Mode & Beauty alle pijlers

tijdelijke tattoo Indianen thema

10-02-2020 14:20 54 berichten
Misschien niet onder de juiste pijler!

Ik ben opzoek naar tijdelijke tattoo plaatjes (geen Henna) wat ik bij een indianen outfit zou kunnen matchen (carnaval;) )

via ali enz wil ik niet bestellen omdat ik niet zeker weet of het dan optijd aankomt.

wie heeft er tips waar ik deze kan halen..... Carnavals winkel heb ik gekeken maar daar was niet wat ik zocht qua thema.

Al vast bedankt!

Alaaf
CarrieM schreef:
10-02-2020 18:38
Ja joh wat kan jou het schelen. Lekker verkleden als iemand uit een bevolkingsgroep die systematisch uitgeroeid is en nog steeds te maken heeft met geweld en discriminatie. Lachen man.

Misschien volgend jaar gaan als een jood in auswitz? Ook leuk!
mAaR DaT iS AnDeRs.
CarrieM schreef:
Ja joh wat kan jou het schelen. Lekker verkleden als iemand uit een bevolkingsgroep die systematisch uitgeroeid is en nog steeds te maken heeft met geweld en discriminatie. Lachen man.

Dat vind ik een beetje een hysterische vergelijking. Maar het zegt wel iets over je milieu, die pakjes.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij een SoLow, daar heb ik ze wel eens zien liggen voor een prikkie.
Theamuts schreef:
10-02-2020 15:39
Valt dit niet onder racisme?
zeker wel
boterhammie schreef:
10-02-2020 16:10
Ik denk dat bij ons in het dorp daar niet zo naar gekeken zal worden :)

Ik denk dat het inderdaad sjablonen gaan worden, de tattoo's zijn me toch wat te prijzig voor 1 malig gebruik
ook in jouw dorp wonen mensen die wel eens een krant lezen en wat dieper nadenken dan: welke stamppot wordt het vanavond
S-Meds schreef:
10-02-2020 19:07
ook in jouw dorp wonen mensen die wel eens een krant lezen en wat dieper nadenken dan: welke stamppot wordt het vanavond
Ja maar die vieren vast geen carnaval
Amerika dat land van Bush,dat is de president
Het zijn de nieuwe nazi's al wordt dat door hun ontkent
Ze roeiden Indianen uit hun volk kwam ten val
Ja d'r zijn nog Indianen maar alleen met carnaval
Murrmurr schreef:
10-02-2020 19:11
Ja maar die vieren vast geen carnaval
waarschijnlijk niet, maar ze zien hun buren wel met hun racistische pakjes op de fiets vertrekken naar het buurthuis
S-Meds schreef:
10-02-2020 19:17
waarschijnlijk niet, maar ze zien hun buren wel met hun racistische pakjes op de fiets vertrekken naar het buurthuis
Ik heb geen heul hoge pet op van de gemiddelde bewoner van een Brabants dorp. Daarvoor heb ik er iets teveel tijd doorgebracht. Ik ken dorpen waar je heel raar aan zou worden gekeken als je een kritische noot plaatst bij een indianenpekske.
Theamuts schreef:
10-02-2020 15:39
Valt dit niet onder racisme?
Zeker weten
CarrieM schreef:

Nou, inderdaad.
Murrmurr schreef:
10-02-2020 19:24
Ik heb geen heul hoge pet op van de gemiddelde bewoner van een Brabants dorp. Daarvoor heb ik er iets teveel tijd doorgebracht. Ik ken dorpen waar je heel raar aan zou worden gekeken als je een kritische noot plaatst bij een indianenpekske.
ik hoop altijd dat het meevalt, maar misschien is dat naief
Sorry maar deze post is helemaal niet bedoeld om racistisch over te komen.

Ik vind het ook een beetje overtrokken hoe hierop gereageerd wordt.

Nogmaals excuus als jullie hier last van hebben!
Is Viva's nieuwe thema.
Ik ga als racist. Kan ik zo de deur uit.
boterhammie schreef:
10-02-2020 20:29

Beter doe je een ander pakje aan, anders slaan die excuses ook nergens op.
boterhammie schreef:
10-02-2020 20:29

kan je niet gewoon een boerenkiel aan doen?
Het-groepje schreef:
10-02-2020 20:32
Beter doe je een ander pakje aan, anders slaan die excuses ook nergens op.
Luister ik vind het prima dat jij er zo over denkt, ik snap echt niet waarom als ik een vraag stel en er gelijk zulke reacties komen.
Zo jammer dat ik hoop dat dit een gewoon forum is maar het blijkt wel weer dat er alleen maar mensen zitten die niks anders te doen hebben dan elke post zitten te lezen om er op te reageren ook al heeft het niks met het topic te maken.

Ik ben van mening dat wanneer ik mij verkleed dat ik daar mensen niet mee kwets. Ik maak ze niet belachelijk of wat dan ook. En ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat mensen dat aanstootgevend vinden.
boterhammie schreef:
10-02-2020 20:42
Luister ik vind het prima dat jij er zo over denkt, ik snap echt niet waarom als ik een vraag stel en er gelijk zulke reacties komen.
Zo jammer dat ik hoop dat dit een gewoon forum is maar het blijkt wel weer dat er alleen maar mensen zitten die niks anders te doen hebben dan elke post zitten te lezen om er op te reageren ook al heeft het niks met het topic te maken.

Ik ben van mening dat wanneer ik mij verkleed dat ik daar mensen niet mee kwets. Ik maak ze niet belachelijk of wat dan ook. En ik kan me gewoon ook niet voorstellen dat mensen dat aanstootgevend vinden.
je maakt mensen natuurlijk wel belachelijk door je te verkleden als een stereotypering van een ras/ cultuur. En je gaat er natuurlijk ook niet over wie zich gekwetst voelt door jouw kostuum. Als je niet wilt dat mensen zich gekwetst voelen kan je beter iets anders aantrekken.
@TO, heb je mijn tip over de SoLow gezien?
Beter blijft iedereen gewoon thuis. In die stampvolle kroegen ga je onvermijdelijk op iemands tenen staan.
AnAppleADay schreef:
10-02-2020 20:56
@TO, heb je mijn tip over de SoLow gezien?
Ik ga even kijken dank je wel
Ik vond deze nog op bol.com

https://www.bol.com/nl/p/indian-girl-pl ... 104832173/

https://www.bol.com/nl/p/water-overdraa ... 112630365/

Maar ik denk dat het mooier is als je zelf iets met schmink doet.
boterhammie schreef:
10-02-2020 20:42

Het is je net uitgelegd dat het aanstootgevend is en waarom. Daar heb je notabene je excuses voor aangeboden.
Maar dat kun je je een uur later al niet meer voorstellen.
Ik zou maar niet teveel drinken als ik jou was.
Het-groepje schreef:
10-02-2020 18:55
Geen sorry zeggen als je eigenlijk schijt hebt, dan ben je on top of alles wat je hier laat blijken ook nog eens hypocriet. Gewoon staan voor wat je doet joh.
:worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven