Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
In het begin vond ik het ook ingewikkeld want ik smeerde maar 1 crème that's it. Maar nu kost het eigenlijk geen moeite meer en is het ook geen ramp om het een keer over te slaan. Mijn huid blijft nu de hele dag lekker zacht zonder droge plekjes of trekkerig gevoel.
Alle reacties Link kopieren
keuteltje schreef:
14-03-2018 17:30
Kijk dit vind ik al te ingewikkeld.. opbouwen? Ik wil gewoon fijne spulletjes in huis die echt wat doen...
Dat had ik ook. Maar als je begint met een dag en avondcreme erbij beide een serum ben je al een heel eind.

Zodra je gaat smeren eerst paar dagen alleen bv dagcreme als dit goed gaat de nachtcrème gaan gebruiken en zo bouw je de serum ook op.
Wow, ik vind dit een verdomd ingewikkelde website. Die regime guide helpt totaal niet. Bij Paula's choise vind ik het veel makkelijker te achterhalen wat waarvoor werkt.

Mocht iemand toevallig exact hetzelfde probleem hebben als ik, dan hoor ik graag wat je regime is:

- veertiger (weinig rimpels)
- pigmentvlekken
- rode huid rond neus en op kin

Hebben ze ook oogcrème? Ik heb dan bijna geen rimpels, ik heb wel zakken onder mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Oogcreme is onzin. Als je een goede creme hebt, kun je die ook voor je ogen gebruiken.
Zelfde geldt voor dag- en nachtcreme.
Ik gebruik Buffet ook gewoon onder m'n ogen. Prikt niet of iets dergelijks zoals mijn kruidvat dag en nachtcreme creme wel doet. Heb nog wel oogcreme van Mizon maar die gebruik ik niet meer dagelijks.

Tip: stuur ze een mail en zeg wat je wensen zijn en wat je zoekt. Mij hebben ze toen goed advies gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik producten van Uncover skincare (van Jetske Ultee) en daar ben ik heel tevreden over maar het prijsverschil met the Ordinary is enorm. Haar vitamine A serum heb ik al vervangen door Granactive Retinoid maar wat gebruiken jullie als bescherming tegen de zon? Ik zoek daar nog een goed alternatief voor.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een gewone dagcreme van oil of olaz die factor 30 heeft. Ik was daar al tevreden over, dus ik heb niet de behoefte die te vervangen.
Of mijn bb creme van Vichy met factor 20, in de winter.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je de Idéalia bb-creme van Vichy?
Mooi is die hè?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die! Ik gebruik hem al jaren en vind hem heel fijn.
Jij gebruikt hem ook?
Ik heb soms wel dat als ik per ongeluk net iets teveel van een serum heb aangebracht, dat de bb creme niet goed intrekt. Dan kan ik hem niet zo goed verdelen over mijn huid, zeg maar. Heb jij dat ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb em ook. Meestal gebruik ik minerale (poeder) make up, maar als ik haast heb Idéalia. Ik doe er niets onder.
TVP
closednote schreef:
16-03-2018 16:11
Tip: stuur ze een mail en zeg wat je wensen zijn en wat je zoekt. Mij hebben ze toen goed advies gegeven.
Goede tip, doe ik meteen!
De meeste oog crèmes zijn weggegooid geld, maar ik heb er nu eentje gevonden die en beetje werkt als de zakken weer opspelen.
Hi!

Door dit topic heb ik vandaag mijn eerste bestellen geplaatst. Aan de hand van de guide een aantal producten uitgezocht die mij geschikt leken. Nu heb ik dan 2 serums voor de ochtend en avond. Maar hoe gebruik je dit? Smeer je allebei de serums op je gezicht, na elkaar? Of meng je een paar druppels van elk door je crème? Hoe werkt het precies, een duidelijke uitleg heb ik nog niet kunnen vinden.
monroe1988 schreef:
18-03-2018 20:44
Hi!

Door dit topic heb ik vandaag mijn eerste bestellen geplaatst. Aan de hand van de guide een aantal producten uitgezocht die mij geschikt leken. Nu heb ik dan 2 serums voor de ochtend en avond. Maar hoe gebruik je dit? Smeer je allebei de serums op je gezicht, na elkaar? Of meng je een paar druppels van elk door je crème? Hoe werkt het precies, een duidelijke uitleg heb ik nog niet kunnen vinden.
Ik smeer het direct op mijn gezicht in de volgorde zoals het regiem het aangeeft. Eerst eerste spulletje, laten intrekken, volgend spulletje, laten intrekken, etc en dan overdag nog dagcreme met spf.
Ik kijk wanneer je het moet gebruiken. Buffet moet bijvoorbeeld na reiniging maar voor andere treatments. De rosehip oil kun je zowel als moisturizer gebruiken of mengen met Retinoid/retinol of andere crème.
Dus kijk gewoon even wat op de doosjes staat en niet alles hoeft iedere dag je zou ook om en om kunnen doen. De retinoid/retinol is bijvoorbeeld maar 1x per week ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
17-03-2018 10:16
Bedoel je de Idéalia bb-creme van Vichy?
Mooi is die hè?

Hoe dekkend is deze?
Alle reacties Link kopieren
Idéalia ziet er heel mooi natuurlijk uit op je huid en er zit een beetje glans in.
Bij de apotheek kun je em testen. Ik heb kleur medium.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen medium dekkend. Ik gebruik nooit foundation, omdat ik dat te dekkend vind. Maar deze geeft me wel een veel egalere teint en minder zichtbare porien. En ik vind het fijn uitsmeren, lekker ruiken en een mooie kleur,
Ha, goeie tip dat mailen. Snap er ook geen reet van, dus ga dat maar doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nu op hun website dat sun care er binnenkort ook aankomt, fijn! De foundation zou ik ook wel willen proberen maar dat bestel ik liever niet online omdat de juiste kleur niet te bepalen is op een plaatje.
Alle reacties Link kopieren
Nou dat "coming soon" staat er denk ik al zes maanden inmiddels, dus ik ben eigenlijk opgehouden met wachten wat dat betreft.
Wb de kleuren, kun je dat niet gokken? Of twee kopen in verschillende kleuren? Voor die paar Euro durfde ik dat wel aan, en nog goed gegokt ook.
Alle reacties Link kopieren
Hoe bevalt de foundation? De reviews zijn heel wisselend.
Alle reacties Link kopieren
Bevalt prima, vooral de serum foundation vind ik heel fijn. Ik heb de coverage ook, maar de serum vind ik net fijner omdat ie zo mooi dun aangebracht kan worden.
Vroeger besteedde ik nauwelijks tijd aan de skincare en meer tijd aan make-up en nu is dat volkomen andersom. De huidverzorging is een heel ritueel geworden en make-up doe ik in twee minuten.

Ik zie TO-producten als een soort schepsnoep en persoonlijk vind ik dat heel leuk, ik ben gek op mijn lotions & potions, maar ik kan me ook goed voorstellen dat anderen dat juist teveel gedoe vinden en die kopen liever een one size fits all potje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel heel lastig om te bedenken welke kleur foundation het meest geschikt is. Er zijn wel plaatjes met swatches, maar op elk beeldscherm ziet dat er toch anders uit?
Jongens, willen jullie nog even mijn handje vasthouden? Ik heb dit advies gekregen:

AM:
The Ordinary "Buffet"
The Ordinary Hyaluronic Acid 2% + B5
The Ordinary Alpha Arbutin 2% + HA

PM
The Ordinary "Buffet"
The Ordinary Granactive Retinoid 2% or 5% in Squalane
The Ordinary 100% Organic Cold-Pressed Rose Hip Seed Oil

Ik vind dit wel erg veel allemaal. Als ik het bestel, zit ik alsnog op 50 euro (exclusief verzending).

Ik wil vooral rode plekken en pigmentvlekken bestrijden, dus dan moet ik in elk geval de Retinoid hebben, toch? En ik begrijp bijvoorbeeld totaal niet wat de functie van Buffet is. Reinigt dat? Daar heb ik mijn make-upreiniger toch voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven