The ordinary
dinsdag 19 december 2017 om 20:49

maandag 26 maart 2018 om 12:29
Bij de buffet heb ik het toen ik het binnen kreeg eerst wat op m'n arm gesmeerd en toen daar geen reactie op kwam de volgende dag op mijn gezicht. Bij de rosehip oil heb ik niet eerst ergens anders getest maar meteen gemengd met m'n creme. Had al eerder zonder problemen rozenolie gebruikt waar ik geen problemen mee had. Met de retinoid heb ik wat langer getest door het o.a. op m'n arm te smeren voordat ik het op m'n gezicht smeerde. Weet niet meer hoe lang.

maandag 26 maart 2018 om 14:46

maandag 26 maart 2018 om 16:20
Heb eerst een product gesmeerd wanneer ik na paar dagen echt niks verkeerds merkte ben ik het volgende gaan smeren.boerinnetje-van-buuten schreef: ↑26-03-2018 12:12Ik lees hier dat mensen voorzichtig beginnen (niet alles meteen op je kop smeren). Hoe lang laten jullie tussen het introduceren van nieuwe producten? Een week? Een paar dagen?

maandag 26 maart 2018 om 17:58
maandag 26 maart 2018 om 18:06
Uitleg over de Granactive Retinoid.
Je mag het niet gebruiken als je zwanger bent of borstvoeding geeft.
En je mag er niet mee in de zon.
http://theordinary.com/product/rdn-adva ... -2pct-30ml
Je mag het niet gebruiken als je zwanger bent of borstvoeding geeft.
En je mag er niet mee in de zon.
http://theordinary.com/product/rdn-adva ... -2pct-30ml

maandag 26 maart 2018 om 19:08
Ik heb deze: http://theordinary.com/product/rdn-gran ... ml?redir=1
Die schijnt het meest mild te zijn en is me aangeraden omdat ik nog geen ervaring had. Je moet inderdaad wel oppassen met de zon daarom gebruik ik het alleen in de avond en mijn dagcreme heeft factor 15. Als ik merk dat die factor toch niet voldoende is kan ik altijd nog extra zonnebrand smeren.
Die schijnt het meest mild te zijn en is me aangeraden omdat ik nog geen ervaring had. Je moet inderdaad wel oppassen met de zon daarom gebruik ik het alleen in de avond en mijn dagcreme heeft factor 15. Als ik merk dat die factor toch niet voldoende is kan ik altijd nog extra zonnebrand smeren.

dinsdag 27 maart 2018 om 18:11
Ik heb meteen alles gebruikt, buffet / hyaluronic acid / natural moisturizing en in de avond in plaats van die laatste rose hip seed oil.closednote schreef: ↑27-03-2018 18:08Daar had ik geen last vanMaar ik hoor het wel eens vaker dat iets eerst erger moet worden voordat het beter wordt.
Maar bij welk product is het?

vrijdag 30 maart 2018 om 13:43
boerinnetje-van-buuten schreef: ↑30-03-2018 13:36Ik heb na vier dagen buffet veel meer puistjes dan normaal. Ehm. En dan heb ik de rest nog niet eens op mijn kop gesmeerd.
Ik heb er geen last van, maar heb gewoon direct alles gebruikt.
vrijdag 30 maart 2018 om 20:46
zondag 1 april 2018 om 08:19
Misschien is het toeval dat je nu meer puistjes hebt? Ik zou blijven smeren en dan ook gelijk maar alles.boerinnetje-van-buuten schreef: ↑30-03-2018 13:36Ik heb na vier dagen buffet veel meer puistjes dan normaal. Ehm. En dan heb ik de rest nog niet eens op mijn kop gesmeerd.
zondag 1 april 2018 om 10:01
Keuteltje,
Hier is een stukje in het Nederlands.
Als je goed googelt, kun je nog wel meer vinden.
https://pinkavocado.nl/favoriete-merk-h ... -ordinary/
Hier is een stukje in het Nederlands.
Als je goed googelt, kun je nog wel meer vinden.
https://pinkavocado.nl/favoriete-merk-h ... -ordinary/
dinsdag 3 april 2018 om 22:09
Mijn bestelling is vanmiddag bezorgd! Nu twijfel ik over welke volgorde.
Ik heb in huis: TO Buffet, TO rose hip seed oil, TO plant-derived squalane, TO granactive retinoid 2% in Squalane, TO hyaluronic acid 2% en TO natural moisturizing factors.
Schoonmaken doe ik met een 3 in 1 foam van Esteé Lauder-Perfectly Clean. Ik ben in de veronderstelling dat dat voldoende is maar ik hoor het graag als dat niet zo is
Ik ben 37, heb weinig ritueel gehad tot nu toe. Maakte tot voor kort alleen m’n huid schoon als ik make-up had gebruikt, smeerde het in met een potje van de drogist of de supermarkt en dat was dat.
Ik merk dat ik rimpeltjes krijg en dat m’n huid hydratatie nodig heeft. Op zich weinig last van onzuiverheden en ook geen duidelijke t-zone. Gebruik bijna dagelijks make-up vanwege slechte nachten, dan zie ik er frisser uit.
Hebben jullie nog goede tips voor me? Qua volgorde en eventuele extra producten?
Ik heb in huis: TO Buffet, TO rose hip seed oil, TO plant-derived squalane, TO granactive retinoid 2% in Squalane, TO hyaluronic acid 2% en TO natural moisturizing factors.
Schoonmaken doe ik met een 3 in 1 foam van Esteé Lauder-Perfectly Clean. Ik ben in de veronderstelling dat dat voldoende is maar ik hoor het graag als dat niet zo is

Ik ben 37, heb weinig ritueel gehad tot nu toe. Maakte tot voor kort alleen m’n huid schoon als ik make-up had gebruikt, smeerde het in met een potje van de drogist of de supermarkt en dat was dat.
Ik merk dat ik rimpeltjes krijg en dat m’n huid hydratatie nodig heeft. Op zich weinig last van onzuiverheden en ook geen duidelijke t-zone. Gebruik bijna dagelijks make-up vanwege slechte nachten, dan zie ik er frisser uit.
Hebben jullie nog goede tips voor me? Qua volgorde en eventuele extra producten?