Mode & Beauty alle pijlers

Tel sell, Tommy teleshopping.....

31-05-2010 14:59 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom trap ik er nou elke keer weer in. Hebben jullie dat nou ook dat alles wat je koopt niet werkt zoals ze het op de tv doen. En ik weet het gewoon en toch kopen, hoe dom kun je zijn.

Nou heb ik de Natural Sun gekocht om een lekkere bruine kleur te krijgen zonder de zon. Ik heb alle ervaring met de cremes maar dacht oh heerlijk, deze kun je sprayen zonder te smeren, yeah right. Ik zie er niet uit, godzijdank heb ik alleen mijn benen gedaan maar het lijkt werkelijk nergens naar. Heb vanochtend gescrubt maar ik zag net dat dat niet zoveel effect had Nu maar weer gesprayd en dan toch maar uitgewreven, hopelijk geeft dat een beter resultaat.

Maar ook bijvoorbeel de Abtronic X2 wat een k- apparaat en wat dacht je van zo'n krulborstel die je haar stijl moet maken, nou niet bij mij hoor, het enige wat het doet is je haar pluizig maken en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik heb mij nu voorgenomen om NOOOOOOIT meer van die rotzooi van de tv te kopen.

Herkennen jullie dit of ben ik hierin de enige loser?
quote:El_lebel schreef op 31 mei 2010 @ 16:37:

[...]

Oe ja, en een blikje dat zó doormidden werd gesneden. Niet dat ik ooit blikjes doormidden wil snijden, maar goed

precies, ja, dat bedoel ik!!!
Ohh laatst heb ik zo'n ronde mop met centrifuge emmer gezien. 1x trappen en dat ding was droog een schoon. Volgens mij vliegt het vieze water dan overal heen behalve in de emmer waarschijnlijk maarja dat laten ze niet zien. En je kon um ook zo makkelijk verwisselen. Gewoon neerleggen, stok erin en met je bloten voet ff aan duwen. Je handen worden dan niet vies maar je voeten wel natuurlijk. Ik lag dubbel.

Ik heb ook weleens een man een fitnes aparaat aan zien prijzen en hij wist niet hoe het werkte. Had dat ding ook al half gesloopt voordat ie 2 dames had opgetrommeld om te demonstreren. En onzin dat ie uitkraamde. Hij zei zelfs dat hij er wegens zijn gewicht maar niet op kon gaan want daar was dat ding niet stevig genoeg voor Deze van hem is helaas lang niet zo grappig maar wat een onzin kraamt ie hier toch uit: http://www.youtube.com/watch?v=kbasxh5C8-M

Heb er weleens aan gedacht om wat dingen aan te schaffen maar nooit gedaan. En ze zeggen ook vaak dat het niet in de winkel verkrijgbaar is. Jaja heel veel dingen kun je juist ook zo in de winkel vinden. Een of andere slakkencreme heeft hier een hele tijd bij een dump winkel gelegen. En dat quick 'n brite gewoon blokker
quote:Keroppi schreef op 31 mei 2010 @ 16:43:

Deze van hem is helaas lang niet zo grappig maar wat een onzin kraamt ie hier toch uit: http://www.youtube.com/watch?v=kbasxh5C8-M

Nederlandse Tel Sell is echt heeeeel erg!!

Het aparte van Tel Sell (volg ik al zo'n tien jaar, haha) is dat ze altijd zeggen (zwart/wit beeld en horrorgeluid) "Met deze apparaten kunt u uren trainen, maar het zal geen effect hebben. Uw rugspieren zullen worden belast en u zult spijt krijgen van uw aankoop". Dit zeggen ze echter over producten die ze zelf een jaar geleden nog stonden aan te prijzen!! Hahah!
quote:El_lebel schreef op 31 mei 2010 @ 16:48:

[...]

Nederlandse Tel Sell is echt heeeeel erg!!

Het aparte van Tel Sell (volg ik al zo'n tien jaar, haha) is dat ze altijd zeggen (zwart/wit beeld en horrorgeluid) "Met deze apparaten kunt u uren trainen, maar het zal geen effect hebben. Uw rugspieren zullen worden belast en u zult spijt krijgen van uw aankoop". Dit zeggen ze echter over producten die ze zelf een jaar geleden nog stonden aan te prijzen!! Hahah!

Jaaa die mensen die zo halfslachtig een halve buikspieroefening doen en erbij kijken alsof ze aan het baren zijn, en dan hoeft dat noooit meer want gelukkig is daar Het Apparaat!

De OP doet me denken aan dat topic een tijd geleden van een forumster die voor 100 euro een fles shampoo had gekocht omdat het werd aangeprezen door een tv-stylist. Was reteslecht, touwhaar en alles, en ze wist niet hoe ze de uitgave naar haar man toe moest verantwoorden.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Ik heb over de halogeen oven ook goede dingen gehoord. Maar waarom zou je in godsnaam iets via tellsell aanschaffen? Als je even wacht ligt er een goedkope replica bij Blokker, of je kunt het artikel voor minder dan de helft van de prijs aanschaffen via marktplaats (en vraag je dan meteen af waarom al die mensen er weer van af willen....)
Hey die halogeen oven staat nu bij de blokker in het krantje! Ik dacht al dat ding heb ik eerder ergens op tv gezien.
Oeh TellSell.. Ook ik kan me er uren mee vermaken, helaas kan ik niet zo goed weerstand bieden als jullie.

De abmartelaar: Onding. Ik vond dat ik meteen wel de hoogste stand kon gebruiken. Toen ik hem aanzette kreeg ik zo'n ontzettend schok... Heb er 3 dagen spierpijn van gehad.

De verfrollers: Niet doen. Je hebt overal verf behalve waar het hoort.

Messen: liggen al in de vuilnisbak. Hartstikke bot en de handgrepen breken af bij een bevroren kip.

Nog een abrollerswing ligt in de kelder te verstoffen.

De magicbullet doet het wel.

Vanmiddag zag ik bij de Blokker die oven van Mister T. staan. Heb nog even staan twijfelen.. Maar die werkt dus wel?
Inderdaad Keroppi.
Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik heb ooit bij Tel Sell gewerkt...

En echt: mensen uit alle lagen van de bevolking trappen erin, tot BN-ers en de koninklijke familie aan toe.

Service kennen ze niet, want het draait alleen maar om zoveel mogelijk geld binnenhalen voordat er een goedkope ripp-off bij de Blokker ligt.
WTF?
Mijn vriend wil een of andere ramenwisser kopen die de binnen-en buitenkant tegelijkertijd schoonmaakt. Ik probeer het hem uit zijn kop te lullen.
Ik had een ex die echt van alles kocht. Het meeste werkte niet. Alle fitnessdingen heeft hij geloof ik wel gekocht.

Stoomapparaat, wel handig maar je bent er 3x zolang mee bezig, het maakt het vuil wel los, maar verplaatst het dus je moet nog aan de gang.

Ik heb zelf nog nooit iets gekocht. En ik kijk ook maar niet, ik vind het te duur. Maar die grill (soort tosti app.) leek mij handig George nog wat ofzo, dat het vet er zo uitliep.

Die apparaten dat je je groente enzo in 10000 verschillende manieren kan snijden lijkt me handig.

Maar ja, ik heb een keer zo'n mega 6 pers. pan voor mijn verjaardag gehad, nee niet gevraagd, maar daar staan er honderden van op MP. Ik heb hem na 2 jaar nog niet gebruikt omdat hij zo groot is dat hij niet in mijn kasten past, en voor 1 persoon niet te gebruiken is. Toevallig staat hij klaar in de gang om hem op te bergen in de schuur.

Nee het is allemaal niet zo handig als ze doen lijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Die halogeenoven kost maar 35 euro bij de blokker. Doet hij ook dienst als magnetron? Want dan zou ik er misschien nog wel wat aan hebben.
Overigens schijnt die sapcentrifuge die ze ooit verkochten ook wel goed te zijn, en tegenwoordig staat die ook voor een habbekrats te koop op marktplaats.
quote:[message=6152614,noline]noahtb schreef op 31 mei De magicbullet doet het wel.

wat was dat ookalweer? de naam doet wel een belletje rinkelen, maar ik weet het niet meer precies.

maar noah, jij bent erg!!! heb je al die spullen gekocht?
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 31 mei 2010 @ 18:43:

Mijn vriend wil een of andere ramenwisser kopen die de binnen-en buitenkant tegelijkertijd schoonmaakt. Ik probeer het hem uit zijn kop te lullen.gewoon even googelen. je vindt genoeg reacties van mensen die er ontevreden over zijn
quote:Tama schreef op 31 mei 2010 @ 20:04:

[...]

wat was dat ookalweer? de naam doet wel een belletje rinkelen, maar ik weet het niet meer precies.

Man, de magic bullet heeft zelfs een website!! http://www.buythebullet.com/ Het is een alles hakker/blender. Ligt eens in de zoveel tijd voor minder dat 20 euro bij de Blokkert.
quote:abusu schreef op 31 mei 2010 @ 18:40:

Ik durf het bijna niet te bekennen, maar ik heb ooit bij Tel Sell gewerkt...

En echt: mensen uit alle lagen van de bevolking trappen erin, tot BN-ers en de koninklijke familie aan toe.

Service kennen ze niet, want het draait alleen maar om zoveel mogelijk geld binnenhalen voordat er een goedkope ripp-off bij de Blokker ligt.

Dat was zeker nog in de tijd dat Loes Mulder er de directrice was?

Een van de meest opmerkelijke, onzinnige producten was die (sigaretten)rook verdrijver/neutralizer/ionisator van Amcor. Amcor is vooral bekend van de anit insecten lampen maar heeft ook zelf een ionisator/luchtverversingsapparaat die via gewone kanalen te verkrijgen is.

En ik heb nog wel eens een speciaal tapijt-reinigings systeem gebruikt in een kantoortje waar ik kort gewerkt heb.

De tapijt zou er weer als nieuw moeten zijn gaan uitzien. Maar het enige wat steeds als nieuw eruit zag was de kunstof houder van de roller.
En ik vind dit ook altijd zo grappig. Dan zeggen ze zo mooi.

"In de winkel kosten deze apparaten al snel ¤200 maar bij ons kunt u dit geweldige product al in huis hebben voor slechts ¤149 euro! Maar wacht we zijn nog niet klaar.. als u binnen 10 minuten belt krijgt u er dit en dat nog geheel gratis bij..blablabla". En uiteindelijk scheelt het nog bijna niks als je naar de verzendkosten kijkt als ze die al vermelden.
Vond deze tropic zo leuk, wilde hem weer naar boven halen.

Iemand nog wat aangeschaft :-).

Ik wil ook altijd alles hebben, zoek wel van de voren naar ervaringen, maar vaak vind je die niet eens. En dat is toch al een teken aan de wand. Maar ach het is zo leuk als daar je pakket binnenkomt en het oh zo handige apparaat je aan staat te staren.

Hub aan de slag.................maar wat nou? Het is helemaal niet zo handig. Het is dat ik klein behuisd ben, anders had ik nog veel meer gekocht.
Ik moet mijn kerst-vvv-bonnen nog krijgen, en die flavourwave-van-de-Blokker staat me toe te lachen........

Inmiddels meer mensen met ervaring ? Doenofnietdoen ???

(Moppeman is waarschijnlijk tegen, en hij zal wel weer gelijk hebben. Dan toch maar een mooie groentensnijder annex mandoline kopen bij een échte kookwinkel ?)
Tja, wat kan er nou niet werken aan zo'n flavorwave? Die dingen zijn al heel lang te koop bij huishoudzaken, Mediamarkt, Kijkshop etc.. Mij lijkt ie wel handig.

Mijn moeder heeft ooit de Ab-swing gekocht. Zo'n rood stoeltje met van die dingen waar je dan je voeten op kon zetten en zo buikspieroefeningen kon doen. Ik deed het fout dus ik kreeg alleen maar zere benen. Mijn ma daarintegen was geloof ik wel fan. We hebben er alleen nooit meer iets besteld, maar altijd gewacht op de goedkopere varianten van de winkel. Zoals de crosstrainer, saunabelt, stepding. Met die fitnessapparaatjes is het vaak zo dat het wel kán werken, want je zit niet niets te doen op z'o'n ding, maar het is na een aantal keer gewoon oersaai of die dingen zijn te groot en onhandig. Een mens houdt het gewoon niet vol om iedere dag een half uur op de crosstrainer te staan. IEDERE dag. En als je echt wilt afvallen kun je er wel 1,5 uur van maken. Nou, mij niet gezien.

Overigens vind ik de meest hilarische de handybulb (zo'n draagbaarlampje), de snuggie (het artikel is oké, maar die reclame is ernstig) en de tablemate.
Heeeeel lang geleden hebben we een buikspier-apparaat aangeschaft via een tell-sell programma. Je moet erop liggen, zitten steunen voor je benen op geloof ik en dan zo'n beugel voor het bovenlichaam. Je ziet ze vereenvoudigd wel gewoon in de fitness-zaal liggen.

Het werkt, dénk ik, maar dan wel als je eerst een hoop cardio gedaan hebt. En dan moet je ook echt wel elke dag iets doen met dat ding. Lokaal vet verbranden bestaat niet.

Vanmorgen zag ik een Engelse meneer in een winkelcentrum bezig met een verf-methode. Een soort roller in de vorm van een strijkboutje. Ziet er zo onwijs handig uit!

Zou het wat zijn?

Oja, we hebben ook lang geleden de kitchen-helper gekocht, of iets dergelijks. Een rond plastic bakje met daarin 2 messen. Deksel erop en hendel ronddraaien en hij snijd al je groenten, grof of fijn! Best handig hoor, maar niks nieuws meer nu.

De table-mate heeft moeders een tijdje geleden gekocht bij de Blokker.
Ik heb nooit begrepen dat mensen iets kopen dat door tellsell of Tommy teleshopping wordt aangeprezen. De rommelmarkten en kringloopwinkels liggen vol met die rotzooi, ze kunnen het aan de straatstenen niet kwijt.
verba volant, scripta manent.
Tell Sell en Tommy Teleshopping........???? Nooit wat van kopen. Laat je niet gek maken maar gebruik gewoon je gezonde verstand. Denken mensen nou echt dat hun leven beter wordt door de producten die o zo overtuigend worden aangeprezen?
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Ik ben er ook ingetrapt. Airmax kussentjes besteld, bevielen van geen kanten. Teruggestuurd en nu wachten op mijn geld. Gaat lang duren. Gebeld, gemaild en een brief geschreven. Geen enkele reactie.

Heeft iemand daar ervaring mee??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven