Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
Alle reacties Link kopieren
Buffet is een anti-aging serum met verschillende werkzame stoffen.
Ik heb besteld. Ben benieuwd!
Emma95 schreef:
21-03-2018 21:06
Buffet is een anti-aging serum met verschillende werkzame stoffen.
Oké, dan gooi ik die er ook niet uit. Lastig. Ik denk nog even na.
Edit: fuck it, ik heb het allemaal besteld. Ik ben tenslotte over vijf maanden jarig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf alleen maar de Alpha Arbutin, tegen pigmentvlekken.
Maar ik zie nog geen resultaat (na een maand).
Alle reacties Link kopieren
boerinnetje-van-buuten schreef:
21-03-2018 21:08
Oké, dan gooi ik die er ook niet uit. Lastig. Ik denk nog even na.
Edit: fuck it, ik heb het allemaal besteld. Ik ben tenslotte over vijf maanden jarig.
:rofl: and so it begins...

Heel verslavend, die producten. Over verslavend gesproken, mocht je op FB zitten, zoek dan eens naar The Ordinary & Deciem Chat Room (support group for addicts). Hier worden alle producten uitgebreid besproken.
Ik vind de producten ook zo fijn alleen durf ik de Retinoid nog niet echt op m'n gezicht te smeren. Heb het nu een paar keer ergens anders op m'n huid getest en 1x kreeg ik dus een rode vlek en de andere keren was er niks aan de hand. Geen idee of die vlek dan door iets anders kwam of niet.

Nouja wellicht morgen na het werk toch even smeren, als ik een rode vlek krijg kom ik gewoon het hele weekend niet buiten en hoop ik dat het maandag over is :rofl:
Alle reacties Link kopieren
ClosedNote, je kunt de retinoid ook "bufferen" de eerste paar keer, gewoon mixen met een beetje moisturiser.
Ja de ordinary raadde mij aan het te mengen met de rosehip oil
Alle reacties Link kopieren
Niet zo handig dat meer dan de helft van de producten uitverkocht is.
You were born an original, don't die a copy.
Volgens mijn track and trace zou mijn pakje er maandag moeten zijn (donderdagavond besteld). Gezien het feit dat ze op de website aangeven dat ze tien dagen achterlopen, is dat bijzonder snel. Blijkbaar hebben ze een distributiecentrum in Engeland.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
21-03-2018 21:06
Buffet is een anti-aging serum met verschillende werkzame stoffen.
Het nadeel is dat ik glim als een biljartbal na het aanbrengen van de Buffet maar toch hou ik stug vol. Laag poeder over al die andere lagen en ik kom de dag weer door.
Alle reacties Link kopieren
Goed om te weten. Ik houd helemaal niet van vettige cremes.
Dus geen Buffet voor mij.
Het serum is absoluut niet vet, maar legt een soort filmpje over je huid heen.
Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar zeker niet vet in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Tvp. Ik heb het een en ander opgeschreven om te bestellen. Dan kan ik hier misschien nog eens om advies vragen.
-zeemeermin- schreef:
23-03-2018 17:49
Het nadeel is dat ik glim als een biljartbal na het aanbrengen van de Buffet maar toch hou ik stug vol. Laag poeder over al die andere lagen en ik kom de dag weer door.
Daar heb ik dan weer geen last van bij Buffet.
boerinnetje-van-buuten schreef:
23-03-2018 11:16
Volgens mijn track and trace zou mijn pakje er maandag moeten zijn (donderdagavond besteld). Gezien het feit dat ze op de website aangeven dat ze tien dagen achterlopen, is dat bijzonder snel. Blijkbaar hebben ze een distributiecentrum in Engeland.

Haha, mijne ook.
Zouden ze nou opeens opvallend veel verkoop uit Nederland hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zondagavond besteld en kreeg gister (vrijdag) een mailtje dat het pakket dinsdag komt
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
23-03-2018 17:58
Goed om te weten. Ik houd helemaal niet van vettige cremes.
Dus geen Buffet voor mij.
Het is een soort gel, geen creme. Het voelt ook helemaal niet vet aan maar bij mij legt het een filmpje over mijn huid dat glimt.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil alleen serums en gels die helemaal in je huid verdwijnen.
Gisteren de retinoid voor het eerst getest op m'n gezicht en gelukkig nog geen reactie erop. Volgende week ga ik het eens proberen zonder het te mengen met de rosehip oil.

Ik ken eigenlijk niemand in mijn omgeving die iets van The Ordinary gebruikt en van de beauty bloggers die ik soms kijk heeft ook nog niemand het gereviewed ofzo. Het was dat ik het tegen kwam op Reddit toen ik iets over skincare aan het lezen was.
In Canada worden de producten van Deciem in Hudson's Bay verkocht, zou leuk zijn als ze dat hier ook doen.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
23-03-2018 19:23
Haha, mijne ook.
Er zit een winkel in Londen. Volgens mij wordt het ook vanuit de UK verstuurd.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Reddit en skincare... hoe zoek ik dit?
Ik was aan het googlen naar iets en kwam toen o.a deze tegen:
https://www.reddit.com/r/SkincareAddiction/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven