Mode & Beauty alle pijlers

Tassen vraag

28-03-2017 09:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom dragen vrouwen hun tas vaak om hun arm? Het is natuurlijk mode, maar is dat ook omdat je tas dan niet tegen je kleding schuurt en dus niet verpest?
Vooral omdat ik t nogal raar vind om m'n tas om m'n nek of been te dragen
Waar hang jij je tas dan omheen?
Omdat niet alle tassen een schouderhengsel hebben?
ik knoop hem altijd om

mn middel
Echt leer schuurt niet.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 28 maart 2017 @ 10:14:

Echt leer schuurt niet.Hmm ik ben altijd bang voor vale plekken op mijn kleding.. of dat truitjes gaan rullen door je tas. Maar dat heb je dus niet met echt leer?
IK draag ze op mijn linkerbeen.
Iets dragen doet men doorgaans met de armen of handen, dus ik snap de vraag niet echt? Het is toch geen modeding?

Er zijn vast freaks die hun clutch ergens steken waar de zon niet schijnt maar dat zijn uitzonderingen.
quote:marla862 schreef op 28 maart 2017 @ 10:33:

[...]

Hmm ik ben altijd bang voor vale plekken op mijn kleding.. of dat truitjes gaan rullen door je tas. Maar dat heb je dus niet met echt leer?Wel hoor. Ik heb verschillende cowboybags en die schuren echt wel langs jurkjes. Ik draag ze vaak schuin en heb dan aan de kant van de tas veel meer pillen op mijn kleding
Ik heb een tas met lang hengsel en draag hem schuin over mij lichaam. Hij hangt dan links op mijn heup.

Schuurt njet, maaf je moet wek oppassen met ritsen enzo. Die kunnen hard zijn en schuren op je kleding,

Een tas over je arm dragen vind ik iets voor mutsen.
Excuses voor de tikfouten. Rot-tablet
quote:S-Meds schreef op 28 maart 2017 @ 09:59:

ik knoop hem altijd om

mn middelJaaa maar jij draagt natuurlijk alleen fannypacks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven