Mode & Beauty alle pijlers

Tas gezocht !

27-09-2016 20:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titelaatste al zegt ben ik opzoek naar een tas. Als ik nu een tas bij me heb is het mijn buitensport rugtas van lowe alpine.

Ik ben op zoek naar iets praktischer.

Laatst was ik in de supermarkt voor de wekelijkse boodschappen, en is mijn rugtas niet handig, dus nam ik mijn portemonnee los in de hand mee. Onbewust toen mijn portemonnee neergelegd om fruit in een zakje te doen. Halverwege kwam ik er pas achter dat ik mijn portemonnee ergens heb laten liggen. Gelukkig intact weer gevonden bij de klantenservice. Ook mag je bij ons niet meer met rugtassen naar binnen ik. Van. Maar diefstal gevoeligheid.

Ben zelf geen meisje meisje en dus totaal geen verstand van tassen. Hoeft niet alleen voor mijn portemonnee te zijn, maar mag best een allerdaagse tas worden.

Opzoek dus naar een stoere misschien wat robuuste tas. Suede vind ik zelf wel mooi, glimt in ieder geval niet.

Kan iemand mij misschien adviseren hierin ?

Prijs maakt mij niet echt uit (moet wel reëel blijven) als hij maar mooi is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 september 2016 @ 22:00:

[img]https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ ... e38805.jpg[/img]

Gelukkig ben ik heel kieskeurig (kleding en schoenen is ook altijd een drama). Eigenlijk moet het de xworks tas zijn met dit suède.

Misschien moet ik voor mezelf het suède een beetje loslaten.

Als ik zo door ga, wordt het nog een wat
quote:schaap-ina schreef op 27 september 2016 @ 22:11:

[...]

Gelukkig ben ik heel kieskeurig (kleding en schoenen is ook altijd een drama). Eigenlijk moet het de xworks tas zijn met dit suède.

Als ik zo door ga, wordt het nog een wat Leer blijft ook veel mooier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:schaap-ina schreef op 27 september 2016 @ 22:11:

[...]

Als ik zo door ga, wordt het nog eens wat
quote:cataleya00 schreef op 27 september 2016 @ 21:59:

[...]

Deze is supermooi! Waar is die van als ik vragen mag? Asos
Zoek eens op bear design 5555, gewone tas en je maakt er door de rits een rugzak van.

In het zwart,bruin en rood.
Bedankt voor het meezoeken allemaal.

Het word de X Works Nikki of Ella, de maat weet ik nog niet, eerst maar eens in de winkel bekijken.

https://www.xworks.nl/shop/nikki-l

https://www.xworks.nl/shop/ella-m
Ik stem voor nikki!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven