Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
Heeft The Ordinary ook een cleanser? Die kan ik niet vinden op de site.
Alle reacties Link kopieren
Nee, maar Hylamide wel, dat valt ook onder Deciem. Staat net 1 tabje naast The Ordinary op de Deciem site.
Alle reacties Link kopieren
Dit is een fijne (Koeaanse) cleanser. Niet van The Ordinary, maar heel goed.
https://www.ebay.com/itm/The-FACE-Shop- ... SwZ1BXe0u-

Het is een heel lichte olie. Ik houd normaal niet van olie op mijn gezicht, maar twee druppels hiervan inmasseren en afspoelen en je gezicht voelt superschoon en zacht.
Alle reacties Link kopieren
Krijg net al een mail dat dinsdag mijn pakketje bezorgd wordt! Dat vind ik erg snel
ainne schreef:
23-02-2018 11:46
Nee, maar Hylamide wel, dat valt ook onder Deciem. Staat net 1 tabje naast The Ordinary op de Deciem site.
Dank je! Daar ga ik eens naar kijken.
Emma95 schreef:
23-02-2018 12:02
Dit is een fijne (Koeaanse) cleanser. Niet van The Ordinary, maar heel goed.
https://www.ebay.com/itm/The-FACE-Shop- ... SwZ1BXe0u-

Het is een heel lichte olie. Ik houd normaal niet van olie op mijn gezicht, maar twee druppels hiervan inmasseren en afspoelen en je gezicht voelt superschoon en zacht.
Dank je voor de tip! Die ga ik ook eens bekijken. Ik ben ook niet zo'n fan van olie op mijn gezicht, maar misschien moet ik het toch een kans geven.
Wat gebruiken jullie voor 'het regiem' om je gezicht schoon te maken en wat gebruiken jullie na 'het regiem' als crème?
Gebruikt iemand de Natural Moisturizing Factors + HA?
jazekerenof schreef:
25-02-2018 17:54
Gebruikt iemand de Natural Moisturizing Factors + HA?
Ja ik, en ik vind 'm fijn. Jammer dat er geen spf 30 oid inzit
En gebruik je nog meer van TO? Uit een regiem? Ik zat zelf aan buffet, granactive 2%, rosehip en dan als laatste moisturizing factors.

Of is dat te veel van het goede?

Inderdaad wel jammer dat er geen spf in zit!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt de granactive en rosehip 's avonds doen en de andere twee 's morgens.

Er is zoveel om uit te kiezen. Best lastig.
Ik heb alleen nog maar de Alpha Arbutin.
Ga het heel langzaam uitbreiden.
De prodekten die ik gebruik uit Korea bevallen ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik was een week op vakantie en dacht: ach, mijn huid js al zo’n tijd rustig, ik neem mijn ordinairy spullen niet mee.
WRONG!! Ik kreeg meteen een mega pukkel, waar ik dus niks aan kon doen, behalve uitzitten...
Ik baalde wel een beetje dat gemakzuchtig was.

Nu weer terug en meteen 2 potjes erbij besteld, moet niet hebben dat ik mijn spulletje niet voorradig heb (het gaat over de niaciamide met zink trouwens).
Emma95 schreef:
25-02-2018 18:51
Je kunt de granactive en rosehip 's avonds doen en de andere twee 's morgens.

Er is zoveel om uit te kiezen. Best lastig.
Ik heb alleen nog maar de Alpha Arbutin.
Ga het heel langzaam uitbreiden.
De prodekten die ik gebruik uit Korea bevallen ook goed.
Het is inderdaad veel. Ik heb een huid met rimpels en wil daar graag wat aan doen. Mijn rimpels zitten er vanwege het ouder worden, maar ook zijn het plooien in mijn voorhoofd vanwege het afvallen. Ik vind het erg lastig om te kiezen wat ik zal nemen.
Alle reacties Link kopieren
Pakje is vanmorgen al bezorgd :-)

Dus vanavond eens iets gaan proberen.

Ben benieuwd
jazekerenof schreef:
25-02-2018 18:38
En gebruik je nog meer van TO? Uit een regiem? Ik zat zelf aan buffet, granactive 2%, rosehip en dan als laatste moisturizing factors.

Of is dat te veel van het goede?

Inderdaad wel jammer dat er geen spf in zit!
Ik heb die ook besteld behalve die moisturizing factors omdat ik even wil wachten op de variant met SPF, die staat op coming soon namelijk. Mij is verteld door de klantenservice dat je de retinoid kan mengen met de rosehip om het zo wat zachter te maken voor je huid. Heb zelf nog niet de retinoid op m'n gezicht gesmeerd, ben um aan het testen op m'n hals. Ik gebruik nu 's ochtends en 's avonds buffet, en de rosehip meng ik wel eens met m'n nachtcreme. Gewoon een druppel. De retinoid moet je zowiezo niet dagelijks gebruiken.
Gebruik jij het ook tegen rimpels closednote? Heb net even gekeken bij NMF met factor en ik zie het nu ook staan inderdaad "coming soon". Dan ga ik daar ook op wachten.

Ik zag dat er bij het regime tegen rimpels ook Hyaluronic Acid 2% + B5 stond. De reviews die ik daar bij lees zijn niet allemaal lovend. Is die ook echt nodig tegen rimpels?
Ja ik gebruik het ook voor rimpels. Heb alles gekocht volgens het algemene regime voor ouder wordende huid behalve die hyaluronic acid, daar gebruik ik Hada Labo gokujyun Lotion voor.

Zover ik begrijp is had hyaluronzuur voor de vochtbalans van de huid, de retinoid en buffet voor o.a rimpels en de rosehip was voor andere tekenen.
anoniem_129113 wijzigde dit bericht op 26-02-2018 15:48
28.93% gewijzigd
Dank je! Dan denk ik dat ik dat ook ga aanschaffen. Alleen even twijfel of ik die Hyaluronic Acid zal kopen. Heb jij speciaal voor Hada Labo gekozen?
jazekerenof schreef:
26-02-2018 15:47
Dank je! Dan denk ik dat ik dat ook ga aanschaffen. Alleen even twijfel of ik die Hyaluronic Acid zal kopen. Heb jij speciaal voor Hada Labo gekozen?
Hada Labo was goedkoper en ik had reviews gezien op YouTube dat die beter is dan die van the ordinary. Voor mij werkt het, heb nu bijna geen last meer van schilfertjes in m'n gezicht met dit koude weer.
closednote mag ik vragen waar je de Had Labo gekocht hebt? Want de Hyaluronic Acid bevalt me al heel goed, maar als jij schrijft dat die Hada Labo nog beter is, wil ik die ook wel eens proberen :-)
Ik heb niet echt een droge huid. Mijn huid is eerder normaal/gemengd. Alleen rondom mijn neus soms wat schilferig. Ik geloof dat ik die dan niet echt nodig heb.
Serendipety schreef:
26-02-2018 15:58
closednote mag ik vragen waar je de Had Labo gekocht hebt? Want de Hyaluronic Acid bevalt me al heel goed, maar als jij schrijft dat die Hada Labo nog beter is, wil ik die ook wel eens proberen :-)
Ik weet niet of die perse beter is hoor, heb geen ervaring met die van the ordinary en het is natuurlijk erg persoonlijk.
Ik heb de mijne van yesstyle: https://www.yesstyle.com/en/list.html?q ... yun&bpt=48 heb zelf de premium, die is wat dikker en zit wat urea in. Geen ervaring met de andere versies maar ik geloof dat de moist wat sneller intrekt.
Dankje closednote! Ik heb/had een hele droge huid en nu veel minder. Gebruik dit s morgens en s avonds na het reinigen. S morgens nog een beetje squalane door mn dag creme en s avonds een beetje rosehip oil van the ordinary. Ik ben fan, haha.
Ik hou je linkje in gedachten en als mn HA op is, kijk ik bij die van jou.
Toch maar de Hyaluronic Acid besteld. Het regiem staat zo beschreven bij TO, dus daar ga ik eerst maar eens mee aan de slag. Hopelijk komt die NMF + SPF snel te koop!
Alle reacties Link kopieren
Mizon (Korea) heeft ook fijn hyaluronic acid serum.
Ik vind veel van Mizon prettig.

https://www.ebay.com/itm/Mizon-Original ... 0705.m4780

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven