tijdelijke tattoo Indianen thema

maandag 10 februari 2020 om 14:20
Misschien niet onder de juiste pijler!
Ik ben opzoek naar tijdelijke tattoo plaatjes (geen Henna) wat ik bij een indianen outfit zou kunnen matchen (carnaval;) )
via ali enz wil ik niet bestellen omdat ik niet zeker weet of het dan optijd aankomt.
wie heeft er tips waar ik deze kan halen..... Carnavals winkel heb ik gekeken maar daar was niet wat ik zocht qua thema.
Al vast bedankt!
Alaaf
Ik ben opzoek naar tijdelijke tattoo plaatjes (geen Henna) wat ik bij een indianen outfit zou kunnen matchen (carnaval;) )
via ali enz wil ik niet bestellen omdat ik niet zeker weet of het dan optijd aankomt.
wie heeft er tips waar ik deze kan halen..... Carnavals winkel heb ik gekeken maar daar was niet wat ik zocht qua thema.
Al vast bedankt!
Alaaf

maandag 10 februari 2020 om 18:56
mAaR DaT iS AnDeRs.

maandag 10 februari 2020 om 19:00
Dat vind ik een beetje een hysterische vergelijking. Maar het zegt wel iets over je milieu, die pakjes.

maandag 10 februari 2020 om 19:07
ook in jouw dorp wonen mensen die wel eens een krant lezen en wat dieper nadenken dan: welke stamppot wordt het vanavondboterhammie schreef: ↑10-02-2020 16:10Ik denk dat bij ons in het dorp daar niet zo naar gekeken zal worden
Ik denk dat het inderdaad sjablonen gaan worden, de tattoo's zijn me toch wat te prijzig voor 1 malig gebruik

maandag 10 februari 2020 om 19:24
Ik heb geen heul hoge pet op van de gemiddelde bewoner van een Brabants dorp. Daarvoor heb ik er iets teveel tijd doorgebracht. Ik ken dorpen waar je heel raar aan zou worden gekeken als je een kritische noot plaatst bij een indianenpekske.

maandag 10 februari 2020 om 19:38

maandag 10 februari 2020 om 19:38
ik hoop altijd dat het meevalt, maar misschien is dat naief

maandag 10 februari 2020 om 20:32
Beter doe je een ander pakje aan, anders slaan die excuses ook nergens op.boterhammie schreef: ↑10-02-2020 20:29Sorry maar deze post is helemaal niet bedoeld om racistisch over te komen.
Ik vind het ook een beetje overtrokken hoe hierop gereageerd wordt.
Nogmaals excuus als jullie hier last van hebben!

maandag 10 februari 2020 om 20:37
kan je niet gewoon een boerenkiel aan doen?boterhammie schreef: ↑10-02-2020 20:29Sorry maar deze post is helemaal niet bedoeld om racistisch over te komen.
Ik vind het ook een beetje overtrokken hoe hierop gereageerd wordt.
Nogmaals excuus als jullie hier last van hebben!

maandag 10 februari 2020 om 20:42
Luister ik vind het prima dat jij er zo over denkt, ik snap echt niet waarom als ik een vraag stel en er gelijk zulke reacties komen.Het-groepje schreef: ↑10-02-2020 20:32Beter doe je een ander pakje aan, anders slaan die excuses ook nergens op.
Zo jammer dat ik hoop dat dit een gewoon forum is maar het blijkt wel weer dat er alleen maar mensen zitten die niks anders te doen hebben dan elke post zitten te lezen om er op te reageren ook al heeft het niks met het topic te maken.
Ik ben van mening dat wanneer ik mij verkleed dat ik daar mensen niet mee kwets. Ik maak ze niet belachelijk of wat dan ook. En ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat mensen dat aanstootgevend vinden.

maandag 10 februari 2020 om 20:45
je maakt mensen natuurlijk wel belachelijk door je te verkleden als een stereotypering van een ras/ cultuur. En je gaat er natuurlijk ook niet over wie zich gekwetst voelt door jouw kostuum. Als je niet wilt dat mensen zich gekwetst voelen kan je beter iets anders aantrekken.boterhammie schreef: ↑10-02-2020 20:42Luister ik vind het prima dat jij er zo over denkt, ik snap echt niet waarom als ik een vraag stel en er gelijk zulke reacties komen.
Zo jammer dat ik hoop dat dit een gewoon forum is maar het blijkt wel weer dat er alleen maar mensen zitten die niks anders te doen hebben dan elke post zitten te lezen om er op te reageren ook al heeft het niks met het topic te maken.
Ik ben van mening dat wanneer ik mij verkleed dat ik daar mensen niet mee kwets. Ik maak ze niet belachelijk of wat dan ook. En ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat mensen dat aanstootgevend vinden.

maandag 10 februari 2020 om 21:01
Ik ga even kijken dank je wel
maandag 10 februari 2020 om 21:02
Ik vond deze nog op bol.com
https://www.bol.com/nl/p/indian-girl-pl ... 104832173/
https://www.bol.com/nl/p/water-overdraa ... 112630365/
Maar ik denk dat het mooier is als je zelf iets met schmink doet.
https://www.bol.com/nl/p/indian-girl-pl ... 104832173/
https://www.bol.com/nl/p/water-overdraa ... 112630365/
Maar ik denk dat het mooier is als je zelf iets met schmink doet.

maandag 10 februari 2020 om 21:02
Het is je net uitgelegd dat het aanstootgevend is en waarom. Daar heb je notabene je excuses voor aangeboden.boterhammie schreef: ↑10-02-2020 20:42Luister ik vind het prima dat jij er zo over denkt, ik snap echt niet waarom als ik een vraag stel en er gelijk zulke reacties komen.
Maar dat kun je je een uur later al niet meer voorstellen.
Ik zou maar niet teveel drinken als ik jou was.
dinsdag 11 februari 2020 om 18:32
Het-groepje schreef: ↑10-02-2020 18:55Geen sorry zeggen als je eigenlijk schijt hebt, dan ben je on top of alles wat je hier laat blijken ook nog eens hypocriet. Gewoon staan voor wat je doet joh.