Tattoo op pols
donderdag 2 augustus 2012 om 20:50
De tattoo-man keek me vanmiddag aan alsof hij water zag branden. Ik wil een tatoeage op de bovenkant van mijn pols met de namen van mijn kinderen, so far so good. Alleen zat in mijn hoofd dat de namen leesbaar zijn voor mij, dat vond de tattoo-man redelijk onbegrijpelijk... Want 'iedereen' zet die tattoo richting hand zeg maar, dus van je af.
Ik ga er nu even over nadenken maar vraag me af: wat vind jij logisch?
donderdag 2 augustus 2012 om 20:54
quote:madae78 schreef op 02 augustus 2012 @ 20:50:
Want 'iedereen' zet die tattoo richting hand zeg maar, dus van je af.
Ik heb helemaal geen tattoo. En ik zou hem ook niet zo in het zicht willen hebben.
Heb ook geen kinderen trouwens
Want 'iedereen' zet die tattoo richting hand zeg maar, dus van je af.
Ik heb helemaal geen tattoo. En ik zou hem ook niet zo in het zicht willen hebben.
Heb ook geen kinderen trouwens
donderdag 2 augustus 2012 om 21:00
Besef je wel dat je door die tattoo je kansen op de arbeidsmarkt flink beperkt. Er zijn nog steeds veel werkgevers waar je geen zichtbare tattoo mag hebben. Een tattoo op de pols is moeilijk af te dekken.
Dan kan je nu wel zeggen voor zo'n werkgever wil ik niet eens werken maar als je ooit in de bijstand terecht komt dan piep je wel anders.
Dan kan je nu wel zeggen voor zo'n werkgever wil ik niet eens werken maar als je ooit in de bijstand terecht komt dan piep je wel anders.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:04
donderdag 2 augustus 2012 om 21:06
donderdag 2 augustus 2012 om 21:07
donderdag 2 augustus 2012 om 21:07
quote:sugarmiss schreef op 02 augustus 2012 @ 21:00:
Besef je wel dat je door die tattoo je kansen op de arbeidsmarkt flink beperkt. Er zijn nog steeds veel werkgevers waar je geen zichtbare tattoo mag hebben. Een tattoo op de pols is moeilijk af te dekken.
Ehm dat zeg ik helemaal niet.
In mijn vakgebied is het hebben van een tatoeage geen probleem, maar bedankt voor de waarschuwing.
Ehm dat zeg ik helemaal niet.
In mijn vakgebied is het hebben van een tatoeage geen probleem, maar bedankt voor de waarschuwing.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:13
Wat een onzin, tegenwoordig is het eerder een uitzondering als je géén tattoo hebt. Ik heb een tattoo aan de binnenkant van mn pols en de meeste mensen zien deze niet. Met een horloge issie zo verdwenen.
Maar even ontopic... Ik vind dat je een tattoo voor jezelf zet, dus dat je de tattoo ook zelf kunt lezen.
Maar even ontopic... Ik vind dat je een tattoo voor jezelf zet, dus dat je de tattoo ook zelf kunt lezen.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:15
De mensen die ik ken met namen/tekst op bovenkant pols hebben deze in de lengterichting van ellenboog naar hand. Een enkeling schuin gezet, dus bijv. Op de linkerarm van linksboven naar rechtsonder, maar nooit andersom.
Geloof ook niet dat ik dat heel mooi zou vinden, maar anderzijds; bij een tatoeage lijkt het me vooralheel erg belangrijk dat je doet wat je zelf mooi vind en niet wat standaard/ de gewoonte is. Je moet er zelf nogal lang mee lopen, namelijk,
Geloof ook niet dat ik dat heel mooi zou vinden, maar anderzijds; bij een tatoeage lijkt het me vooralheel erg belangrijk dat je doet wat je zelf mooi vind en niet wat standaard/ de gewoonte is. Je moet er zelf nogal lang mee lopen, namelijk,
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 2 augustus 2012 om 21:19
donderdag 2 augustus 2012 om 21:31
Ik heb mijn tatoeages op een plek laten zetten waar ik ze A) kon verbergen &
waar 't niert uit zou zakken zeg maar.
En gelukkig dat ik er mee mee ben nu 20 kilo zwaarder ... (kind & goede leven) + ik heb uiteindelijk een baan (gemeente) waar ik vind dat je ze niet kan tonen.
Wat jij op je pols moet zetten moet je zelf weten.
Ik lees net dat je ´m (als het moet) zou kunnen verbergen.
Ik ben persoonlijk blij dat ik op 21 jarige leeftijd helder na heb gedacht & ben er nog steeds heel blij mee.
En gelukkig dat ik er mee mee ben nu 20 kilo zwaarder ... (kind & goede leven) + ik heb uiteindelijk een baan (gemeente) waar ik vind dat je ze niet kan tonen.
Wat jij op je pols moet zetten moet je zelf weten.
Ik lees net dat je ´m (als het moet) zou kunnen verbergen.
Ik ben persoonlijk blij dat ik op 21 jarige leeftijd helder na heb gedacht & ben er nog steeds heel blij mee.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:54
quote:kanon schreef op 02 augustus 2012 @ 21:35:
Als jij hem op de buitenkant van je pols wil met de namen zo dat jij ze zelf kan lezen: gewoon doen. Jouw lijf, jouw leven!Eens! Waarschijnlijk heb je er al goed over nagedacht, dus waarom niet? En je bent ook nog eens origineel omdat 'iedereen het andersom doet'
Als jij hem op de buitenkant van je pols wil met de namen zo dat jij ze zelf kan lezen: gewoon doen. Jouw lijf, jouw leven!Eens! Waarschijnlijk heb je er al goed over nagedacht, dus waarom niet? En je bent ook nog eens origineel omdat 'iedereen het andersom doet'