Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo op pols

02-08-2012 20:50 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tattoo-man keek me vanmiddag aan alsof hij water zag branden. Ik wil een tatoeage op de bovenkant van mijn pols met de namen van mijn kinderen, so far so good. Alleen zat in mijn hoofd dat de namen leesbaar zijn voor mij, dat vond de tattoo-man redelijk onbegrijpelijk... Want 'iedereen' zet die tattoo richting hand zeg maar, dus van je af.

Ik ga er nu even over nadenken maar vraag me af: wat vind jij logisch?
Mijn vriend heft de tekst naar zichzelf zeg maar, maar wel aan de onderkant van zijn pols.
Ja dat zei hij nog: als je het aan de binnenkant laat zetten dan kan het wel naar jezelf toe zeg maar...

Maar ik wil m op de bovenkant.
quote:madae78 schreef op 02 augustus 2012 @ 20:50:

Want 'iedereen' zet die tattoo richting hand zeg maar, dus van je af.

Ik ga er nu even over nadenken maar vraag me af: wat vind jij logisch?

Ik heb helemaal geen tattoo. En ik zou hem ook niet zo in het zicht willen hebben.

Heb ook geen kinderen trouwens
Besef je wel dat je door die tattoo je kansen op de arbeidsmarkt flink beperkt. Er zijn nog steeds veel werkgevers waar je geen zichtbare tattoo mag hebben. Een tattoo op de pols is moeilijk af te dekken.

Dan kan je nu wel zeggen voor zo'n werkgever wil ik niet eens werken maar als je ooit in de bijstand terecht komt dan piep je wel anders.
quote:sugarmiss schreef op 02 augustus 2012 @ 21:00:

Besef je wel dat je door die tattoo je kansen op de arbeidsmarkt flink beperkt. Er zijn nog steeds veel werkgevers waar je geen zichtbare tattoo mag hebben. Een tattoo op de pols is moeilijk af te dekkenDit dus!
Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom je de tatoeage op je pols zet en niet op een minder zichtbare plek.
De tattooman zal er wel niet zo'n zin in gehad hebben, de zoveelste moeder die de namen van haar kinderen op de pols wil hebben. Ieder zijn ding natuurlijk.

Ik snap die hele hype eigenlijk ook niet zo goed.
Here I am - now what are your other two wishes...
quote:ShamRock schreef op 02 augustus 2012 @ 21:06:

De tattooman zal er wel niet zo'n zin in gehad hebben, de zoveelste moeder die de namen van haar kinderen op de pols wil hebben. Ieder zijn ding natuurlijk.Ach als hij er geld aan kan verdienen...
quote:sugarmiss schreef op 02 augustus 2012 @ 21:00:

Besef je wel dat je door die tattoo je kansen op de arbeidsmarkt flink beperkt. Er zijn nog steeds veel werkgevers waar je geen zichtbare tattoo mag hebben. Een tattoo op de pols is moeilijk af te dekken.

Dan kan je nu wel zeggen voor zo'n werkgever wil ik niet eens werken maar als je ooit in de bijstand terecht komt dan piep je wel anders.

Ehm dat zeg ik helemaal niet.

In mijn vakgebied is het hebben van een tatoeage geen probleem, maar bedankt voor de waarschuwing.
Ik snap namen van vriendje-van-1-week/kinderen/hubbie/moeder etc etc als tattoo sowieso niet. Bang dat je ze als bejaarde vergeet?
En smaken verschillen (gelukkig). Ik vind het mooi en wat een ander daarvan vindt boeit me dan weer minder ;)
Ik heb een naam op mijn pols, zodat ik hem zelf kan lezen, mensen denken vaak dat het een armband is.
Aan de binnenkant van je pols vind ik mooier. Ga ik ook doen, de voorletters van mijn overleden ouders met een roosje erbij.
quote:Magdalan schreef op 02 augustus 2012 @ 21:08:

Ik snap namen van vriendje-van-1-week/kinderen/hubbie/moeder etc etc als tattoo sowieso niet. Bang dat je ze als bejaarde vergeet? Dat hoef je ook niet te snappen. Dat vroeg ik niet
Wat een onzin, tegenwoordig is het eerder een uitzondering als je géén tattoo hebt. Ik heb een tattoo aan de binnenkant van mn pols en de meeste mensen zien deze niet. Met een horloge issie zo verdwenen.

Maar even ontopic... Ik vind dat je een tattoo voor jezelf zet, dus dat je de tattoo ook zelf kunt lezen.
De mensen die ik ken met namen/tekst op bovenkant pols hebben deze in de lengterichting van ellenboog naar hand. Een enkeling schuin gezet, dus bijv. Op de linkerarm van linksboven naar rechtsonder, maar nooit andersom.

Geloof ook niet dat ik dat heel mooi zou vinden, maar anderzijds; bij een tatoeage lijkt het me vooralheel erg belangrijk dat je doet wat je zelf mooi vind en niet wat standaard/ de gewoonte is. Je moet er zelf nogal lang mee lopen, namelijk,
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:krokusje schreef op 02 augustus 2012 @ 21:05:

Ik ben ook wel nieuwsgierig waarom je de tatoeage op je pols zet en niet op een minder zichtbare plek.Ik heb al tatoeages op minder zichtbare plekken...
Er zijn tegenwoordig nog maar weinig mensen die hun hele leven in het zelfde vakgebied blijven werken.

Je weet nooit wat de toekomst brengt en je weet dus nooit hoe je er nog eens last van kan hebben.
Mijn tatoo (op de binnenkant van mijn pols) is ook naar mij toe gericht, zodat ik hem zelf het beste kan zien.

Een tattoo zet je inderdaad voor jezelf, dus tattoo-man heeft er niets over te zeggen lijkt me. Als jij dat mooi vind, moet je het dus vooral doen! :Imao:
Sugarmiss ik had je al bedankt voor je bijdrage.

FYI zou ik een horloge over de tatoeage kunnen dragen zodat deze niet meer zichtbaar is.
quote:madae78 schreef op 02 augustus 2012 @ 20:54:

Maar ik wil m op de bovenkant.Dan doe je dat toch?
Ik heb mijn tatoeages op een plek laten zetten waar ik ze A) kon verbergen & B) waar 't niert uit zou zakken zeg maar.

En gelukkig dat ik er mee mee ben nu 20 kilo zwaarder ... (kind & goede leven) + ik heb uiteindelijk een baan (gemeente) waar ik vind dat je ze niet kan tonen.

Wat jij op je pols moet zetten moet je zelf weten.

Ik lees net dat je ´m (als het moet) zou kunnen verbergen.

Ik ben persoonlijk blij dat ik op 21 jarige leeftijd helder na heb gedacht & ben er nog steeds heel blij mee.
Als jij hem op de buitenkant van je pols wil met de namen zo dat jij ze zelf kan lezen: gewoon doen. Jouw lijf, jouw leven!
quote:kanon schreef op 02 augustus 2012 @ 21:35:

Als jij hem op de buitenkant van je pols wil met de namen zo dat jij ze zelf kan lezen: gewoon doen. Jouw lijf, jouw leven!Eens! Waarschijnlijk heb je er al goed over nagedacht, dus waarom niet? En je bent ook nog eens origineel omdat 'iedereen het andersom doet' ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven