Mode & Beauty alle pijlers

Thermokleding man

05-10-2020 19:37 21 berichten
Even een vraagje. Zoon zit op het VO en de ramen staan de hele dag open en nu heeft hij het koud. Weten jullie fijne thermokleding die goed is? Het is een koukleum.
Die van mountain wearhouse is fijn en niet duur. Sluit mooi aan.
Alle reacties Link kopieren
Under Armour cold gear. Heb ik het altijd lekker warm in. En echt ik ben ook een koukleum, het ismpas lekker warm vanaf 24 graden, zomerjurkje pas vanaf 26 graden.
fietsen varen vrouwelijk doen
Hema
zeefietser1 schreef:
05-10-2020 19:40
Under Armour cold gear. Heb ik het altijd lekker warm in. En echt ik ben ook een koukleum, het ismpas lekker warm vanaf 24 graden, zomerjurkje pas vanaf 26 graden.
En dat met jouw werk!
LīlyRose schreef:
05-10-2020 19:41
En dat met jouw werk!
Mwah boot waar ik nu opzit vaart voornamelijk in de tropen. Dus niks in de weg.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
05-10-2020 19:42
Mwah boot waar ik nu opzit vaart voornamelijk in de tropen. Dus niks in de weg.
Goed gekozen :D
zeefietser1 schreef:
05-10-2020 19:40
:biggrin: ik herken het volledig. Ik kan met 30 graden nog met een lange broek lopen. Ik ga het even opzoeken!
Hoe meer laagjes kleding hoe beter. m.a.w. veel dunne kledingstukken over elkaar help beter dan 1 dikke.
Ik heb Odlo warm onder mijn kleding en vooral met een kraagje of zo’n muts die ik als kraag draag.
Mevrouw75 schreef:
05-10-2020 20:15
Ik heb Odlo warm onder mijn kleding en vooral met een kraagje of zo’n muts die ik als kraag draag.
die ken ik niet, daar ga ik ook nog even naar kijken.
Nicco88 schreef:
05-10-2020 20:17
die ken ik niet, daar ga ik ook nog even naar kijken.
https://www.bever.nl/p/odlo-blackcomb- ... our=4170

Deze, maar dan van een paar jaar geleden heb ik. Hij is niet goedkoop.
Toevallig stond ik vanmiddag bij de Decathon. Best veel keuze en het kostte geen drol. Online was het ook goedkoop geprijsd.
Mevrouw75 schreef:
05-10-2020 20:26
https://www.bever.nl/p/odlo-blackcomb- ... our=4170

Deze, maar dan van een paar jaar geleden heb ik. Hij is niet goedkoop.
Dat maakt mij niet zo uit, als het maar goed werkt! De ramen zullen nog wel een tijdje openstaan verwacht ik.
Action heeft ook thermo ondergoed/kleding
Blijf in jezelf geloven !
Icebreaker, maar daar kost een shirtje €100 ;-D
Belangrijkste is dat de thermokleding dicht op de huid zit. Dan werkt deze het best!
Almdudler schreef:
05-10-2020 23:06
Belangrijkste is dat de thermokleding dicht op de huid zit. Dan werkt deze het best!
dank voor de tip! Dat wist ik niet.
Almdudler schreef:
05-10-2020 23:06
Het is merinowol :flirting: Ik ga eens uitzoeken of de dieren goed behandeld zijn. Merinowol vind ik zelf altijd heerlijk, mijn kinderen droegen het altijd toen ze klein waren.
Ik ben ook een vreselijke koukleum. Ik ben dol op wol. Dunne laagjes wol. Die thermokleding werkt vooral goed als je lichaam al op temperatuur is.
FitsSprits schreef:
05-10-2020 21:21
Toevallig stond ik vanmiddag bij de Decathon. Best veel keuze en het kostte geen drol. Online was het ook goedkoop geprijsd.
Dit..ben zelf (winter)kampeerder en dan is beetje degelijke thermokleding wel fijn.Vorig jaar shirt en broek van Decathlon gekocht,bevielen prima,Zowel qua prijs als comfort :-]
Vraag blijft,why is the rum gone?
Lady_Day schreef:
06-10-2020 09:37
Ik ben ook een vreselijke koukleum. Ik ben dol op wol. Dunne laagjes wol. Die thermokleding werkt vooral goed als je lichaam al op temperatuur is.
Merino wol :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven