Mode & Beauty alle pijlers

Tanden bleken

10-06-2021 20:59 22 berichten
Mijn tanden lijken wat geler te worden nu ik wat ouder (45) ben.
Ik heb altijd hele witte tanden gehad en die wil ik graag terug. Ik rook niet, ik drink geen koffie of rode wijn… wel groene thee.. daar zou ik best een tijdje mee kunnen stoppen maar ik heb niet het idee dat dit het gaat oplossen.

Ik ben wel eens naar zo een bleek kliniek geweest. 20 minuten met blauw licht in je mond maar ik vond dat niet echt wat doen. De meeste bleekmiddelen die je hier kunt kopen doen niet echt iets… en de tandarts is prijzig.

Wie heeft het perfecte bleekmiddel? Verkrijgbaar via internet of winkel.. allemaal prima.

Help me out please!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het bij mijn tandarts laten doen. Enkel de eerste keer is het prijzig. Ik was bijna €300 kwijt maar dat is inclusief de bitjes laten maken. Dus gips happen en twee weken later kan je de bitjes ophalen. Bleekspul krijg je erbij.
Daarna twee weken lang, om de dag met bitjes in geslapen.

Nu haal ik elk jaar bij de tandarts het bleekspul op. Kost me ongeveer €30 euro. Dus de hoge prijs is eenmalig indien je kiest voor de bitjes.

Ik kies bewust voor deze methode omdat ik veilig bleekspul wil gebruiken via de tandarts en omdat mijn tandarts de staat van mijn gebit kent en me dus ook kan adviseren.
Ordinaire tvp
summerheat schreef:
10-06-2021 21:06
Ik heb het bij mijn tandarts laten doen. Enkel de eerste keer is het prijzig. Ik was bijna €300 kwijt maar dat is inclusief de bitjes laten maken. Dus gips happen en twee weken later kan je de bitjes ophalen. Bleekspul krijg je erbij.

Nu haal ik elk jaar bij de tandarts het bleekspul op. Kost me ongeveer €30 euro. Dus de hoge prijs is eenmalig indien je kiest voor de bitjes.

Ik kies bewust voor deze methode omdat ik veilig bleekspul wil gebruiken via de tandarts en omdat mijn tandarts de staat van mijn gebit kent en me dus ook kan adviseren.
Ook hiervoor gekozen.