Mode & Beauty alle pijlers

Thermage

16-02-2010 22:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd, sinds ik 40 ben, heb ik toch het gevoel dat het hier en daar wat strakker kan. Om nou aan de botox te gaan, liever nog even niet. Prikjes, tja...heb net de "Linda" gelezen, ook maar even niet...Nu hoor en lees ik veel over "Thermage". Je schijnt in 1 behandeling al meteen strakker te zijn. Dit kan ook voor je handen en bijv. je buik. Nou klinkt dat als een ideaal product, bijna too good to be true. Daarom hoor ik graag jullie ervaringen, en niet al die mooie praatjes op TV of in de bladen. Elke ervaring is welkom, goede en slechte.
Geen idee wat het is en hoe het werkt, maar op Google zijn verschillende voor en na foto's te zien.

Ooooh! da willikook!
Klinkt als een wondermiddel! Geweldig!

Mooi hè, als iemand goed kan photoshoppen......
Chocotoff, heb je ook al gezien wat het kost?!

En het schijnt niet eens bij iedereen resultaten te geven.

Niet dat ik me er verder in verdiept heb maar las laatst toevallig ergens een artikel.
hoi Nikki34,

Ik heb even ge-googled op de prijzen en het is hartstikke duur. Niet als het echt helpt natuurlijk. Maar dat schijnt de vraag te zijn. Resultaten lijken me te mooi om waar te zijn. Ik las iets op de site van ene dr. kazem. Die promoot dit nogal.Hij is niet de eerste de beste, dus ik ben geneigd te geloven dat het werkt. In amerika is het al jaren hot ! Maar gezien de prijs is het niet zo even iets wat je kunt laten doen.
Cynthia Abma heeft het laten doen in 4me, zo'n middagprogramma over van alles en nog wat. Bij een aantal mensen schijnt het zeker te werken maar ze kunnen geen zekerheid geven.. tja, en dat lijkt me nou net vervelend (zacht uitgedrukt) voor die paar duizend euro..

Ik heb het geld er niet voor maar zou het er ook niet voor over hebben.
En inderdaad wat Quattro zegt: die foto's geloof ik nooit zo. Heb net gisteravond m'n eigen smoeltje een beetje zitten bijwerken voor een foto die ik wil afdrukken.. Wat kleine dingetjes in Photoshop en ik zie er stukken frisser uit .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven