Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
De retinol werkt voor mijn voorhoofd rimpel echt!!! Deze is iets minder diep.
Alleen de huid rondom mijn ogen is wat minder blij met de retinol, daar is het nu rood en gevoelig.
Ik lees hier dat mensen voorzichtig beginnen (niet alles meteen op je kop smeren). Hoe lang laten jullie tussen het introduceren van nieuwe producten? Een week? Een paar dagen?
Bij de buffet heb ik het toen ik het binnen kreeg eerst wat op m'n arm gesmeerd en toen daar geen reactie op kwam de volgende dag op mijn gezicht. Bij de rosehip oil heb ik niet eerst ergens anders getest maar meteen gemengd met m'n creme. Had al eerder zonder problemen rozenolie gebruikt waar ik geen problemen mee had. Met de retinoid heb ik wat langer getest door het o.a. op m'n arm te smeren voordat ik het op m'n gezicht smeerde. Weet niet meer hoe lang.
Ik vind de rosehip niet lekker ruiken. Hebben jullie dat ook? Hij is nog niet lang open, daar kan het niet aan liggen.
Fijn dat ik dit topic heb gevonden.. Ik wil al langere tijd iets bestellen maar geen idee wat. Ik ga rustig eens alles lezen en kijken wat ik ga bestellen.
Zizozaza schreef:
26-03-2018 13:17
Ik vind de rosehip niet lekker ruiken. Hebben jullie dat ook? Hij is nog niet lang open, daar kan het niet aan liggen.
Ik ruik bijna niks bij de mijne en wat ik ruikt lijkt wat op de geur van de rozenolie die ik had maar dan veel minder sterk.
@closednote. Dank! Dan ga ik dat proberen. Al hebben mijn buren helaas het pakje niet aangenomen en moet ik nu naar het afhaalpunt. Zucht.
boerinnetje-van-buuten schreef:
26-03-2018 12:12
Ik lees hier dat mensen voorzichtig beginnen (niet alles meteen op je kop smeren). Hoe lang laten jullie tussen het introduceren van nieuwe producten? Een week? Een paar dagen?
Heb eerst een product gesmeerd wanneer ik na paar dagen echt niks verkeerds merkte ben ik het volgende gaan smeren.
Ik heb mijn pakje wel binnen :cheer2:

Ik heb overigens helemaal geen retinol/retinoid aangeraden gekregen, ondanks dat ik lijntjes noemde in mijn mail.
Is dat zulk heftig spul?
Advies fine lines and wrinkles

https://www.beautylish.com/b/the-ordina ... d-wrinkles
Uitleg over de Granactive Retinoid.
Je mag het niet gebruiken als je zwanger bent of borstvoeding geeft.
En je mag er niet mee in de zon.

http://theordinary.com/product/rdn-adva ... -2pct-30ml
Hmmm, wel heftig spul. Heb ook al buffet, dus probeer eerst dat wel.
Ik heb deze: http://theordinary.com/product/rdn-gran ... ml?redir=1
Die schijnt het meest mild te zijn en is me aangeraden omdat ik nog geen ervaring had. Je moet inderdaad wel oppassen met de zon daarom gebruik ik het alleen in de avond en mijn dagcreme heeft factor 15. Als ik merk dat die factor toch niet voldoende is kan ik altijd nog extra zonnebrand smeren.
Is het normaal dat je huid eerst nog droger wordt? O_O
Lijkt wel of mijn voorhoofd aan het vervellen is :rofl:
Daar had ik geen last van :O Maar ik hoor het wel eens vaker dat iets eerst erger moet worden voordat het beter wordt.

Maar bij welk product is het?
closednote schreef:
27-03-2018 18:08
Daar had ik geen last van :O Maar ik hoor het wel eens vaker dat iets eerst erger moet worden voordat het beter wordt.

Maar bij welk product is het?
Ik heb meteen alles gebruikt, buffet / hyaluronic acid / natural moisturizing en in de avond in plaats van die laatste rose hip seed oil.
Ik heb na vier dagen buffet veel meer puistjes dan normaal. Ehm. En dan heb ik de rest nog niet eens op mijn kop gesmeerd.
30-03-2018 13:36
Ik heb na vier dagen buffet veel meer puistjes dan normaal. Ehm. En dan heb ik de rest nog niet eens op mijn kop gesmeerd.

Ik heb er geen last van, maar heb gewoon direct alles gebruikt.
Lieve mense,
Ik wil ze mailen maar mijn Engels is te slecht... wie kan helpen.
Ik ben een vrouw van 40, droog trekkerig gevoel na douchen.
Ik baal van rimpels Mn op voorhoofd en kleine pigment vlekjes op wangen. Ik heb een fijne foundation. Wat moet ik kopen?
Google translate.
Mmm
30-03-2018 13:36
Misschien is het toeval dat je nu meer puistjes hebt? Ik zou blijven smeren en dan ook gelijk maar alles.
Misschien is die buffet wel te vettig voor je.
Als ik te vet spul op mijn gezicht doe, heb ik ook meteen een puistje.
Keuteltje,
Hier is een stukje in het Nederlands.
Als je goed googelt, kun je nog wel meer vinden.
https://pinkavocado.nl/favoriete-merk-h ... -ordinary/
Mijn bestelling is vanmiddag bezorgd! Nu twijfel ik over welke volgorde.
Ik heb in huis: TO Buffet, TO rose hip seed oil, TO plant-derived squalane, TO granactive retinoid 2% in Squalane, TO hyaluronic acid 2% en TO natural moisturizing factors.

Schoonmaken doe ik met een 3 in 1 foam van Esteé Lauder-Perfectly Clean. Ik ben in de veronderstelling dat dat voldoende is maar ik hoor het graag als dat niet zo is ;-)

Ik ben 37, heb weinig ritueel gehad tot nu toe. Maakte tot voor kort alleen m’n huid schoon als ik make-up had gebruikt, smeerde het in met een potje van de drogist of de supermarkt en dat was dat.
Ik merk dat ik rimpeltjes krijg en dat m’n huid hydratatie nodig heeft. Op zich weinig last van onzuiverheden en ook geen duidelijke t-zone. Gebruik bijna dagelijks make-up vanwege slechte nachten, dan zie ik er frisser uit.

Hebben jullie nog goede tips voor me? Qua volgorde en eventuele extra producten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven