets. Omdat mijn eigen onderzoek niet zo betrouwbaar was hebben we drie vrienden en drie vriendinnen ook een fles (misschien moest ons haar er nog aan wennen) op laten maken maar die vonden het ook bagger. Zeven mensen met droog, breekbaar en pluizig haar en één man met mooi glanzend haar. Trek je conclusie.
Troep!
De shampoo van timotei delice, van de action á ¤1,60, is zonder toevoegingen als sulfaten en andere troep. Ik ben nog nooit zo blij geweest met een shampoo.
Ik werk meestal niet aan onderzoekjes mee maar ten behoeve van Google wil ik best vertellen dat ook ik slechte ervaringen heb met Syoss. Haal fatsoenlijke shampoo bij De Tuinen, de kapper of een biologische winkel. Veel beter voor je haar en voor het milieu.
Goedkope troep.

Ik gebruik Kerastase, niets anders meer.

Je legt het er wel heel dik bovenop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven