Mode & Beauty alle pijlers

Tanden bleken - ervaringen?

06-02-2011 11:04 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op internet kwam ik het volgende tegen www.labdirect.info

Je zou met een op maat gemaakt bitje je tanden kunnen bleken. 5 keer het resultaat van een laser behandeling. Volgende de concumentenbond de beste methode???

Wie heeft er ervaring met deze site? Leveren ze echt? Werkt het echt enz?
Als ik had geweten dat ik zulk teleurstellend resultaat had gehad, had ik het nooit met een bitje gedaan maar laten laseren.



Heb 4 nachten met 15% en 4 nachten met20% gedaan. Resultaat is nihil. En hele gevoelige tanden overgehouden. En zonde van de 180¤
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gele tanden sinds ik uberhaupt tanden heb (peniciline), maar mij werd bleken afgeraden, omdat het je tanden aan gort maakt op de lange termijn. Nu hebben ze mij porseleinen facings aangeraden, misschien dat ik dat eens ga doen.
Alle reacties Link kopieren
Je zou een kijkje kunnen nemen op de site Tanden bleken prijzen. Hier vind je de resultaten van een test van de beste bleekproducten.
Alle reacties Link kopieren
Voor de thuis-bleachers, iemand hier ervaring mee?



http://www.whitesmileshop.nl/
Alle reacties Link kopieren
http://www.3dwhitestripsshop.nl Geen ervaring nog

helaas maar wil dit ook gaan proberen, ook gezien de prijs en recensies.
Alle reacties Link kopieren
*leest mee*



Hier juist kleurverschil door kroon; kroon is zoals destijds mijn tanden waren en het is nog steeds dezelfde kroon, maar tanden zijn (dat gebeurt nu eenmaal als je ouder wordt, volgens de tandarts) wel 'geler' geworden. Ik zou graag alles hetzelfde hebben, maar ik hou niet van dat superwitte zoals je weleens op tv ziet. Ben ook een beetje aan het rondkijken hoe en wat.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Beetje oud topic maar ik ben dus op zoek naar een professionele, tandvriendelijke manier om mijn tanden te laten bleken.

Ooit eens met een blauwe lamp laten doen bij de tandarts en de pijnscheuten waren echt vreselijk.. dat dus liever nooit meer!

Nu hoor ik verschillende ervaringen over thuis bleken met een bitje, iemand hier nog tips?
Alle reacties Link kopieren
Vraag een grondige schoonmaak aan bij de tandarts. Ik kreeg na pensionering van mijn oude tandarts een andere, jongere. En die 'schuurde' met een apparaatje de aanslag van mijn tanden. Zag er meteen een heel stuk frisser uit en ik bleef maar in de spiegel kijken naar mijn witte tanden!
Alle reacties Link kopieren
Ok dat klinkt goed Louba!quote:Louba schreef op 23 juli 2013 @ 11:54:

Vraag een grondige schoonmaak aan bij de tandarts. Ik kreeg na pensionering van mijn oude tandarts een andere, jongere. En die 'schuurde' met een apparaatje de aanslag van mijn tanden. Zag er meteen een heel stuk frisser uit en ik bleef maar in de spiegel kijken naar mijn witte tanden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Louba schreef op 23 juli 2013 @ 11:54:

Vraag een grondige schoonmaak aan bij de tandarts. Ik kreeg na pensionering van mijn oude tandarts een andere, jongere. En die 'schuurde' met een apparaatje de aanslag van mijn tanden. Zag er meteen een heel stuk frisser uit en ik bleef maar in de spiegel kijken naar mijn witte tanden!Waarschijnlijk heeft die op het eind je tanden gepolijst dan ziet het er ook heel fris en stukken witter uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag op www.meteenbon.com een aanbieding staan om je tanden te bleken zonder dat het pijn doet en zonder dat het je glazuur aantast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven