Mode & Beauty alle pijlers

Terug naar de kapper? Haar kleur

09-05-2015 11:47 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik was gister naar de kapper maar ik ben niet helemaal blij met de kleur. Alleen weet ik niet hoe makkelijk dit voor de kapper te fixen is (zonder het heel veel te verven) of misschien wordt mijn haar vanzelf ook wel iets minder wit en moet ik het wat tijd geven?

Dit is het nu: ik vind dit hele koele meer iets voor de winter. Want als mijn huid straks wat bruiner word gaat het er naar mijn idee steeds minder natuurlijk uit zien.

Maar ik wilde het liever iets natuurlijker, zoiets:

Heeft het zin om terug te gaan of zijn bovenste plaatjes moeilijk na te maken?
Ik zie de eerste foto niet.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Nu zie ik het wel.

Wat meer plukken met een goud tint zou jou alveel helpen.
Als je hebt gezegd dat je het net zoals de foto wilde dan ja

Wat jij nu hebt is grijsblond
Ik vind de kleur die je nu hebt mooier dan die andere foto's eigenlijk. De andere 2 vind ik nogal gelig in vergelijk met je huidige kleur
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
De kleur die je nu hebt is overigens prachtig!

Goed gedaan door je kapper.
quote:saaaaar81 schreef op 09 mei 2015 @ 11:56:

De kleur die je nu hebt is overigens prachtig!

Goed gedaan door je kapper.Dit. Veel mooier dan die gele kleur uit de plaatjes eronder
Haha ja ik vind het ook inderdaad super mooi gedaan! Maar ik vind het niet helemaal bij mijn gezicht passen. Maar misschien moet ik er ook nog even aan wennen! Ik kijk het even een paar dagen aan.

Saaaaar81, ik dacht inderdaad aan een paar plukken goud om het ieeetsje warmer te maken. Als dat het al iets dichter bij de andere foto's zou brengen ben ik blij. Thanks

Je hoort inderdaad altijd iedereen over dat ze geen geel in hun haar willen, en ik dacht dat ook altijd maar dit hele as-achtige vind ik weer het andere uiterste. Vooral als ik straks wat bruiner wordt.
De kleur die je nu hebt vind ik veeel mooier
quote:endagmar schreef op 09 mei 2015 @ 12:05:

Haha ja ik vind het ook inderdaad super mooi gedaan! Maar ik vind het niet helemaal bij mijn gezicht passen. Maar misschien moet ik er ook nog even aan wennen! Ik kijk het even een paar dagen aan.

Saaaaar81, ik dacht inderdaad aan een paar plukken goud om het ieeetsje warmer te maken. Als dat het al iets dichter bij de andere foto's zou brengen ben ik blij. Thanks

Je hoort inderdaad altijd iedereen over dat ze geen geel in hun haar willen, en ik dacht dat ook altijd maar dit hele as-achtige vind ik weer het andere uiterste. Vooral als ik straks wat bruiner wordt.als je het zelf bent in je avatar, dan zal dat bruine wel meevallen. Ik zie een sproetenhuid.
Ik weet niet hoe je gezicht eruit ziet en de kleur van je huid maar als je erg bruin word snap ik wel dat je dit niet zo leuk vind in combinatie straks met een gekleurde huid.

Ik zou het eerst even aankijken misschien is het even wennen.

Ik heb trouwens wel goudblond maar ik word ook echt bruin in de zomer, vandaar. Dan vind ik een koele kleur niet zo mooi.
.
De koele kleuren zijn nu wel in. https://www.wiewathaar.nl ... -whats-hot-or-not-in-2015
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Haha nee dat ben ik niet, maar heb wel een sproetenhuid. Toch blijf ik niet super bleek in de zomer. Als het dan zo'n groot verschil is.. Misschien is het ook omdat het juist heel netjes helemaal tot bovenop gedaan is en moet ik heel erg wennen omdat ik eerst het muizige/donkerblonde uitgroei had en het nu gewoon echt heeel licht is.
quote:viva-amber schreef op 09 mei 2015 @ 12:11:

De koele kleuren zijn nu wel in. https://www.wiewathaar.nl ... -whats-hot-or-not-in-2015

Ja haha mn moeder zei ook meteen "oooh wat een lichte haren, nou dat is wel helemaal hip he". En ik vind het ook heel tof maar meer iets voor de winter, wanneer ik zelf ook wat bleker ben.

Bedankt iedereen voor het meedenken!
Ik vind jouw kleur veel mooier! Dat gelige staat vaak zo lelijk.
quote:lila01 schreef op 09 mei 2015 @ 12:23:

Ik vind jouw kleur veel mooier! Dat gelige staat vaak zo lelijk.Ja en maakt oud en ordinair. Ik zou zo de kleur van TO willen hebben
Ik vind juist dat gelige veel mooier dan dat witte wat tegen het grijs aan zit dus ik zou terug gaan. Of wassen met een blondshampoo.
Ik vind dit inderdaad te grijzig. Kijk ik wil ook geen geel haar. Maar meer wit-goud achtig dan.

Soms hangt het ook wel net af van hoe het licht erop valt..

Deze foto's zijn bijvoorbeeld van hetzelfde bovenste meisje en daar ziet het er ook weer wat koeler uit (denk ik?)

Jouw kleur is prachtig, ik zou er niets aan veranderen!
Zeg maar Spijker.
Prachtige kleur!!! Straks krijg je wat uitgroei en lijkt het wat donkerder, is bij mij iig wel zo! Meestal wordt het vanzelf ook wel wat geler, ik moet tenminste eens in de zoveel tijd een masker van zilvershampoo. Ik kan natuurlijk niet zien hoe het bij je gezicht past etc
Ik vind het ook te grijs. Vind het derde plaatje mooier voor de zomer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het ook te grijs.3e plaatje is het mooist.

Mijn haar is ook ongeveer die kleur
De kleur is wel goed gelukt het is een hele koele kleur tegen het grijze aan. En dat moet je wel staan.Als jij je er niet lekker bij voelt dan kan een ander nog wel zeggen mooi maar uiteindelijk loop jij ermee. Ik ziu dan teruggaan en vragen of het mogelijk is om een warme toner er overheen te zetten. ik heb mijn haar ooit ook eens vrij koel gehad wat wel grijs leek vreselijk vond ik dat staan. En toen mee terug gegaan en toen heeft ze er een toner op gezet en toen was het voor mij goed
Het is idd lastig te beoordelen of het je staat. Ik vind de kleur an sich erg mooi, maar kan niet zien of het bij jouw huidskleur past. Als je niet tevreden bent zou ik wel teruggaan ja. Of nog even aankijken of het vanzelf wat minder koel wordt maar zoals plaatje 3 wordt het denk ik niet
quote:Superhuisvrouw schreef op 10 mei 2015 @ 01:00:

De kleur is wel goed gelukt het is een hele koele kleur tegen het grijze aan. En dat moet je wel staan.Als jij je er niet lekker bij voelt dan kan een ander nog wel zeggen mooi maar uiteindelijk loop jij ermee. Ik ziu dan teruggaan en vragen of het mogelijk is om een warme toner er overheen te zetten. ik heb mijn haar ooit ook eens vrij koel gehad wat wel grijs leek vreselijk vond ik dat staan. En toen mee terug gegaan en toen heeft ze er een toner op gezet en toen was het voor mij goed

Oh ja een toner, dat klinkt wel als een goed idee! Ik begin er nu iets meer aan te wennen. Mijn huid heeft best wel een "rood" tint, dus ik vind het contrast best heftig.

Het doet me zelfs soms een beetje aan Geert Wilders denken

Ik kijk het nog een paar dagen aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven