Mode & Beauty alle pijlers

tailleslips grote maten

03-06-2015 09:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete tailleslips van de Hema zijn jammer genoeg uit de collectie.

Die droeg ik al jaren, want ze waren goedkoop en bleven heel lang mooi in de was.

In tegenstelling tot Ten Cate en Sloggi, die veel duurder zijn en waar soms de gaten in vallen na een paar keer wassen.

Wie heeft tips voor een goed merk (mt 48) ?
Ik moet meteen aan Bridget Jones denken😁

Of zit ik ernaast en bedoel je niet die enorme (witte) oma broeken?
Ik vind zelf de Dolce onderbroeken van de Action heerlijk zitten (zelfde kledingmaat). Ze gaan geen jaren mee, maar voor de prijzen die ze ervoor vragen kan je dat ook niet verwachten.
Ik meen bij de Zeeman, het merk MADY, heeft ook grote maten.

Wat de precieze levensduur is weet ik niet, maar het zijn geen flutbroeken.
quote:godfried schreef op 03 juni 2015 @ 09:30:

Ik moet meteen aan Bridget Jones denken😁

Of zit ik ernaast en bedoel je niet die enorme (witte) oma broeken?Ja, die bedoel ik. Maar in het zwart. Ik ben weliswaar geen oma, maar zou het qua leeftijd kunnen zijn.
quote:flatverkopen schreef op 03 juni 2015 @ 09:33:

Ik vind zelf de Dolce onderbroeken van de Action heerlijk zitten (zelfde kledingmaat). Ze gaan geen jaren mee, maar voor de prijzen die ze ervoor vragen kan je dat ook niet verwachten.

Ze hoeven ook niet jaren mee te gaan.

Liever een goedkope die na 10x wassen kapot is, dan een dure Sloggi.
Zeeman!

https://www.zeemanshop.co ... n/products/mady-damesslip
De mady's zijn nu in de aanbieding, 5 stuks voor 8 euro. Ze gaan best wel lang mee en er zijn er in wit, zwart en huidkleur.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 03-06-2015 10:22
Reden: typo,sorry!!!
% gewijzigd
Ik heb van de hema altijd die soort van elastische heupslips. Zitten 100x beter dan elke andere onderbroek die ik heb geprobeerd. Ik neem ze altijd een maatje groter zodat ze over mijn buik vallen.
quote:groenebroek schreef op 03 juni 2015 @ 10:14:

Zeeman!

https://www.zeemanshop.co ... n/products/mady-damesslipOmg. Maar daar wil je toch niet dood in gevonden worden? Waarom niet wat mooie, fijne lingerie aanschaffen?
Zeg maar Spijker.
Ik draag meestal van die corrigerende elastische slips buiten de deur. Niet dat het nodig is maar op de een of andere manier voel je je dan energieker. Maar voor binnen lijkt het me niks.

Die van Lidl vallen klein overigens, vind ik. Ik neem altijd een maat groter zodat het toch een elastisch effect heeft maar je niet de adem beneemt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Spijk-er schreef op 03 juni 2015 @ 10:34:

[...]

Omg. Maar daar wil je toch niet dood in gevonden worden? Waarom niet wat mooie, fijne lingerie aanschaffen?Kan me voorstellen dat ze best fijn zitten, maar heb ze zelf ook niet hoor! Koop ondergoed wel vaker bij Zeeman maar kies dan meestal iets vlotters/hippers, zolang het maar wel 100% katoen is.
Die Hema dingen heb ik ook een tijd gedragen, zelfs met pijpjes. Dan vind je het comfort belangrijker dan kleurtjes en kant. Men komt niet op het idee dat praktisch en mooi te combineren moeten zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Sloggi heeft grote maten slips die heel lekker zitten. Alleen zijn ze na een aantal keren wassen stuk. Wel jammer, het belooft veel maar maakt het niet waar.
quote:groenebroek schreef op 03 juni 2015 @ 10:47:

[...]

Kan me voorstellen dat ze best fijn zitten, maar heb ze zelf ook niet hoor! Koop ondergoed wel vaker bij Zeeman maar kies dan meestal iets vlotters/hippers, zolang het maar wel 100% katoen is.Ze zitten niet lekker, je voelt ze niet, zo weldadig zijn ze.
quote:Spijk-er schreef op 03 juni 2015 @ 10:34:

[...]

Omg. Maar daar wil je toch niet dood in gevonden worden? Waarom niet wat mooie, fijne lingerie aanschaffen?

Ik ben 56 en al 33 jaar gelukkig getrouwd, hoef er niet meer 24/7 seksueel aantrekkelijk uit te zien.

En als er activiteit aan de horizon is, is zo'n ding zó uit

Ik heb ook zijdeachtige lingerie met kantjes etc., maar die zitten niet zo comfortabel als gladde katoen.
De Mady is denk ik wat je zoekt. Een vriendin van me kocht ze laatst ook. Schijnen heel populair te zijn.

Ik heb trouwens Sloggi hipsters die niet kapot te krijgen zijn en onzichtbaar onder strakke kleding.
quote:Cateautje schreef op 03 juni 2015 @ 10:17:

De mady's zijn nu in de aanbieding, 5 stuks voor 8 euro. Ze gaan best wel lang mee en er zijn er in wit, zwart en huidkleur.Bedankt voor de tip! Ik ga vanmiddag even naar Zeeman.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven